Nema potrebe, ako radi. Prijatelju držao AGM 11 god, ali rjeđe radi kratke relacijeMoj Exide AGM gora već punih 5,5 god ali verovatno ću ga preventivno zameniti pre odlaska na more.
Apsolutno ništa, samo sat! Čak sam htio odmah spojiti Diagbox, izvadio laptop......,i ubi se tražeči Lexiu! Onda se budala sjetila da sam je prodao, nakon što sam prodao Berlinga i kupio Mazdu 6 ! Sada posuđujem od frenda u servisu! Nekada mislim da sam retardirao!Kada si ga ponovo spojio na instalaciju,da li si morao raditi reset BSI-ja ili nešto slično?
Akumulator montiran,pali iz prve! U biti radi kao i stari EFB kad je bio "normalan", dali je ovaj bolji, vrijeme če pokazati! Ustao sam rano da ga promjenim, i posao od cca 20 min se otegao na sat i pol! Prvo mi je vijak ispao dolje na tacnu, pa drugi vijak zapekao, pa oba konektora za komp se dala preklopiti samo do pola(nakon kontakt spreja nekako popustilo, i naravno zadnja minus klema nedostupna,i jedva svukao)! Uznojio se kao pas! Radi iz prve, samo se sat poremetio! Budem bacio oko u dijagnostici dali ima da se prebaci na AGM akumulator, iako sumnjam!
Amortizeri gepeka rade odlično! Netreba puno za odiči vrata,da bi sami krenuli! Imaju usporivač na kraju,nije sad da usporava super glatko, više onako naglo,ali ok! A za silu spuštanja, navikao sam pa sad neznam što bih rekao! Radi kako treba. Nehvatam vrata uvijek za isto mjesto dok spuštam! Ali da, imam cca 86 kg, upro sam u polovni svom snagom, nisam ga uspio ni malo sabiti!Ode ti na amortizera (Bilsteinn B4), a da nam nisi rekao kakvi su sad amortizeri gepeka...
Mogu li i tebe dići s vratima? Udare li gore u krajnjoj točki, ili imaju nekakav usporivač?
Treba li se upeti za spustiti ih dolje?
Vidim da su 630N ti novi. Bome, nije malo...
Doslovno, čast izuzecima! Sve što želim je garaža sa dizalicom. Garaža je 90 posto napravljena, čekam garažna vrata.....,i onda imam praznu garažu! Samo da je skupiti za neku škarastu dizalicu, nije problem leči ako treba!Ko sve danas sebe naziva majstorom, katastrofa.
Doslovno nisam stigao usporediti stari i novi amortizer. Staru originalnu Kayabu mogu sa jednom rukom stisnuti bez imalo muke u pod i sabiti. Vrača se van, ali polako. Vjerujem da su gotovi. Nisam stigao ni probati kako novi radi. Samo strka, što prije završiti.Na žalost krajnjih korisnika pretrpani su poslom i uglavnom otaljavaju.
Ja sam resio problem izmenom krajnice spone ali sam preventive i kraj spone zamenio i resio problem vrednosti 50e sa sve rukamaEvo prednji amortizeri konačno pošteno presloženi! Uz dodatnu izmjenu gornjih nosača amortizera, i podloški opruga! Naravno i oštečenja od nedavne nesretne ugradnje smo sanirali auto lakom. Sad je sve na amortizeru izmjenjeno,osim par zaštitnih plastika/guma! Kako je lagano odraditi izmjenu sa adekvatnim alatom, čas posla! I upravo sada dok malo uređujem slike vidim na originalnim gornjim nosačima amortizera datum proizvodnje originalnog dijela! 27.07.2017......TOČNO na današnji dan,nevjerovatna slučajnost! P.S-unatoč svemu, i nakon izmjene i dalje nešto škripi pri desnom motanju! Bilo bi prejednostavno da je uspjelo iz prve! Iduče mjenjam spone i krajnike, neko je tek kod izmjene spone riješio problem! Možda je neka glupost, ali ajd ti znaj!
Misliš spone i krajnika spone! Imam ih več neko vrijeme, čekao sam da vidim kako če se ponašati nakon promjene amortizera! A i treba mi pouzdan majstor, sa alatom za skidanje spone! U Citroenu prije skidanja spone, blokiraju tj.oslone sponu dolje na vilicu sa alatom, da pri odrvrtanju spone ne dođe do oštečenja letve volana! A u Citroenu kažu i da senzor kuta volana se može poremetiti bez alata!Ja sam resio problem izmenom krajnice spone ali sam preventive i kraj spone zamenio i resio problem vrednosti 50e sa sve rukama
Čak mi je jednom na mokroj podlozi dok sam bio parkiran sa upaljenim motorom lijevi točak na zakretanje volana proklizavao i stvaralo neki zvuk!Može biti svašta,a može biti glupost!Sama guma izgleda na oko dobro!Čekaj, lupka kad ti proklizuje kotač po asfaltu?
To je navjerojatnije radi deformacije gume pa ti kotač skače po podlozi.
Škripanje (bez lupanja) mogu biti seleni stabilizatora. Škripanje i lupkanje su moguće seleni ili kape.