• Obavezno pročitati - Pravila oglasnika 


    - Oglas se otvara kao zasebna tema.

    - Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
    Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.

    - Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.

    - Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".

    - Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.

    - Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.

    - Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.

    - Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.

    - Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.

Citroeni u oglasima (stara tema)

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

Dalibor

Dado Tornado
http://www.njuskalo.hr/auti/citroen-...oglas-18739137
citroen hidrauličar, veliki potrošač 3,0, sa komplikacijom u vidu plina, sa isteklom regom, od preprodavača

a u k LOL LOL LOL baš si mi uljepšao dan

i još mu je nick sinkeeeeamg LOL ovo nema ni na filmovima!
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
1000
Ja bih, bez pregleda auta, pored tih 1.000, pripremio još 2.000 za uložiti u njega.
Di je još osiguranje za 3,0 motor.
A, da tih 13-14 litara nije baš ekonomično za svakodnevnu upotrebu gradom, ne treba ni naglašavati.
Takav primjerak je već zreo za kolekcionara s puno vremena i novaca. Uskoro će takav C5 3,0 biti raritet.
Mislim da smo već imali na forumu Vedranov C5 3,0 koji je otišao za kikiriki drugom forumašu, a i on ga se "riješio" brzo nakon gomile vremena i popravaka i novaca. :)
 

deda

New member
Takvi auti se bacaju,kupuju samo neiskusni naivci koji se polakome za jeftinom"pravom" ragom,bez obzira koje je marke.Takve aute kupuju samo nove,oni koji imaju novaca i boli ih briga kolko će poslije dobiti za njega,a velikom večinom završe na otpadu.
 

vborovic

C5 modifikator
Di je još osiguranje za 3,0 motor
Ne znam koliko je ovo baš strašno, ja sam gledao razliku osiguranja u odnosu na svoj trenutni za aute naviše kategorije po snazi, godišnje bi mi osiguranje ispalo skuplje nekih 350-400 kn ... samo radi jačeg motora ... e sad, nekome je to puno, nekome nije, ali baš da je to glavni argument protiv takve kupovine kako se pokušava prikazati, ne bih se složio
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ne znam koliko je ovo baš strašno
Uzeo sam u obzir refernetnu ;) vrijednost do 85 kW (IMO, ugrubo gledano neki optimum za većinu vozača), ~3.020 kn bez bonusa.

Ovaj 3,0 od 155 kW ~4.000 kn + državna pljačka s eko-taksama, fondovima za obnovljive izvore energije i "cestarinama" se penje preko 4.500 (?), a cijeli auto valjda toliko ne vrijedi.
 

vborovic

C5 modifikator
Ako netko negdje naleti na moj oglas za C5, ne morate ga ovdje objavljivati, ima već njegova posebna tema na forumu u Ponudi ... :)
 

deda

New member
He,he,Èubijeva,dopizdilo mu stalno mjenjati poluosovine,kinetičke...a možda su i baterije već rekle laku noć.
 

Randy5

Active member
Pa valjda elektromotor ima previše okretnog momenta. Ipak je Visa dizajnirana za slabije motore :)
Negdje sam vidio slike kako je restaurirana ova.
 

deda

New member
Nije stvar u snazi elektromotora,nego mjenjač i poluosovine ne mogu izdržati moment e. motora.Ne smije kretati niže od treče brzine,jer sve počupa.
Svi auti sa e. motorom moraju imati direktni prijenos na diferencijal ako je jedan motor,ili dva motora,na svakom kotaču jedan,inače ništa od toga.
 

Randy5

Active member
Visa ima četiri brzine, ali o polaritetu nisam razmišljao. Fora. Inače, čitao sam da je na jednom natjecanju električnih vozila u dometu (mislim u Sloveniji)neki dečko pobijedio razvikanije firme jer je ostavio mjenjač s brzinama pa je auto bio štedljiviji na brdovitom terenu.
 

vborovic

C5 modifikator
Super ... onda 2 brzine za naprijed s jednim polaritetom, 2 brzine za natrag s drugim polaritetom ... nije ni to tak loše ... šteta da je doseg samo 80 km ... da je duplo od toga, onda bi bar imao neku rezervu za nešto više od svakodnevne gradske vožnje (međugradska) ...

Napomena, u oglasu se navodi da je struja na punionicama besplatna, da, ove godine (što se tiče HEP-a ELEN), od iduće ide u naplatu, na neki način preko mobilnih uređaja, gdje će svaki auto imati svoj ELEN account, i prije nego počneš puniti, moraš se prijaviti na punionicu, i onda ti se isporuči račun (valjda naknadno na adresu, ili se odmah skida s računa, nisam siguran kako misle to riješiti) ...
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh