e-C3 - novo poglavlje u Citroenu?

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Meh...
Ta electric priča ima smisla samo u većim gradovima i za auta koje prevaljuju 50-ak km dnevno.
Kao što na more ne idemo romobilom, tako nema smisla krenuti na put od 700-800 km s ovim C3 ili bilo kojom elektrikom.
Za sad...

PS: Postoji li uopće novi C3, a da nije strujaš?
 

Scorpyo

Active member
Navodno su ti motori od 100 konja teško smeće. Informacija dobivena kada sam preuzimao moj C4 sa lakiranja u ovlaštenom servisu...
 

koska

New member
U taj motor od 100 ks stavljen je lanac umjesto remena...svi znamo zašto..inače sto se tice uopce dizajna karoserije postoje samo tri vrste i to hatchback..trovolumenski i jajasti...prevladace hatchback kao jedino logicko i zdravorazumsko rješenje..jer takav oblik karoserije ima najveću iskoristivost prostora uz veći otpor na zalost...auti svih marki zavrse na kraju kao ovaj C 3 ..frontera kodiaki..BMW..t rock pande..it'd..svi su oni jedan nalik drugom i taj dizajn SUV-a..odnosno auta ce biti u vecini.u buduvnosti..Sandero..duster najprodavaniji..razlike između automobila vise nema tako da postaje upitno sto karakterizira pojedinu marku..sami sitnice..većina ljudi kupuje i kupovati ce hatchback sto god pod tim podrazumijevali..trovolumenski auti Ce polako nestajati s trzista.
 

La Marche

Iskreni optimist
U klasi kojoj pripada C3, za prodajni uspjeh važne su:
1. kako si i napisao:
"...takav oblik karoserije ima najveću iskoristivost prostora..."
2. konkurentna cijena.
Ostalo više-manje. Ne samo kod nas, nego se i u Europi, nakon spuštanja cijena, C3 odlično prodaje.
Trovolumenski u toj klasi odavno su nestali.
 

La Marche

Iskreni optimist
S tri puretecha u obitelji 120.000, 55.000 i 45.000 km nemamo doslovno niti jedan problem.

Dva tobože pouzdana 2.0 hdi sam imao, sa oba problemi.
I sad ti budi pametan...
 

koska

New member
Po stoti put ponavljamo u 90 posto slučajeva nije do motora nego do vozača, načina vožnje I relacija gdje se automobil vozi...pa ne možete očekivati npr. od prosječne zenske osobe da Ce automobil koji vozi takva osoba po "prometnicama" u gradu Zagrebu odvoziti preko 100 000 km bez značajnih kvarova na motoru ovjesu..itd...to sto ih većina Laze da nemaju kvarove na automobilu to je druga prica...voziti auto po Zagrebu znaci brzo uništavanje i smanjenje vrijednosti automobila...u današnje vrijeme teško da ćete naci na trzistu los motor...ovo je 2024 godina...za razliku od loseg vozača kojih ima hrpa da tako kažem koji normalno voze...gas kocnica gas..i slično..
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Zavisi isključivo od načina vožnje. Nekoga zabole za rupe, ne zna sta znaci držati kvačilo non stop. To je sve na individualnom nivou. Ima odlicnih zena vozača i losih muskih. Jednostavno, ljudi se ne bave autom vise od toga da odu na pumpu po gorivo, tehnički, itd.
 

Džoni

Member
Način i ritam vožnje sigurno utječu na stanje motora i ovjesa. No koje to veze ima sa time vozi li muškarac ili žena?
Jebiga, ima, ali U PROSJEKU.
Postoje žene koje su bolji vozači od većine muškaraca, ali većina ih nema toliko dobar osjećaj za tehniku vožnje i prostor.
Isto tako, kod udaraca vratima na parkingu, puno češće će žena opizditi drugi auto vratima.

EDIT: Ovdje ne pričam o statističkom broju nesreća. Muškarci tu vode, jer generalno vozimo riskantnije.
Pričam isključivo o osjećaju za upravljanje vozilom
 

Džoni

Member
Jesu. Nemam nikakvu studiju koja bi to pokazala, pričam samo na temelju svog iskustva.
Izgleda da to iskustvo dijele i neki drugi.
 

Džoni

Member
Nekako mi se čini da na ovom forumu ima više onih koji nemaju tvoja iskustva sa ženama vozačicama
Ok, znači žene su prosjeku tehnički jednako potkovane kao i muškarci kada je u pitanju upravljanje i održavanje auta?
Ne mora nužno biti bioloških razlika, možda je društveno uvjetovano.
 

La Marche

Iskreni optimist
Za vještinu upravljanja tehničko znanje (koje tehničke struke?) je nevažno.

Za pravilno održavanje (ovo je sad prvi put da se održavanje spominje) važno je na današnjim autima čitati poruke s ekrana i otići u servis kad ti piše da treba.

Zadnje za što još kakvo-takvo znanje treba je ručni mjenjač. A i oni pomalo postaju dio povijesti.

Na žalost, benzinski novi c4 ima samo ručni mjenjač. Dok je tako, neće biti moj sljedeći citroen.

Struja mi nije opcija. Ne staje mi se putem po hladnoći, vrućini, vjetru, suncu, samo zato da bih punio bateriju.
Ma joj... ne "novi C4" nego "novi C3"... je za sada samo s ručnim mjenjačem.
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh