Citroen C4 1.6 HDi by "deelux"

deelux

New member
U subotu napravio balans. Danas na autoput i opet trese na 130! Sutra opet idem balansirat, i moram priznati da vec polago gubim zivce sa autom...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Po očekivanju kvalitetno obavljen posao sa kvalitetnim djelovima u ovlaštenom Citroenovom servisu ;)
Nećeš imat mira dok ili ne odhebeš ovlaštene ili ne prodaš tu nesreću. Držim fige.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Mijenjao ih je u garanciji jer su šta? - tresli.

Nije normalno za novi auto bilokoje marke da trese.

A šta si sa ovim prastarim Oplom (neš ti marke) htio reć? Stavlja očajnu kombinaciju diskova-pločica i to radi u svojoj režiji, na već spomenuti prastari krš od Opela. Nije ni čudo da trese.

Tresao je i moj Citroen...već sam pisao o tome. Nakon četri neuspješna posjeta u tri ovlaštena Citroenova servisa i brdo potrošene love, problem sam riješio kod pravog mehaničara.
 
Posljednje uređivanje:

deelux

New member
Mijenjao sam ih jer su tresli, i kao bio je problem samo u lijevom disku. Zamijenili su oba i odmah po izlasku iz salona sam išao na put i skužio da mi se volan trese na 130 km/h, na 135 već malo više, na 140 dosta, na 150 trešnja se smanjuje. Polako me automobil počinje živcirati, a to nije dobro. Ako mi ne rješe, napravit ću s njime još 10-tak tisuća km i prodati ću ga.
 

La Marche

Iskreni optimist
Takav problem često izazovu gume.
Èak i kad nisu ni nove, ni stare, niti istrošene.
Baš jučer navečer sam od prijatelja koji ima trgovinu auto dijelova čuo isto takvo njegovo osobno iskustvo s tri različite vrste guma na tri različita auta tokom njegovog života.
 

balki

Active member
Prosle godine na sluzbenoj Fiesti dobih Goodrich gumu deformiranu koja se nije dala balansirati. Balansirali ju triput ali na 130 tresla da su mi se stakla na zadnjim vratima otvarala od vibracija. Zadnji vulkic odmah ukazao na deformaciju.
 

Monolith

New member
Evo, čisto da dodam još pokoje iskustvo. Kako sam ranije pisao, imao sam iste simptome na svom službenom C4, trese kod laganog kočenja, trese na 120-150 km/h. Otišao u servis i prvi problem riješio zamjenom prednjih diskova i pločica. Drugi problem sam riješio nakon 2 balansiranja, 2000 odvoženih km i onda prebacivanjem stražnjih kotača naprijed i obrnuto te još 2000 km vožnje i sad ništa ne trese niti kod kočenja niti kod 120-150 km/h a niti na 190 km/h. Dakle, probaj nakon balansa zamijeniti prednje i stražnje gume ovisno koliko si prošao na njima. Meni je pomoglo. Još samo da dodam (mislim da sam već pisao o tome), kupio sam 17" felge od C3 Picasso i na njih montirao 225/45/17 Good Year Eagle F1 Assymetric 2 i auto vozi kao po tračnicama, volan miran na svim brzinama i nikakvih problema s vibracijama. Zaključak: nije do auta nego do guma/kotača.
 

deelux

New member
Bok ljudi, evo kratku osvrt na stvari koje su mi događale zadnjih dana. Bio u kovinskoj sa prigovorom da auto trese prilikom kocenja i na 130, i izmjenili su mi selene i tresnja na autoputu je napokon nestala, volan miran, nista vise ne lupa preko rupa i slicno. Kazu da su stavili neke tvrdje. No diskovi su i dalje iskrivljeni i tresu pa auto upravo opet ostavljen na servisu i u ovim trenucima valjda mijenjaju diskove i plocice. Moram napomenuti kako je auto stvarno zanimljiv i pun iznenađenja. Tako sam rijesio prolem tresnje volana ali mi se odmah pojavio drugi problem, a to je da sada opet mi volan stoji u desnu stranu... Rjesis jedno, dođe drugo...
 

Krky

Lakerski profesionalac
Bok ljudi, evo kratku osvrt na stvari koje su mi događale zadnjih dana. Bio u kovinskoj sa prigovorom da auto trese prilikom kocenja i na 130, i izmjenili su mi selene i tresnja na autoputu je napokon nestala, volan miran, nista vise ne lupa preko rupa i slicno. Kazu da su stavili neke tvrdje. No diskovi su i dalje iskrivljeni i tresu pa auto upravo opet ostavljen na servisu i u ovim trenucima valjda mijenjaju diskove i plocice. Moram napomenuti kako je auto stvarno zanimljiv i pun iznenađenja. Tako sam rijesio prolem tresnje volana ali mi se odmah pojavio drugi problem, a to je da sada opet mi volan stoji u desnu stranu... Rjesis jedno, dođe drugo...
Kad se mijenjanu selenblokovi dobro je odmah napraviti "špur" geometriju kotača, to ti je do 150kn i oni ti odmah vrate volan na mjesto, to kaj ti volan stoji pod stranu je znak da je ovjes drugačije nego kaj je bil i ako tak ostaviš bude ti gume poderal pod jednu stranu, a sigurno ti sad i auto malo vuče na stranu kad pustiš volan u vožnji
 

deelux

New member
Pokupio auto sa servisa, napravili spur, volan opet stoji u desno! Katastrofa. Kazu da tu nema pomoci. Nemogu vjerovati da je citroen u stanju napraviti takvo smece od auta. Ne da sam se razocaran nego sam ocajan i ovaj auto mi stvarno nije trebao u zivotu. Auto cu prodati, a ovu temu mozete zbrisati, ili ostaviti kao primjer drugiim ljudima da ne kupuju citroen. Zivjeli
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Prijatelju,
Žal mi je kaj imaš problema z autom, al po mojem skromnom mišljenju, više je stvar u nesposobnosti "majstora" da otklone kvar, a ne u autu :whistling:
 
Na vrh