Citroen C5 2.0 HDi 110hp

Citron

Well-known member
Ja nemam za sada nikakav problem sa svojim C5 (2015.), ali sam došao do zaključka da je bolji Mercedes star 20 godina kojeg imam nego neki novi Citroen. Ovaj i dan danas kvalitetom šije C5 jako daleko. Slabi tragovi korištenja, klima hladi nakon pola minute ko frižider, nema mijenjanja žarulja svaka 2 - 3 mjeseca itd itd.

Na C5 sam izmjenjao dosta žarulja i evo sad mi opet krepala na osvjetljenju tablice. I reostat ventilatora. Inače je ok, ali kvaliteta izrade loša, ne bih ga opet uzimao.
Također treba uzeti u obzir da C5 ima tek 140 000 km. Tako da još nije stigao ozbiljnije za***avati.

Nedavno provozao Golfa 7, kako si rekao za Passata, vidi se da je kvalitetno složen. Kvalitetniji materijali. U Citroenu imaš samo udobnost, ništa više
 

Jovan Avramovic

Well-known member
Milosh Milosh Nekad su leta bila do 35 stepeni, uz ponekad izuzetke, ovog leta svakog dana na terasi kuci mi je termometar merio 48 stepeni, i to u hladu..
A tako je zadnjih godina 😁
Sto se voznje tice sticem neki utisak da sam u CX-u najvise naucio, ako mogu tako da kazem, dok mi je prvi auto bio Fiat Stilo 1.9 JTD 80ks 😁
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Jbg J Jovan Avramovic, ti kao onaj Bosanac kad je otišao u Kanadu; prvo sve super, a onda sve grozno i naopako…
Ili je to bila impulsima kupnja jednog lošeg C5?
Ne vjerujem da su svi C5 takvi kao ovaj tvoj, niti da su “Francuzi” najveće smeće i da se jedino “Njemce” isplati kupovati…
Ja svoj DS5 ne bih mijenjao za nikakvog Golfa, Oktavije i sl.
 

Le Baguette

New member
Jovane tvoj post mi je došao kao odlazak psihijatru :) Fascinantni su to auti i jbg taj ovjes te zavede i zamagli sve ostalo. Također sam se navozao svega i svačega te bježao uvijek od Citroena jer su uvijek bili u obitelji pa sam bio upoznat sa njihovima problemima i boljkama, ali imam određenu ljubav prema njima zbog starijih modela i hidraulike. I tako pukne mene jedan dan i odlučim si ja uzet C5 pa da vidim kako će to biti. Ispunjavao zahtjeve i realno nudi više od drugih autiju istog cjenovnog ranga, a taj osjećaj lebdenja po cesti je meni osobno melem za dušu. Iste sam naravi pa volim svaki auto dovesti u red bez obzira na starost međutim samo traže i traže. Dok je sve dobro za mene odličan auto i ne zanima me ni jedan drugi, a kad krene nizbrdo najrađe bi ga zapalio i kupio golf dvojku. Pričam za mk1 i mk1 redizajn, od 4 primjerka (1 mk1 2004, 3 mk1 red. 2005-2007) svaki je bio različit i točno se vidi ta nekonzistentnost u kvaliteti proizvodnje. Kako je održavan naravno igra ulogu kod svakog auta, ali ovo su sve redom bili održavani auti ćak jedan od prvog dana u obitelji. Što sam na kraju napravio, pa kupio još jedan isti takav za dijelove i tek se onda smirio. Tako da je moj savjet koliko god nekom bio nevjerojatan ako razmišlja o takvom autu uzeti još jedan isti za dijelove ili idite na primjerke sa što manje opreme i sa većom kilometražom te urednom poviješću gdje je većina toga rješeno da vas što manje toga zahebava jer opet s druge strane sposobni su za preći velike kilometraže. Ja sam odlučio zadržati taj auto na duži period tako da mi nije žao. Dobar mehaničar isto ima veliku ulogu kod C5-ice. To su bili dobri auti u smislu pouzdanosti do 10 god starosti, a sve nakon toga je iz mog iskustva lutrija. Motori 1.8 16v, 2.0 hdi, 2.2 hdi - od 1.6 hdi bježati ko vrag od tamjana. Sretno svim vlasnicima C5-ica i što manje kvarova.
 

Jovan Avramovic

Well-known member
MacSlavko MacSlavko Kao sto rekoh, svi koje sam imao su pouzdano bili odrzavani redovno i sa NE velikim kilometrazama.
Moj prvi C5 sad vozi moj otac, zadnje 2 i po godine doduse, samo je menjao ulje i filtere i "odjednom" 1.800e MORANJA da se ulozi, pritom nije sve odradjeno, ali nije mnogo hitno (dizne i kvacilo). Taj primerak je kupljen od prvog i jedinog vlasnika koji je sa njim napravio svega oko 130.000km u trenutku nase kupovine tog auta. U pitanju je 2005. 2.0 HDi 136ks.
I njemu, pa cak i ovom mom primerku trenutnom su motori i menjaci stvarno odlicni i ja na njih nemam zamerke, osim sto su pomalo tromi. Ali kad je dosta onda je dosta bre, sto se tice svega okolo motora.
Opet cu dati primer Toyote koju imamo zena i ja; u taj auto sam nedavno ulozio oko 800e (sa radom majstora !!!), to je prvih 800e i uopste "veca" kolicina novca od 2017. godine kad je Toyota uvezena (bez prethodne servisne istorije i sa upitnom kilometrazom), a moram da naglasim da tih 800e sam preventivno "spucao" u taj auto, jer znam da ce sa tih 800e da sluzi jos X godina bez kvarova i bilo kakvih ulaganja. Sta znaci preventivno, evo par primera: ociscen hladnjak, ociscene dizne, nove svecice, ociscen hladnjak klime, dopuna klime itd itd... Jedino sto je tu moralo da se uradi jeste zamena ulja i jednog kaisa..
Na Francuski automobil se nikad vise necu vratiti to je sigurno, jer koliko god voleo automobile uopsteno, osim ako nije neki redak oldtimer, ne zelim da mu budem rob, vec da me sluzi u skladu sa mojim odrzavanjem istog.
Le Baguette Le Baguette Odgovor koji sam sad dao MacSlavko MacSlavko mi je nekako univerzalan i za tebe, pa cu ukratko dodati jos par stvari.
Ne postoji udobniji auto od Citroena sa hidraulikom, barem u poredjenju sa onima u kojima sam se vozio ili ih licno vozio, a svasta je tu bilo, i skuplje i jeftinije, i veca klasa i niza klasa, zato sam se i nekako vezao za Citroene jer je poseban osecaj voznje, ali cekaj, nije to jedina stvar koja cini neki auto... Peugeot i Renault uopste ne ubrajam tu, oni mi nemaju nikakvu specijalnu udobnost, ne razlikuju mi se recimo od spomenutih Nemaca, mislim na novije modele...Cak mi je i VW Polo bio udobniji nego Peugeot 207 (mozda i najgori auto IKADA koji sam vozio).
Pored VW programa ozbiljno se razmisljam i o Japancima, jedini mi je problem sto ih u Srbiji nema mnogo na prodaju, konkretno mislim na Toyote, npr. pre neki dan sam gledao i nije bila niti jedna jedina Toyota Avensis sa 2.0 benzin motorom. Kako bilo Citroena ni na slici necu da vidim, ovo mi je bio 4. po redu C5 i 7. po redu Citroen uopste, dosta je bilo vise..
 

ExOduS442xb

Racing
Znam ja da se u svaki auto ulaze, ali je Citroen smece u koje se ulaze veliki novac svake godine, bukvalno odrzavanja na mesecnom nivou.
Vecina oko mene vozi VW, dal bio Golf, Passat ili mozda neki Audi, niko vecih problema nema, a niti konstantna ulaganja.
Ps Nebo mi je tu najmanji problem, to je samo sitnica u moru problema
I B6 je generalno losiji od B7 i B8 modela, dok je npr C5 2008-2017 jos gori cak i u odnosu na ovu kantu koju imam
To što se ti tako osjecas trenutno ne znaci da je to i istina. Koja je ponata posta u kojem pišeš da je svaki model proizvođača sranje? Nitko ni ne tvrdi da su najbolji, dali si ti kupio iti-jedan Citroenov automobil novi pa to mozes reci? Forum postoji s razlogom, da dijelimo svoja iskustva, probleme i načine kako ih riješiti. Ali nitko ovdje nema problema koliko ih ti imaš. I stojim iza toga da je većina problema uzrokovana lošim održavanjem, tj. nebrigom vlasnika.

C5 X7 je čvršći u odnosu na C5 modele prve generacije. Imao sam oba mode,a prvi smo vozili skoro 20g, zamjenili zadnja ramena, mislim da je bio problem sa klimom (jedna strana grijala a druga hladila nakon ono 13g, to rijesili), otisla remenica alternatora, jedan amortizer na gepeku, riknuo radio nakon jedno 16-17g, kupio polovni za 200kn (mislim), svi prozori se otvarali i to na ključ još, zamjenio sam onu pločicu za otvaranje prozora jer je zafrkavala.

Imamo i 3 komada C5 X7. Sami ih servisiramo, ja sam zamjenio 2 prednja amortizera, lezaj kotača, sve ostalo su redovni i preventivni servisi. Meni su prednja sjedala i dalje ostecena, na tome radim. Otac ima X7 iz 2009, na njegovom su sjedala u odlicnom stanju, a stariji auto, amoritzere nismo mjenjali, čine se i dalje originalni - motor je "problematični" 2.7, izgleda da jedan semering propusta ulje (pretpostavka, pojavi se kap ulja s vremena na vrijeme). Auto nije imao pravih kvarova kod nas. Zamjenili smo hladnjak motora, jer ga je stari probusio. Ali nije to greška proizvođača. Moram preletiti postove da vidim jesam li nešto propustio. Čvrsti su, ništa ne tandrce kad pređeš preko ozbiljne rupe. Plastika oko klime i centralne konzole malo škripi na pritisak, ali odi pogledaj kako skripi na BMW seriji 5, E klasi i A6. Pa na novim Mercovima otpada lazni krom lak sa centralne konzole. I sve to puno vise škripi na dodir nego na C5 jer ima više jeftinije plastike oko kvakve u vratima i središnjim dijelovima.

Brat je zamjenio jedan prednji amortizer, imao je i popravak na diznama ako se ne varam. Mislim da su to svi kvarovi, ali necu biti 100% siguran. Auti su nam iz 2009 (2.7), 2010 (2.0 - 163), 2010 (3.0). 15 i 14g. Što sad očekivati? Da će raditi kao novi vječno? Nisam baš toliko nerealan.

Pretpostavljam da je većina polovnih automobila koju si kupio dobro izvozana, i kako to inače biva, ljudi se svojih automobila rjesavaju kada slijede određeni popravci jer im je neispaltivo popravljati pa prodavati auto.
 

Jovan Avramovic

Well-known member
ExOduS442xb ExOduS442xb Vi koji ste fanatici za Citroenima logican je odgovor kako u Audiju sve vise skripi nego u Citroenu, isto tako, da budem potpuno pravedan i VW fanatici su ubedjeni kako je Citroen najgori auto...i sve je to i donekle normalno.
Ja ne znam koliko puta treba da ponavljam da niti jedan od tih Citroena koje sam imao nije bio polovnjak na izdisaju, vec zdravi i pravi automobili sa ne mnogo kilometara i jako lepo odrzavani. A citajuci postove ovde na forumu ne zakljucujem bas da niko nema problema sa njima i da su svima njihovi Citroeni savrsenstvo, samo su moji primerci losi.
Novi Mercedesi jesu sranje, ima moj kum W205 C klasu, 2017. godina, i imam priliku da vidim jeftinocu izrade, ali te Mercedese niko ni ne spominje, normalno je da ce svaki proizvodjac napraviti i dobar i los auto. Doduse, on za 4 godine, koliko ga ima, osim jednog velikog servisa i nekoliko malih servisa nije ulozio nista u auto, jeste auto relativno mlad, ali sa njim prelazi oko 30.000km godisnje. Uz taj auto ima i ML320 CDI iz 2008., sa oko 400.000km na satu, on je 4. vlasnik auta, njega konkretno vozi 3 godine i oni porodicno sa njim prelaze skoro isto kao i sa C klasom, jedino ulozeno je tzv. puska volana, sve ostalo redovni servisi. Enterijer ni da mrdne.
 

Cutac

Prèkaroš
1) Prednji desni visinski cilindar
2) Zadnji levi lezaj ramena
3) Letva volana se cuje
4) Prednja desna sijalica
5) Prekidaci za sva stakla ne rade lepo, crci ce svakog trenutka (podignem prozor, on se spusti, zadnji levi prozor ne mrda nigde, automatsko podizanje i spustanje prozora ne radi itd.)
6) Prekidaci iza volana ne rade lepo, crci ce svakog trenutka (ne rade duga svetla, ne rade maglenke, ne radi tempomat)
7) Sirena ne radi
8) Nebo se odlepilo
9) Klimu ne mogu da upalim (kompresor radi)
10) Pukla sajla kvake na vozacevim vratima (otvaram vrata rukom kroz prozor)
11) Glavi brava suvozacevih vrata (moram da se naslonim na vrata, pa tako naslonjen da podignem kvaku i otvorim ista)
12) Kocnica ne radi kako treba, sumnja se na kocioni cilindar
Ja ne branim Citroene, niti me, iskren da budem, boli ****c, ali mislim da ovi tvoji kvarovi nisu neki bauk.

1) Star je 20 godina i ima preko 200k, velikog čuda
2) Star je 20 godina i ima preko 200k, velikog čuda
3) Star je 20 godina i ima preko 200k, velikog čuda
4) It do be like that sometimes da žarulja pregori
5) Standardna boljka, možeš probati sve rastaviti i očistiti, ako ne dela, treba nova konzola
6) Standardna boljka kod njih
7) Može biti sto stvari
8) Vlaga?
9) Nebi znao, zvuči kao struja, nije tako strano na 20 godina starom autu
10) 20 godina star auto
11) 20 godina star auto, tako je frendu na gepek vratima na istom autu
12) Star je 20 godina i ima preko 200k, velikog čuda

Kažem, meni svejedno ako sereš po Citroenu, ali to je ko da ja serem "bu hu, Honda ovo Honda ono, najpouzdanija, klasa iznad svih, a krepao mi senzor brzine". Senzor star 17 godina koji je bio i u kiši, soli, na vrućini...

Tetak je imao W211, V8 dizel, on prvi vlasnik. U 700k što ga je imao je mijenjao sve i svašta, ovako iz glave nekoliko jastuka za ovjes, letvu volana, kompresor klime (mislim da da), razne senzore, motor u volanu (ako se dobro sjećam se micao kad se otvore vrata i zapeo), svašta na ovjesu od potrošnih dijelova...
Jebiga, tako to ide kad imaš 500 godina star auto upitne povijesti. Ok, možda si ti provjerio 100% sve, ali i dalje je upitna povijest, možda je prošli vlasnik u slobodno vrijeme potezao kvaku u dvorištu kao hobi. Možda je tri dana imao poplavu jer mu se prolilo 5 litara vode koja je trebala ići za rashladni sustav jer je bilo šuplje neko crijevo.
Možda je svaki put na semaforu sjeo na kočnicu koliko jače može da auto ne pobjegne...

Nije baš da su ti otpala vrata i da ti je puknuo blok motora, procurilo ti ulje jbt.
 

szahtila

Well-known member
Ja neću braniti ni Citroen ni Peugeot, vozim ih trenutno, a u zadnjih desetak godina prošlo ih je 5 kroz obitelj. No moram napisati da sam samo jednom u 42 godine koliko vozim na autu ostao bez kočnica, otpala je cjev potlaka između serva i motora. Nije se radilo o PSA vozilu, konkretno radilo se o VW Transporteru firme u kojoj radim. Za par mjeseci objavljen je opoziv serije Golfa i Pasata radi zamjene te cijevi, za konkretni Transporter (a imali smo dva ) nije objavljeno ništa. Toliko o njemačkoj pouzdanosti i kvaliteti. Inače, cijev je bila od nekakvog plastičnog materijala, bez ikakvih šelni na spojevima-valjda su računali da će ih podtlak držati na mjestu ne računajući na trešnju motora
 

Jovan Avramovic

Well-known member
Cutac Cutac Znam da nije neki bauk, sve su to manje ili vise sitnice, poenta je u tome sto im nema kraja, ulozi se 2.000e ne mozes da budes miran ni jednu celu godinu, sta ja onda treba svake godine da ulazem po toliko na sitnice koje nisu bauk..
Ponovicu jos jednom, na apsolutno svakom Citroenu kojeg sam imao bilo je i bice istih takvih sitnica koje se vecito i neprestano nakupljaju..
Problemi sa plastikama, bravama, kablovima, strujom, tu i tamo trapovi itd...znaci zakljucujem da je to nesto apsolutno zajednicko za svaki Citroen, barem novijeg datuma i u tome vise necu da ucestvujem..
Ps I Toyota je stara 23 godine, pa za 4 godine koliko je kod nas promenjena je svega jedna sijalica... Oko trapova nista, a vozi se kao da je Citroen sa hidraulikom (mozda i jos gore), niti jedna brava nije riknula, prekidaci itd itd
 

Cutac

Prèkaroš
poenta je u tome sto im nema kraja, ulozi se 2.000e ne mozes da budes miran ni jednu celu godinu, sta ja onda treba svake godine da ulazem po toliko na sitnice koje nisu bauk..
Jebiga, tako to ide kad imaš nešto komplicirano. Je da je star auto, ali ima 15 tisuća sklopova koji mogu krepati, a budu, jer su stari.

Sve je to isti ****c kad je staro, samo što današnji auti to lakše pokažu. Misliš da se Passat iz 1983. nije kvario 2003.? Je, ali je bilo jeftino jer od dijelova imaš sajle, namatanje elektromotora, remen i oprugu.
A sad kad imaš putno računalo, centralni komp koji upravlja električnim cagerima, prozorima, senzori o kojima ECU ovisi, pa ovo, pa ono.

Pogle sad koliko ima Passata iz 2004. koji su truli, pola ledica u zadnjim lampama im ne radi (misliš da je to jeftino za srediti?), brave su mijenjali valjda već 40 puta, ako je 1.9 PD i ode dizna, nova je 1000 eura, rabljena 700, šta ja znam šta im se još dešava.

Jebiga, imaš nešto staro, ko bi rekao da je krepalo.

Pogle Pandu. 1.2, 2006. godina, 90k km, od kvarova u zadnjih 7 godina imala senzor kuta volana i termostat. Šta da krepa, da joj se staklo razbije jedino možda.
 

Jovan Avramovic

Well-known member
Cutac Cutac Evo recimo ovako, imam jednu konstataciju, ujedno i pitanje.
Nedavno vidim na putu noviju Hondu Accord (od 2008 model) ispao joj ceo tocak, sto ce reci, naravno, da ni ta Honda nije postedjena kvarova, koliko god ona bila Honda i Japanac jelte. Ali, ako uzmemo u obzir, lupam primer, 10 takvih Hondi, takav neki kvar se desio na jednoj ili dve, a sve stvari koje sam ja naveo na Citroenu su se desile i desavaju na njih 8 od 10. To mora biti pokazatelj nekog kvaliteta ili NEkvaliteta.
Ja sam imao znaci 4 Citroena C5, prilikom kupovine svakog ponaosob vozio sam i probao jos nekoliko njih, u prevodu u jako dosta Citroena C5 sam seo i vozio, nebitnih godina... Jednog ne mogu da se setim da je bio, da kazemo, perfektan. Problemi sa el. rucnom, obicnom rucnom, prozorima, navigacijama, plastikama u enterijeru i eksterijeru, voda/kondenz u farovima ili stop svetlima, tu i tamo klima, neki cak i truli (manje bitno za ovu pricu), na trapovima obavezno se na svakom nesto cuje i raspada... Za svakog ponaosob iste stvari u pitanju.
 

Cutac

Prèkaroš
Jebemu križeve, ne možeš usporedit to šta je tebi pukla sajla za vrata i što je njemu otpao kotač.

Evo ti švabo.
Opel Insignia, 2012. godina, 2.0 CDTI 160 konja, sada ima 200k km.
Desni prag oko zadnjih desnih vrata trune i probio je boju (s gornje strane, nikad udaren, nikad diran).
Prednji lijevi far je puštao vodu, balast je na dnu fara, voda se skupila, balast krepao.
Karter bio triput dolje radi brtve na pumpi ulja radi koje zariba motor.
Škripi kokpit.
Iz nekog razloga krivi sva 4 diska, dobro bude 5000 km i protresu, nebitno proizvođač, tokarenje, ništa ne pomaže.

Ne znam napamet šta je još bilo.

Japance baš ne vozamo u familiji, tako da ti ne znam reći. Moji su imali Mazdu 6 prve generacije i nije zadavala glavobolje, ali kod njih nije doživjela 10. rođendan, otišla je.

Susjed imao Peugeot 307 karavan. Od kvarova je imao trul pod iza vozača i, koliko se sjećam, to je to. Imao ga je 5-6 godina (kupio ga sa recimo 10 godina starosti) i dobrano navozao.


Nema pravila, stare stvari su stare stvari, još ako se koriste...
 

Jovan Avramovic

Well-known member
A ko poredi tocak od Honde i Citroenovu bravu ?
Sta je tesko da se razume sta pokusavam da kazem ?
Svaki jebeni Citroen mi je imao iste jebene probleme i zadavao mi glavobolje i izvlacio novac iz dzepa, pa mi to cini tu marku auta smecem. Primer Honde je bio samo primer toga kako sam apsolutno svestan da se svaki auto da pokvariti, ALI na primer u slucaju 8 od 10 Hondi vlasnik nece godisnje davati hiljade eura na jedne te iste probleme koji se vrte u krug.
Cim sam napisao prvi komentar krenuli su komentari kako se sve kvari, pa eto jos jednom cisto da naglasim da stvarno nisam idiot koji ne shvata da se svaki auto moze pokvariti...
 

La Marche

Iskreni optimist
C5 je i kod mene od 0 - 180.000 km imao nekoliko kvarova, više nego što bi trebao.
Novi vlasnik napravio još 40.000, kaže da nije imao ni jedan kvar.

No, koštao je taj C5 otprilike kao honda civic, a civic su drndave tačke prema C5, autu cijelu klasu iznad civica. Nije li logično da očekuješ da se jeftin auto više kvari od skupog?

Što se pokvarilo, popravio sam i vozio se dalje. Čemu drama?

No, C4 (2012) mi je bio auto bez ikakvih kvarova do 160.000 (kad je prodan, za koju godinu javio mi je novi vlasnik da je na 205.000 promijenio kuplung).

Ovaj novi C4 isto radi bez ikakve greške do sad blizu 60.000 km.
I sin s 208 blizu 50.000, bez ikakve greške.

Nekako se meni čini da se nekim autima kvarovi množe s dva, a nekima dijele s dva.

A procjene "8 od 10" su temeljene na nekom istraživanju, ili su onako... iz rukava...

A ako se kvarovi "vrte u krug", možda nije popravljeno, nego pokrpano pa proglašeno popravljenim?
P.S. nije da nisam nikad vozio ništa osim Citroena... pa i Hondu Jazz (po brojnim statistikama jedan od najpoudanijih auta na svijetu) od nule preko 300.000 km.
Otprilike kao C4, do 150.000 ništa, onda malo ovo, malo ono, pa je od 250.000 dalje bilo i neugodnijih kvarova, a nakon 300.000 to više nije bilo za voziti, niti isplativo popravljati.
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
A ko poredi tocak od Honde i Citroenovu bravu ?
Ti?

Sta je tesko da se razume sta pokusavam da kazem ?
Koliko ja shvaćam, pokušavaš reći da je Citroen smeće jer su ti se zaredali kvarovi. Jesam dobro shvatio?

Sukladno tome, ja pokušavam reći da, iako ne branim Citroen i novi više ne bih kupio ni da mi prijete, nije vjerodostojno za sliku o nekom proizvođaču uzimati iskustva sa nekoliko 20 godina starih C5.
Oduvijek bio od jeftinijih auta u klasi, imao dosta naprednu tehnologiju za svoje vrijeme, nisi prvi vlasnik da znaš kakvo je bilo korištenje i održavanje i sad radi manjih kvarova smatraš da je smeće. Jednostavno ti je uzorak nereprezentativan.

Budući da mi ništa od auta nije (osim Pande, koju sam naveo) bilo bogznašta pouzdano, uzmimo moju CBF Hondu za primjer.
Svi govore da je Honda po pouzdanosti klasu iznad svih motora i da je ova CBF još iz "starih dana" kad su se radile da traju.

Ok, 2007. godina, 45 tisuća kilometara. Ja sam ju kupio sa originalnim kočnicama, original lancem, sve je bilo faking original, vlasnik prije mene je mijenjao samo gume i tekućine.Ja sam promijenio zadnji disk i pločice, prednje pločice, lanac, žarulju pozicije, žarulju fara, ležaj volana, reparirao vilicu prednju, senzor brzine. Rastavljao sam i šmirglao prekidač za štop na pr. kočnici jer je bilo oksidacije, isto sam radio nedavno sa prekidačem za žmigavce.

I sad bih ja trebao reći da jebem i Hondu i pouzdanost i forume i statistike jer sam ja u 2 sezone morao to sve mijenjati i što su me ****li žmigavci i štop? Sa moje strane, možda.
Sa objektivne strane? Čovjek ju je vozio 15 godina i 30k km, garažirao, ali je bila i na kiši, suncu, ****u, palcu i svetoj materi i, osim guma i tekućina, nije morao uložiti lipe u njega.

Znači kupio si dvadeset faking godina star auto sa, vjerojatno, ne znam jesi gdje naveo, oko 200 tisuća kilometara. Šta si očekivao? Iskreno te pitam šta si očekivao, ne jebem te.


Npr. ja sam prvi vlasnik svog c4, znam mu svaki kilometar i svaki dan kakav je bio, zato sebi dajem pravo da serem po Citroenu jer je termostat otišao dvaput, mijenjao jednom lanac i nešto zna rondati, otpada mu bezbojni sa krova, klimu sam radio već 16 faking puta, prokišnjava mu niz šajbu po motornom prostoru i šta već ga jebe sve.

Ali za VTS na primjer? Ajde, da ne ureknem, nije se baš kvario i ****o me, ali i kada nešto ode, šta ja tu imam za kokodakati? Kupio polovni auto, pitaj boga jel on ima 140, 240 ili 340 tisuća kilometara, jel nikad, jednom ili 14 puta bio razbijen cijeli, sastavljao ga pijani majstor u šupi, nije 10 godina garažu ni na 200 metara vidio...
Kako mogu dati sud o proizvođaču i/ili autu ako mu nisam prvi i jedini vlasnik?
 
Na vrh