deda
New member
Problem je kod te Vise što je to mjenjač za benziski motor 650ccm,pa nastaju problemi u prijenosu snage sa elektromotorom.Makar motor nema puno snage,ali ima veliki moment,pa se nježni prijenos i ovjes čupa,a kada se još reducira mjenjačem pogotovo.
Druga je priča sa baterijama,koje su teške,malog kapaciteta i brojem punjenja.
Danas je ta tehnologija otišla daleko naprijed,ali je skupa ko vrag.Motori,prijenos i elektronika regulacije i nije,sve zajedno za motor 20kw ne košta ni dva soma €,ali baterije koje uopće ima i smisla ugradit su skupe ko vrag.Pitanje je koliko od toga svega ima smisla dok se cijena umjetno diše u nebesa samo da se i dalje troši nafta.
Kada će cijena svega i imati isplativost,države će na elektro aute klepiti takav porez da ti bude došla muka.
Druga je priča sa baterijama,koje su teške,malog kapaciteta i brojem punjenja.
Danas je ta tehnologija otišla daleko naprijed,ali je skupa ko vrag.Motori,prijenos i elektronika regulacije i nije,sve zajedno za motor 20kw ne košta ni dva soma €,ali baterije koje uopće ima i smisla ugradit su skupe ko vrag.Pitanje je koliko od toga svega ima smisla dok se cijena umjetno diše u nebesa samo da se i dalje troši nafta.
Kada će cijena svega i imati isplativost,države će na elektro aute klepiti takav porez da ti bude došla muka.