Citroen i nije ista firma kakva je bio. Ne kaže se bez razloga da je XM zadnji pravi Citroen. Inače XM je ogroman, sjedio sam u autu iza dok su prednja sjedala bila pomaknuta do kraja nazad i ni blizu koljenima. XM je zvijerka 80ih, i ima taj razr dizajn, i stvarno je pila. Ali eto, Citroen kao Citroen, nakrcali su masu tehnologije u njega, može se reći i testne tehnologije, i XM je služio kao pokusni kunić, a tako je prošao. Većina tih problema je izmjenjena i riješena kasnije u novim modelima. Može se donekle reći da je XM popločio put novim hidrauličarima jer svi poslije njega dijele istu ali napredniju tehnologiju. Kad govorim o tehnologiji govorim o elektronici kao i o hidroactive sustavu.
C5 je glomazan i full opremi je stvarno impresivan i moram reć da sam se vozio i u starijem passatu i a4 iz kraja 90ih i niti jedan nema tu udobnost i niti jedan nema prostora. Potpuno se slažem sa Daliborom koji je rekao da je C5 izašao kada je Citroen tek razvijao C6 i sigurno je istina da su ga malo 'pojačali' da se može nositi i sa jačim konkurentima dok C6 ne izadje.
Mora se uzeti u obzir da su auti sve veći, iako se klase u pravilu ne mjenjanju one rastu zajedno sa autima jer danas auto srednje kategorije i prije 50 godina nemaju veze. Svi auti stari 60g koji su bili u veliki klasama danas mi bili barem klasu niži da se mjeri sve po bagaritima.
Osobno mislim da je sve podložno promjenama i da veličina auta i kategorija pomalo prate jedno drugo i postepeno postaju sve veći.
Baš sam istrkeljo svašta sad:whistling: