Citroën C4 Grand Picasso 1.6BlueHDI 88kW/120KS by Rakonja!

nero81

Active member
Donator foruma
Sa tom baterijom mozes i vozit na struju. Stavi u brzini otpusti rucnu i verglaj. Ne znam koliko izdrzi po wltp-u ali za gradsku voznju ce bit ok :D
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Akumulator montiran,pali iz prve! U biti radi kao i stari EFB kad je bio "normalan", dali je ovaj bolji, vrijeme če pokazati! Ustao sam rano da ga promjenim, i posao od cca 20 min se otegao na sat i pol! Prvo mi je vijak ispao dolje na tacnu, pa drugi vijak zapekao, pa oba konektora za komp se dala preklopiti samo do pola(nakon kontakt spreja nekako popustilo, i naravno zadnja minus klema nedostupna,i jedva svukao)! Uznojio se kao pas! Radi iz prve, samo se sat poremetio! Budem bacio oko u dijagnostici dali ima da se prebaci na AGM akumulator, iako sumnjam!
 

Prilozi

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Kada si ga ponovo spojio na instalaciju,da li si morao raditi reset BSI-ja ili nešto slično?
Apsolutno ništa, samo sat! Čak sam htio odmah spojiti Diagbox, izvadio laptop......,i ubi se tražeči Lexiu! Onda se budala sjetila da sam je prodao, nakon što sam prodao Berlinga i kupio Mazdu 6 :ROFLMAO:! Sada posuđujem od frenda u servisu! Nekada mislim da sam retardirao!
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Akumulator montiran,pali iz prve! U biti radi kao i stari EFB kad je bio "normalan", dali je ovaj bolji, vrijeme če pokazati! Ustao sam rano da ga promjenim, i posao od cca 20 min se otegao na sat i pol! Prvo mi je vijak ispao dolje na tacnu, pa drugi vijak zapekao, pa oba konektora za komp se dala preklopiti samo do pola(nakon kontakt spreja nekako popustilo, i naravno zadnja minus klema nedostupna,i jedva svukao)! Uznojio se kao pas! Radi iz prve, samo se sat poremetio! Budem bacio oko u dijagnostici dali ima da se prebaci na AGM akumulator, iako sumnjam!
Screenshot_2024-02-05-16-17-09-245_com.brave.browser-edit.jpg
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Danas promjenjene obe plinske opruge, tj.amortizeri gepeka! Naravno popustili po največim vručinama! Bile STABILUS(Made in Germany), zamjenjene MAGNETI MARELI(Made in Poland)!Pri skidanju starih, shvatio da je zapravo samo jedna otišla,a drugu nemoguče sabiti! Ostaje za rezervu! Vrata nevjerovatno teška bez njih, stvarno me iznenadilo! Velik teret trpe! Kupljene u Auto Krešo na popustu,45 EUR sa dostavom! Za vikend ide izmjena oba prednja amortizera(Bilstein B4), oba prednja ležaja amortizera(original SNR),obe spone(Mayle HD).i oba krajnika spona(Mayle HD)! Što god da škripi od toga, nakon zamjene bi trebalo biti kao novo! Ipak je prešlo do sada 198 000 KM!
 

Prilozi

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Ode ti na amortizera (Bilsteinn B4), a da nam nisi rekao kakvi su sad amortizeri gepeka...
Mogu li i tebe dići s vratima? Udare li gore u krajnjoj točki, ili imaju nekakav usporivač?
Treba li se upeti za spustiti ih dolje?
Vidim da su 630N ti novi. Bome, nije malo...
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Ode ti na amortizera (Bilsteinn B4), a da nam nisi rekao kakvi su sad amortizeri gepeka...
Mogu li i tebe dići s vratima? Udare li gore u krajnjoj točki, ili imaju nekakav usporivač?
Treba li se upeti za spustiti ih dolje?
Vidim da su 630N ti novi. Bome, nije malo...
Amortizeri gepeka rade odlično! Netreba puno za odiči vrata,da bi sami krenuli! Imaju usporivač na kraju,nije sad da usporava super glatko, više onako naglo,ali ok! A za silu spuštanja, navikao sam pa sad neznam što bih rekao! Radi kako treba. Nehvatam vrata uvijek za isto mjesto dok spuštam! Ali da, imam cca 86 kg, upro sam u polovni svom snagom, nisam ga uspio ni malo sabiti!
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Za vikend išao promijeniti po planu amortizere, ležajeve amortizera,krajnike,i spone! ukratko bolje da nisam. Majstor sav živčan, umoran! Sve napamet radio, brzinski skidao, rastavljao i vračao amortizere! Nisam stigao ni pogledati dijelove amortizera! A kao čini mi uslugu. I još stalno negoduje kad mu hoču na nešto skrenuti pažnju, malo pogledati stanje dijelova, ili počistiti! Koristili neadekvatan alat sa kompresiju opruga, onaj sa navojnim šipkama! Pri tome ostrugao donje dosjede za opruge, onaj široki metalni "tanjur" po rubovima! Pošto alat nije bio prikladan, opruge nisu bile pravilno stisnute, pa stoga nisu mogle biti pravilno spuštene na plastične dosjede, pa su ih naravno pokidale! Upitno je dali je to sve uopče pravilno složeno. Čak su i sa presom probali stisnuti amortizer! Malo je reči da sam bio ljut i razočaran. Na kraju ljepše izgledaju skinuti amortizeri, nego novi! Na pristojan način sam odustao od montaže krajnika, i spona! Nakon svega, i dalje sve škripi! Uglavnom, za vikend sa prijateljem sve rastavljam, sa pravim alatom za kompresiju opruga(posuđenim), kupio sam nove gume za donji dosjed opruge u Citroenu(14 EUR par), i kupio za svaki slučaj i nove gornje metalne držače koji idu iznad ležaja( FEBI 62 EUR par), u kojima ima guma, jer po ovlaštenom servisu i oni mogu biti uzrok za škripanje, ako su istrošeni! A doslovno od tuda negdje dolazi zvuk! Sad če sve bitno na potezu biti novo, pa bi trebalo biti OK! Naravno usput čemo pofarbati izderane rubove od navojne šipke!
 

Prilozi

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Ko sve danas sebe naziva majstorom, katastrofa.
Doslovno, čast izuzecima! Sve što želim je garaža sa dizalicom. Garaža je 90 posto napravljena, čekam garažna vrata.....,i onda imam praznu garažu! Samo da je skupiti za neku škarastu dizalicu, nije problem leči ako treba!
Na žalost krajnjih korisnika pretrpani su poslom i uglavnom otaljavaju.
Doslovno nisam stigao usporediti stari i novi amortizer. Staru originalnu Kayabu mogu sa jednom rukom stisnuti bez imalo muke u pod i sabiti. Vrača se van, ali polako. Vjerujem da su gotovi. Nisam stigao ni probati kako novi radi. Samo strka, što prije završiti.
 
Posljednje uređivanje:

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Evo prednji amortizeri konačno pošteno presloženi! Uz dodatnu izmjenu gornjih nosača amortizera, i podloški opruga! Naravno i oštečenja od nedavne nesretne ugradnje smo sanirali auto lakom. Sad je sve na amortizeru izmjenjeno,osim par zaštitnih plastika/guma! Kako je lagano odraditi izmjenu sa adekvatnim alatom, čas posla! I upravo sada dok malo uređujem slike vidim na originalnim gornjim nosačima amortizera datum proizvodnje originalnog dijela! 27.07.2017......TOČNO na današnji dan,nevjerovatna slučajnost! P.S-unatoč svemu, i nakon izmjene i dalje nešto škripi pri desnom motanju! Bilo bi prejednostavno da je uspjelo iz prve! Iduče mjenjam spone i krajnike, neko je tek kod izmjene spone riješio problem! Možda je neka glupost, ali ajd ti znaj!
 

Prilozi

Srdjan_Va

Member
Evo prednji amortizeri konačno pošteno presloženi! Uz dodatnu izmjenu gornjih nosača amortizera, i podloški opruga! Naravno i oštečenja od nedavne nesretne ugradnje smo sanirali auto lakom. Sad je sve na amortizeru izmjenjeno,osim par zaštitnih plastika/guma! Kako je lagano odraditi izmjenu sa adekvatnim alatom, čas posla! I upravo sada dok malo uređujem slike vidim na originalnim gornjim nosačima amortizera datum proizvodnje originalnog dijela! 27.07.2017......TOČNO na današnji dan,nevjerovatna slučajnost! P.S-unatoč svemu, i nakon izmjene i dalje nešto škripi pri desnom motanju! Bilo bi prejednostavno da je uspjelo iz prve! Iduče mjenjam spone i krajnike, neko je tek kod izmjene spone riješio problem! Možda je neka glupost, ali ajd ti znaj!
Ja sam resio problem izmenom krajnice spone ali sam preventive i kraj spone zamenio i resio problem vrednosti 50e sa sve rukama :)
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Ja sam resio problem izmenom krajnice spone ali sam preventive i kraj spone zamenio i resio problem vrednosti 50e sa sve rukama :)
Misliš spone i krajnika spone! Imam ih več neko vrijeme, čekao sam da vidim kako če se ponašati nakon promjene amortizera! A i treba mi pouzdan majstor, sa alatom za skidanje spone! U Citroenu prije skidanja spone, blokiraju tj.oslone sponu dolje na vilicu sa alatom, da pri odrvrtanju spone ne dođe do oštečenja letve volana! A u Citroenu kažu i da senzor kuta volana se može poremetiti bez alata!
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:
Na vrh