Gume i felge za C4 II

Marko

Well-known member
Ne..u ovom tvom slučaju je odstupanje 3.55 %,što je previše ( tolerira se do nekih 2.5-3% )..
Aha... U Èk u stanici za tehnički pregled ti vele da doneseš "upute za rukovanje autom" i da im pokažeš gdje piše da se navedena guma smije montirati na vozilo. Ako nema dimenzije u uputama, ne daju upis u prometnu - badava sam im tri dana objašnjavao to odstupanje! :hm:
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
U Èk u stanici za tehnički pregled ti vele da doneseš "upute za rukovanje autom
menjaj STP :p

naravno da ak gume nisu homologirane za dotični afto,da ti ih nebuju vpisali i da te onda tretiraju kak da ti je afto tehnički neispravan :angel:

ali,da se i tome doskočit :whistling:..kao i svemu u lepoj našoj :cool:
 

Matija

New member
naravno da ak gume nisu homologirane za dotični afto,da ti ih nebuju vpisali i da te onda tretiraju kak da ti je afto tehnički neispravan :angel:
Upravo to. Imaju oni podatke koje gume mogu ići na tvoj model auta, to u Centru vozila imaju jer se izdaje homologacija za svaku moguću kombinaciju auta.
 

GoranSB

New member
Re: Dimenzije Felgi

Moze tko pomoci oko dimenzija sarafa za celicne felge? Unaprijed hvala
Sad su gore Boston 16, a zimske idu 15tice
 

DStipic

Member
Re: Dimenzije Felgi

Nakon što sam pročitao cijelu temu, ništa mi nije jasno! Moje pitanje je mogu li na C5 2006 staviti čelične felge od Peugeota 16", 6,5J, et31 umjesto tvorničkog et26, tj. hoće li tih 5mm imati utjecaja i kakvog? Gume su u original dimenziji 215/55/16. Hvala!
 

Hrvoje Marin

Active member
Re: Dimenzije Felgi

Nakon što sam pročitao cijelu temu, ništa mi nije jasno! Moje pitanje je mogu li na C5 2006 staviti čelične felge od Peugeota 16", 6,5J, et31 umjesto tvorničkog et26, tj. hoće li tih 5mm imati utjecaja i kakvog? Gume su u original dimenziji 215/55/16. Hvala!
ako imaju četiri rupe onda da :D
 

DStipic

Member
Re: Dimenzije Felgi

Imaju 4 rupe... Sve je isto osim et 31 umjesto 26. Zanima me može li tih par mm (tj. nepar) imati kakvih negativnih posljedica na stabilnost, upravljivost, podvozje? Ili namontiram, vozim i šutim...
 

Matija

New member
Re: Dimenzije Felgi

Da. ET ljudi često zanemare, a bitan je element. 5 milimetara je puno u tom kontekstu.

Felga će ti ići više prema unutrašnjosti auta, pa će se auto ljuljat lijevo-desno. Ako nemaš alternative, nabavi distance.
 

GoranSB

New member
Re: Dimenzije Felgi

zna li itko duzinu sarafa za C4 ? automobil mi nije blizu da bi skinuo i izmjerio, a moram u nabavku? hvala
 

GoranSB

New member
Re: Dimenzije Felgi

ako zatreba , sarafi:
glava za kljuc 17 , M12 , korak navoja 1,25 , duzina navojne loze 24mm komad od 15-20kn ovisno o ducanu, dok je glava za kljuc 19 komad cca 6 kn , pa tko zeli ustedjeti =)
 

Monolith

New member
Re: Dimenzije Felgi

JOT,nije nikakva mjera,to niš ne znaći.Felga ima dimenzije za gumu i širinu u ".
Za C 4 felge su sve 4x108,fi glavćine65,1 i ET je 25-27
Dimenzije felgi koje idu na njega:
15x6
15x 6,5
15x7
16x7
16x7,5
17x7
17x7,5
18x7,5
18x8

Dimenzija širine felge ovisi o širini gume koju mećeš.
Tako na felgu 6" ide guma od 165 do 215, a do 8" ide do 245,pa kombiniraj.
Mali ispravak netočnog navoda, J ili JOT je zapravo oznaka profila felge kad se gleda poprečan presjek. Dakle, ako prerežemo felgu okomito gledajući s prednje strane, presjek dijela felge na kojeg ide guma ima oblik slova J. Od tuda dolazi oznaka J ili JOT.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Re: Dimenzije Felgi

Već smo o tome u par tema raspravljali, evo možda bude kome ovo koristilo..

GUME I NAPLACI (po naški: FELGE)

215 / 40 R 16
• 215 = širina gume u milimetrima (misli se na njen najširi dio), što će reći da je ova guma široka 21.5cm.
• /40 = postotak visine gume. U ovom primjeru je to 40% od 215mm (širine) = 86mm.
• R = znaći da se radi o radijalnoj gumi.
• 16 = promjer naplatka na koju se montira guma - u inčima. U ovom slučaju 16".
• kombinacijom gornjih brojeva možete izračunati promjer vašeg kotača. Taj podatak Vam je prilično bitan ukoliko želite na automobil montirati kotač drugih dimenzija nego što je standardni. Npr. promjer navedenog kotača je: 16" + 2× 86mm = cca. 57.8 cm. Svakako se nastojte držati dimenzija koje preporučuje proizvođač (oni baš nisu gluplji od Vašeg vulkanizera) jer nije samo promjer kotača jedini i važan parametar kod bildanja ovjesa...
• Ponekad se ispred svih ovih oznaka stavlja slovo P što samo označava da se radi o gumi za putnički (passenger) automobil, dok one za teretna vozila imaju oznaku LT (light truck)...
• Ukoliko nije naveden parametar postotka visine gume, podrazumijevana vrijednost je 82%.
• Formula za proračunavanje promjera gume u Excelu glasi: =(( C1*25.35)+(2*A1*B1/100))/10 , (naravno, u polju A1 se nalazi širina gume, u polju B1 postotak visine, a u C1 promjer u inčima - ako dobiveni iznos pomnožite sa pi dobit ćete opseg gume).
• Ako na autu zamijenite gume (kotače) i stavite nove koje imaju veći promjer onda će Vam automobil slabije ubrzavati, ali će imati bolju krajnju brzinu (do neke mjere)... Ako stavite gume manjeg promjera, onda će bolje ubrzavati, ali ćete imati manju maksimalnu brzinu...
• Standardne dimenzije guma za "kompaktne" automobile srednje klase se kreću u koracima: 155 R 13, 175/70 R 13, 185/60 R 14, 195/50 R 15... sve ove gume imaju (skoro) isti promjer, i kada ih sve montirate na isti automobil onda ne bi trebalo doći do gubitka performansi... Ali tu treba paziti na komponentu zvanu masa kotača koja nije zanemariva iako se radi o par kg razlike... Naime, nije isto natovariti 10 kg u prtljažnik i 10 kg direktno na kotač!
82 V
• 82 = indeks max. mase koju guma može podnijeti. Ova oznaka se odnosi na masu po kotaču. Svaka guma u pravilu pored ovog indeksa ima dodatni natpis koliko kilograma odn. pound-a podnosi.
• V = indeks brzine do koje se smije koristiti guma. Ovaj indeks se odnosi na idealne uvjete !
Neki od indeksa mase
Oznaka Max. masa Oznaka Max. masa
70 335 kg 90 600 kg
75 387 kg 95 690 kg
80 450 kg 100 800 kg
82 475 kg 105 925 kg
85 515 kg 110 1060 kg
Neki od indeksa brzine
Oznaka Max. brzina Oznaka Max. brzina
Q 160 km/h V 240 km/h
S 180 km/h W 270 km/h
T 190 km/h Y 300 km/h
U 200 km/h Z 240+ km/h
H 210 km/h
• Proizvođači guma nekada indeks brzine stavljaju ispred R slova u oznaci dimenzija (npr. 235/45 ZR 17)
DOT ..... 164
• 164 = datum proizvodnje gume u formatu WWY odn. WWYY. Prve dvije znamenke određuju tjedan u godini kada je guma proizvedena, dok zadnja znamenka označava zadnju znamenku godine proizvodnje. U ovom primjeru to je 16. tjedan 1994. godine. Rok trajanja gume je u pravilu 8 godina, a nakon toga guma gubi neka svoja svojstva. Rekli bi naši ljudi da se plastificira. Kako znati da ta guma nije proizvedena 1984? Pa proizvođač nije te godine imao navedeni model u ponudi te godine...
• Gume proizvedene nakon 2000. godine imaju dvoznamenkastu brojku godine, npr. 4602 odn. 46. tjedan 2002. godine
• Na protektirane (obnovljene) gume proizvođač bi trebao utisnuti novu oznaku vremena proizvodnje preko postojeće, pa bi ih se po tome trebalo moći i prepoznati - dakle, ako su u DOT oznaci zadnja slova drugačija od prethodnih, onda se radi o protektiranoj gumi (naravno, proizvođači protektiranih guma se trude otisnuti oznaku negdje drugdje).
• Ove druge DOT oznake su interne tvorničke šifre (npr. šifra proizvođača i tvornice)...
• DOT je skraćenica od Department of Transportation
TREADWEAR 200
• 200 = Indeks trošenja gume. Ova guma se duplo sporije potroši nego "standardna" guma... Iliti 200%... Postoji određena ruta gdje se testiraju sve gume i mjeri se njihova potrošnja... Što je manji ovaj broj to se guma brže troši.
• Ovaj parametar možete tumačiti i na način da se broj pomnoži sa 200 i dobije se približna kilometraža koju može navedena guma preći - naravno, u idealnim uvjetima...
TRACTION A
• A = Indeks držanja na mokroj podlozi. Postoje gume sa indeksom A, B i C, s tim da ona sa indeksom A ima najbolju "trakciju" na mokroj podlozi kod kočenja... One sa oznakom AA su još bolje... Ova oznaka se dobije mjerenjem na ravnoj ruti i ne odnosi se na trakciju u zavojima...
TEMPERATURE A
• A = Indeks termalne otpornosti pri velikim brzinama. Što je slovo "manje" to je otpornost veća... Što će reći da je A najbolje...
Ponekad proizvođači ova zadnja tri parametra "proguraju" pod jedan, npr. 280BC... ista stvar - drugo pakiranje...
ZIMSKE GUME
• Zimsku gumu možete prepoznati (pored nacrtanih pahuljica sa strane) i po utorima koji, za razliku od ljetnih i športskih, najčešće nemaju nikakve uzdužne kanale... međutim, glavna razlika između ljetne i zimske gume je u smjesi odn. materijalu od koje se radi - ljetna guma se na niskim temperaturama plastificira pa nema dobra svojstva, dok zimska guma u tim uvjetima ima optimalnu tvrdoću (odn. mekoću) i druga svojstva... Obratite pažnju na izraz ZIMSKA.... dakle, guma za zimu, ne samo za snijeg - to ne mora biti snježna guma, nego zimska guma, i treba je stavljati na vozilo u zimskim mjesecima, bez obzira da li ima snijega na cesti!!!
• Prednost zimske gume nad ljetnom može se osjetiti već pri vanjskoj temperaturi od 6 stupnjeva Celzijevih
• M+S = Mud + Snow - gume čiji bi profil trebao biti posebno prilagođen za vožnju po blatu odn. snijegu... Ovo NIJE oznaka za cijelogodišnje gume (kako je uvaženo među našim narodom), a štoviše, ovo NIJE ni oznaka za zimsku gumu - dakle, M+S guma ne mora nužno biti ni zimska guma!!!... Po specifikacijama, pored ostalog, to je guma čiji dezen šara (površina koja je u dodiru s cestom) sadrži minimalno 25% "praznina" (kanala)... tako da, teoretski, sportska ljetna guma može imati M+S specifikaciju jer u specifikacijama nigdje ne piše kako se M+S gume moraju realno ponašati na snježnom ili blatnom terenu (za razliku od npr. guma koje "žele" nositi "Severe winter traction" oznaku)... Uglavnom, kada dođete kod vulkanizera negdje početkom studenog, nemojte tražiti M+S gume, nego tražite zimske gume! (iako će plod tog upita kod 98% vulkanizera bez razmišljanja uroditi istim plodom)... I nemojte biti papci, pa stavljati zimske gume tek kad padne prvi snijeg - ako živite u Zagrebu (ili nekom drugom gradu srodnih klimatskih uvjeta) stavite ih početkom studenog i skinite sredinom ožujka...
• 'Ajmo malo pretjerivati: provjerite negdje (npr. u Statističkom uredu Vašeg grada / županije, ili možda u Hidrometeorološkom zavodu) kada u Vašem kraju prosječne temperature zraka padaju ispod 7 stupnjeva Celzijevih... Konkretno, u Zagrebu prosječna temperatura pada ispod 7 stupnjeva točno 11. studenog, a diže se iznad 7 stupnjeva 17. ožujka - Izvor podatka: Statistički ljetopis Zagreba 2000. godine; mjereno na Griču, prosjek mjerenja od 1862. godine do 1990. godine...
• Bez obzira na ovaj podatak, zakonski je propisano u nekim nama okolnim državama (a bogatim snijegom, kao što su Slovenija ili Austrija) da se zimske gume moraju "nositi" od 01.11. do 31.03.... Pa ako želite izbječi maltretiranja njihovih carinsko-policijskih službenika... Što se tiče propisa vezanih za zimsku opremu, ovdje vrijedi jedno veliko pravilo: što je država manja, propisi su restriktivniji!
CJELOGODIŠNJE GUME
• Cjelogodišnje gume postoje, i kao takve su označene (na stranicama imaju i sunce i pahuljicu). Zašto onda nisu sve gume cjelogodišnje? Zato jer je dobra ljetna guma ljeti još uvijek bolja od cjelogodišnje, kao što je i dobra zimska guma bolja od cjelogodišnje zimi... Cjelogodišnje gume su idealne za nezahtjevne vozače - ovdje će vjerojatno biti najviše problema, jer će rijetko tko priznati da je nezahtjevan vozač - a u nas je barem 98% vozača kojima bi ovakva guma odgovarala. Iako je cjelogodišnja guma nešto skuplja od ljetne, uzmite/pokrenite neki kalkulator i izračunajte nakon koliko izmjena guma (zimske/ljetne) Vam se isplati razlika u cijeni cjelogodišnje gume u odnosu na dva seta ljetnih/zimskih guma... Vidjet ćete da Vam se isplati... Modeli cjelogodišnjih guma koje se kod nas mogu kupiti su Toyo Vario i Goodyear Vector... Obje sam vozio i znam da su dobre!
PUNJENJE GUME PLINOM
• Danas veliki broj (boljih) vulkanizera nudi uslugu punjenja guma plinom. Naravno, to nije isti plin koji Vam u domaćinstvu služi za kuhanje, stoga NEMOJTE pokušavati u kućnoj radinosti napraviti isto... Učinak plina u Vašim gumama se svodi na manje zagrijavanje gume i ravnomjernije širenje plina unutar kotača - direktne posljedice su dulji vijek gume, (recimo) nešto stabilnije vozilo, ali i puno manje brige oko stalne kontrole pritiska u kotačima.
RUNFLAT GUME
• A ne da mi se osmišljati (novo)hrvatski izraz za gume na kojima se može voziti i ako se probuše... Dakle, radi se o gumama koje imaju apliciranu neku od tehnologija koje omogućuju nastavak vožnje i nakon bušenja gume, ili npr. otkazivanja ventila, ili bilo kojeg drugog razloga čija posljedica bi bila pad pritiska u gumi. Jedno vrijeme su na tržištu postojala dva sistema, ali onaj Michelinov, koji je zahtijevao i posebne naplatke, nije baš zaživio, tako da se na tržištu mogu naći samo one gume koje idu na standardne naplatke, ali imaju ojačane stjenke koje mogu izdržati opterećenje vozila - barem neko vrijeme.
• Mane takvih guma su, viša cijena (+20-30%), gubitak udobnosti (zbog tvrđe strukture) i nešto malo viša masa kotača (opet, zbog ojačanja), a nisu ni dostupne u svim dimenzijama.
• Prednosti su: ipak smanjenje ukupne mase vozila (jer nisu potrebni rezervni kotač i dizalica), puno blaže posljedice u vožnji prilikom gubitka pritiska (stabilniji automobil), veća sigurnost vozača i drugih osoba u vozilu jer nema potrebe za zaustavljanjem na npr. nepreglednom mjestu, po magli, kiši i blatu kako bi se zamijenio kotač - a ni sama autocesta nije baš ugodno mjesto za takve manevre. Vole ih i žene - sve jasno?
• Ovakve gume vole koristiti i vlasnici vozila na plin jer im se često rezervoar za plin nalazi na mjestu rezervnog kotača.
• Na puknutoj "runflat" gumi se ne možete voziti beskonačno; između 50 i 300 km - ovisno o opterećenju vozila, ali nikako preko 80 km/h! Svi proizvođači automobila koji predviđaju ugradnju ovakvih guma obavezno ugrađuju na vozilo i sustav za prepoznavanje gubitka pritiska - posljedica je to činjenice da vozač nije svjestan da mu je guma probušena (kao što bi bio slučaj kod korištenja klasičnih guma) pa bi se možda upustio u neki manevar koji bi mogao tragično završiti.
________________________________________
Prilikom (de)montaže guma/kotača treba obratiti pažnju na slijedeće detalje:
• Neke gume su asimetrične, pa treba obratiti pažnju koju stranu staviti prema unutra odn. koju prema vani
• Kod nekih je važno i u koju stranu se vrte (Directional)
• Kada mijenjate sezonske gume označite (kredom) koja je guma bila na kojem kotaču, odn. koji kotač je bio na kojoj strani i njegov smjer okretanja. Dakle prednji lijevi kotač na svoje mjesto, prednji desni isto tako....
• Jedna od čestih nedoumica je i pitanje da li treba bolji par guma staviti na prednje ili na stražnje kotače. U gotovo svim školama sigurne vožnje će Vam objašnjavati kako bolje gume treba uvijek stavljati na stražnje kotače, bez obzira na to da li je pogon na tim kotačima ili nije. Nisam baš siguran u tehničko objašnjenje ove teorije, ali tako "kažu profesionalci". E sad, postoje argumenti koji kažu da bi bolji par guma uvijek trebao biti na prednjoj osovini; prilikom kočenja prednje gume sudjeluju sa preko 80% učinka u toj radnji, prednji kotači su upravljački a tu je još i pitanje akvaplaninga. Ako pogledate zakone većine država, tamo se nerijetko kaže kako treba u zimskim uvjetima imati zimske gume barem na pogonskim kotačima - ako su to prednji, to znači da bi "bolje" gume trebale biti na prednjim kotačima. Tu se moram složiti sa "zakonom" u odnosu na "profesionalce" - kod zimskih guma je najvažniji parametar "trakcija", i tu je bitno da najbolju trakciju imaju pogonski kotači - sve ostalo je isto tako bitno, ali ne toliko koliko i trakcija. Vi odlučite za sebe!


ET 40 - 4×100
• ET40 = Razmak (u mm) između uzdužne sredine felge i dijela felge koji se naslanja za pričvršćivanje na automobil... ova oznaka se još naziva Offset... a može ga pratiti pozitivan ili negativan broj, ovisno o tome da li je naslanjajući dio felge isturen prema vani (broj je onda pozitivan i kotač je više uvučen u blatobran), ili prema unutra (onda je broj u minusu, a kotač (u pravilu) viri van blatobrana).
• Montaža felge sa krivim Offset-om može se odraziti na stabilnost Vašeg automobila! Ukoliko proizvođač ne nudi felgu (koja se Vama sviđa) sa Offset-om koji odgovara Vašem automobilu, pogledajte da li u ponudi ima istu felgu manje širine (npr. 7J16 umjesto 8J16), jer se (u pravilu) mijenjanjem širine mijenja i ET (Offset).
• PCD = Pitch Circle Diameter, označava promjer kružnice koju čine središta vijaka koji drže felgu.
• Shema vijaka = (broj vijaka × PCD) označava razmak vijaka. Ako niste do sada primijetili, znajte da ne paše svaka felga sa 4 vijka na svaki automobil sa 4 vijka... 4 × 100 znači da felga ima 4 vijka koji formiraju kružnicu promjera 100mm ... Postoje još: 4×98, 4×108, 4×110, 4×114, 4×130, 4×140, 5×100, 5×108, 5×110, 5×114, 5×115, 5×120, 5×121, 5×130, 6×108, 6×110, 6×114, 6×130, 6×140...
• Raspored stezanja vijaka = ovaj trenutak je isto tako važan jer Vam se može dogoditi da Vam se kotač u vožnji "sam" odvije i (ako ste gluhi i imate drvene ruke) otpadne...

Proizvođač i model automobila PCD
Alfa Romeo, Fiat, Lancia
Alfa 145 146 155 164,
Fiat Uno Palio Tipo Bravo/a Tempra Croma Marea Barchetta Coupe 4 × 98
BMW, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Renault, Rover,
Seat, Skoda, Suzuki, Toyota, VW
BMW 3 E30, Honda Civic Accord, Mazda 121(-95) Demio 323 MX-3 MX-5,
Mitsubishi Colt Lancer Carisma, Nissan Micra Sunny 100NX Almera,
Opel CorsaB KadettE Astra VectraAB CalibraA Tigra,
Renault 19 Twingo Clio Williams Megane Espace, Scenic, Rover 200-400,
Seat Arosa Ibiza Cordoba Toledo, Skoda Felicia, Suzuku Baleno WagonR,
Toyota Starlet Yaris Paseo Corolla Celica CarinaII MR2,
VW Lupo Polo Golf Jetta Vento Corrado 4 × 100
Audi, Citroen, Ford, Mazda, Peugeot
Audi 80 100 200 Coupe Cabrio, Citroen AX Saxo ZX Xsara Picasso Xantia,
Ford Ka Fiesta Escort Orion Focus Mondeo Puma Cougar, Mazda 121(95-),
Peugeot 106 205 206 306 309 405 406 Coupe 4 × 108
Honda, Hyundai, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Rover, Volvo
Honda Accord Prelude, Mazda 323 626,
Mitsubishi Carisma Galant SpaceStar SpaceWagon,
Nissan Almera Primera, Rover 600-800, Volvo S40 V40 4 × 114
Alfa Romeo, Fiat, Lancia
Alfa 156 Spider Coupe 164, Citroen Evasion, Fiat Ulisse, Lancia Z, Peugeot 806 5 × 98
Audi, Chrysler, Rover, Seat, Skoda, Subaru, Toyota, VW
Audi A2 A3 S3 TT, Chrysler PT Cruiser, Rover 75,
Seat Ibiza Cordoba Leon Toledo, Skoda Fabia Octavia,
Subaru Impreza Turbo Forester,
Toyota Celica (4wd) Carina Avensis MR2,
VW Golf4 Vento Bora Passat Beetle 5 × 100
Alfa, Citroen, Lancia, Renault, Volvo
Alfa 166, Citroen XM, Lancia K, Renault Laguna Espace,
Volvo 850 (osim TR5) 740 760 940 960 V70 C70 S80 S90 V90 5 × 108
Opel, Saab
Opel Astra (9:cool: Vectra Omega Calibra Zafira, Saab 900 9-3 9-5 5 × 110
Audi, Ford, Mercedes, Seat, VW
Audi 100Q 200Q S4 S6 CoupeQ V8 A4 A6 A8 S8, Ford Galaxy,
Mercedes 190 A C (202/203) E (124/210) SLK CLK S (130/220) CL V SL (129),
Seat Alhambra, VW Passat3 Sharan T4 5 × 112
Chrylser, Honda, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Rover, Toyota
Chrylser 300M (G)Voyager Vision, Honda Integra Shuttle HR-V CR-V,
Lexus IS200 GS300 LS400, Mazda 323 626 MX6 Premacy MPV Xedos,
Mitsubishi Sigma Eclipse Pajero SpaceWagon SpaceRunner L400,
Nissan Maxima, Rover Freelander, Toyota Camry Rav4 Picnic Previa 5 × 114
Opel
Opel Sintra 5 × 115
BMW, Jaguar, Mercedes
BMW 3 [E36] [E46] Z3 (coupe) 5 7 8,
Jaguar XJ6 XJR XJC XJS XK8 XKR Sovereign 5 × 120
Porsche
911 5 × 130
Napomena: Ne mora značiti da felga koja ima neku schemu vijaka paše na sve aute sa tom schemom... Može se dogoditi da npr. ET/Offset ne odgovara... Konkretno: felga sa VW Golfa ne paše na Hondu Civic, iako imaju istu schemu... Golf ima ET32 dok Honda ima ET37... znači da će na Hondi Golfova felga premalo viriti vani i može strugati o amortizer (ili neki drugi dio mehanike ili karoserije)...
 

radojkta

Member
Stavio sam 4 Michelin Alpin 16" pa pošto uvani pada snijeg baš me zanima kako se i auto i gume ponašaju po snijegu!Mislim da s tim novim autima nemaš osjećaja kao sa drugim(imao Golfa II,Jettu dizela) i bili su stvarno dobri!
 

Chiffo

New member
Re: Dimenzije Felgi

Ekipa, pitanje. Trenutno su na autu gume 225/40/18. Stavio bih 165/65/15, 4x108/6,5J/ET 27 za zimu. Prema ovome što sam pročitao, ne bi trebalo biti problema, iako je to velika razlika u dimenzijama.
Jel postoji mogućnost da se na novi c4 stave felge sa novog c3, netko tko prodaje, kaže da pašu. Dimenzije felge su 6j 16 ch4-22, valonga je naziv alu felge. Gume koje idu na njih su 195/55/16. Tnx.
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Re: Dimenzije Felgi

Stavio bih 165/65/15, 4x108/6,5J/ET 27 za zimu.
Nadam se da je ovo lapsus i da si mislil na 195/65/15 ??

Koji c4 je u pitanju ?

A ovo dal pašu felge od novog c3 ? :hmmm: drugačija je širina felge..drugačiji ET :hm:
 
Na vrh