Koje godine, i sigurno nije 4A chip.Mislim da ima 32 znamenkeJa sam kodove za oba Citra platio 30 kuna tamo na Jankomiru u Citroenu.
Moguće da je do novijeg Diagboxa, a moguće da je i do novijeg BSI-a pa to ne dopušta?Danas sam spojio auto prvi puta na Diagbox!Hrpa nekih grešaka,što je bilo i za očekivati!Večinom sitnice,obrisao....i sve uredu(bilo je i prije)!Dvije su baš uporne,i moram to riješiti,tj.saznati što se događa!Uz to stalno upozorava na kraj vijeka FAP filtera,ali to je standard nakon te kilometraže.Mogao sam resetirati,tj.kao da je promjenjen,ali eventualno nakon nekog kemijskog pranja,ako ikad zatreba!PRVA GREŠKA(P02D3 Combustion of cylinder No.4.......Correction of the quantity of fuel injected insufficient),ukazuje na mislim nedovoljnu količinu goriva u 4 cilindru(dali je to do dizni,da li se softverski podesiti???????)....neznam!A DRUGA(U1109 Communication fault with the gearbox ECU.....No communication),onako povremena ukazuje na neku vrstu problema u komunikaciji sa ECU mjenjača(on inače radi super)!Pa ako ima netko sa iskustvom oko toga!P.S-u Berlingu sam koristio "stari" Diagbox v7.83 mislim,a sada sam koristio virtualni v9.91!Dođem nekako do dijela gdje pokazuje upozorenja za pojas,ali nikako nemogu uspjeti recimo isključiti da mi više ne radi zvučno upozorenje za vozača!U starom DB sam klikom na opciju,mogao birati YES/NO npr......,i onda stisneš zupčanik u kutu,i on to primjeni!Ovdje toga zupčanika nema,samo strelica,koja ima ulogu kao i lijeva strelica za povrat unazad!Jesam li što zaboravio(probao sam i dvoklik,ENTER,Delete,i sl.....,ali bez uspjeha)!Išao sam u BSI,pa Repair.......,Driver Configuration/Vehicle Configuration......!Jesu li što mijenjali,pa se nemože u novijim vozilima više.....
Virtualbox i Win koji želiš.na nešto ga instalirati
Ova greška znači da ECU više ne može korigirati količinu goriva s obzirom na potrebe 4. cilindra. Elektronika korigira vrijeme ubrizgavanja za sve 4 dizne ovisno o stanju motora i naravno samih dizni. Očito je kod tebe problem na samo jednom cilindru, no ne mora biti u pitanju sama dizna,mogući su problemi sa ventilima i prstenovima na klipu. Svakako je najlakše zamijeniti tu diznu sa drugom ili sami zamijeniti mjesta sa nekom drugom..Correction of the quantity of fuel injected insufficient),ukazuje na mislim nedovoljnu količinu goriva u 4 cilindru(dali je to do dizni,da
Nisam nikad to radio, koliko je teško zamijeniti diznu, može li se sam. Dali je motor prihvati, ili je potrebno neko "uparivanje"?Ova greška znači da ECU više ne može korigirati količinu goriva s obzirom na potrebe 4. cilindra. Elektronika korigira vrijeme ubrizgavanja za sve 4 dizne ovisno o stanju motora i naravno samih dizni. Očito je kod tebe problem na samo jednom cilindru, no ne mora biti u pitanju sama dizna,mogući su problemi sa ventilima i prstenovima na klipu. Svakako je najlakše zamijeniti tu diznu sa drugom ili sami zamijeniti mjesta sa nekom drugom.
Ako imaš alata i strpljenja, i ako nije upekla može se. Za probu nije potrebno uparivanje tj. kodiranje no za trajno korištenje je poželjno. Što se tiče Diagboxa, ako je auto iz 2017-te ili mlađi, za razne promjene moraš kupiti tkz. tokene da bi mogao nešto mijenjati. Mislim da je @McSlavko nešto pokušavao pa pričekaj njegaNisam nikad to radio, koliko je teško zamijeniti diznu, može li se sam. Dali je motor prihvati, ili je potrebno neko "uparivanje"?
Ne znam da li Arduinom možeš mijenjati tu konfiguracijuOva greška znači da ECU više ne može korigirati količinu goriva s obzirom na potrebe 4. cilindra. Elektronika korigira vrijeme ubrizgavanja za sve 4 dizne ovisno o stanju motora i naravno samih dizni. Očito je kod tebe problem na samo jednom cilindru, no ne mora biti u pitanju sama dizna,mogući su problemi sa ventilima i prstenovima na klipu. Svakako je najlakše zamijeniti tu diznu sa drugom ili sami zamijeniti mjesta sa nekom drugom.
Ako imate nekog pouzdanog za čišćenje dizni, molio bih kontakt. Krasno za ovo oko Diagbox-a, zato mi je za dosta stvari izbacivao "nema internet konekcije"!A ako uzimam polovnu, mačak u vreči!Ako imaš alata i strpljenja, i ako nije upekla može se. Za probu nije potrebno uparivanje tj. kodiranje no za trajno korištenje je poželjno. Što se tiče Diagboxa, ako je auto iz 2017-te ili mlađi, za razne promjene moraš kupiti tkz. tokene da bi mogao nešto mijenjati. Mislim da je @McSlavko nešto pokušavao pa pričekaj njega
Ne znam da li Arduinom možeš mijenjati tu konfiguraciju
Našao navodno odlične, odem sutra...Ako imate nekog pouzdanog za čišćenje dizni, molio bih kontakt. Krasno za ovo oko Diagbox-a, zato mi je za dosta stvari izbacivao "nema internet konekcije"!A ako uzimam polovnu, mačak u vreči!
Daleko sam od OsijekaAko imate nekog pouzdanog za čišćenje dizni, molio bih kontakt.
I ja isto.Daleko sam od Osijeka
Ako dođe do toga da ih čistim, repariram...., logično bi bilo da sve 4 onda odradim. Kad se več sve skidaI ja isto.
Btw, dizne se ne mijenjaju od oka već se izvade i testiraju na stolu, tj. u mašini, pa se zavisno od rezultata mijenjaju ili repariraju. Meni je npr. dijagnostika davala grešku za dvije dizne, a tri su prošle sve testove, dok jedna nije. Ta jedna je zamijenjena a za ostale sam dobio ispis iz mašine kao potvrdu da su prošle test.
Ne radi se to tako, mislim niko ne radi tako jer nema potrebe. Nikad ne znaš koliko će dizna trajati, može 300k km a može 100k km, zato se ispitaju pa se vidi stanje. Zato i služi to mjerenje od strane ECU-a, da koriguje rad koliko može, a onda da te upozori. Šanse da dizna potpuno crkne a da ti to ne prethodno ne vidiš preko dijagnostike su skoro nikakve. I nije to nikakav posao za skinuti, ispitati i vratiti, to ti je sve par sati posla, od čega najveći dio radi mašina.Ako dođe do toga da ih čistim, repariram...., logično bi bilo da sve 4 onda odradim. Kad se več sve skida
Ok, valjda če oni znati! Mislio sam da je dosta veliki posao da se dođe do njih, pa kad se eventualno jedna čisti, da čisto odrade odmah i druge. Javim vam što kažu. Motor inače radi ko singerica i ovakoNe radi se to tako, mislim niko ne radi tako jer nema potrebe. Nikad ne znaš koliko će dizna trajati, može 300k km a može 100k km, zato se ispitaju pa se vidi stanje. Zato i služi to mjerenje od strane ECU-a, da koriguje rad koliko može, a onda da te upozori. Šanse da dizna potpuno crkne a da ti to ne prethodno ne vidiš preko dijagnostike su skoro nikakve. I nije to nikakav posao za skinuti, ispitati i vratiti, to ti je sve par sati posla, od čega najveći dio radi mašina.
FAP aplikacija ti nije javljala postojanje greške, a Diagbox jest?Danas sam spojio auto prvi puta na Diagbox!Hrpa nekih grešaka,što je bilo i za očekivati!Večinom sitnice,obrisao....i sve uredu(bilo je i prije)!Dvije su baš uporne,i moram to riješiti,tj.saznati što se događa!Uz to stalno upozorava na kraj vijeka FAP filtera,ali to je standard nakon te kilometraže.Mogao sam resetirati,tj.kao da je promjenjen,ali eventualno nakon nekog kemijskog pranja,ako ikad zatreba!PRVA GREŠKA(P02D3 Combustion of cylinder No.4.......Correction of the quantity of fuel injected insufficient),ukazuje na mislim nedovoljnu količinu goriva u 4 cilindru(dali je to do dizni,da li se softverski podesiti???????)....neznam!A DRUGA(U1109 Communication fault with the gearbox ECU.....No communication),onako povremena ukazuje na neku vrstu problema u komunikaciji sa ECU mjenjača(on inače radi super)!Pa ako ima netko sa iskustvom oko toga!P.S-u Berlingu sam koristio "stari" Diagbox v7.83 mislim,a sada sam koristio virtualni v9.91!Dođem nekako do dijela gdje pokazuje upozorenja za pojas,ali nikako nemogu uspjeti recimo isključiti da mi više ne radi zvučno upozorenje za vozača!U starom DB sam klikom na opciju,mogao birati YES/NO npr......,i onda stisneš zupčanik u kutu,i on to primjeni!Ovdje toga zupčanika nema,samo strelica,koja ima ulogu kao i lijeva strelica za povrat unazad!Jesam li što zaboravio(probao sam i dvoklik,ENTER,Delete,i sl.....,ali bez uspjeha)!Išao sam u BSI,pa Repair.......,Driver Configuration/Vehicle Configuration......!Jesu li što mijenjali,pa se nemože u novijim vozilima više.....
I aplikacija javlja, tako sam i vidio prvi puta....FAP aplikacija ti nije javljala postojanje greške, a Diagbox jest?