Iskustva s "Auto Luka"

Ciki vts

New member
re: Iskustvo s "Auto Luka"

Inspekcija ti ne moze nista ako je sve po ps-u, ima tocno na webu napisane koje su njihove ovlasti i sto sve gledaju, i ako je firma ok, onda odu praznih ruku...

Ali generalno gledajuci, mi, kao kupci nismo previse zasticeni. (nisu ni firme al ok)
 

sasa45

New member
re: Iskustvo s "Auto Luka"

Inspekcija ti ne moze nista ako je sve po ps-u, ima tocno na webu napisane koje su njihove ovlasti i sto sve gledaju, i ako je firma ok, onda odu praznih ruku...

Ali generalno gledajuci, mi, kao kupci nismo previse zasticeni. (nisu ni firme al ok)
Na žalost prijatelju potpuno si u pravu a to je sve iz razloga zakonske nedorečenosti preuzetog evropskog zakona i ekonomskoskog stanja zemlje koja ga sprovodi, ali uporni pobeđuju.:)
 

Marko

Well-known member
re: Iskustvo s "Auto Luka"

Prodaja / Pazar :) oduvijek ima svoju čar, oduvijek je izazov raditi taj posao - i u onim lijepim gospodarskim vremenima i u onim teškim kao primjerice sada. Dodatan uteg danas je to kulturno otuđenje ljudi koje svkim danom raste sve više i više - svi su neki nabrijani fejsbuk frikovi koji ni "dobar dan" u stvarnom svijetu ne znaju reći, svi misle da su najpametniji jer imaju gugl i radi toga misle da mogu drugima pamet soliti i tak to. Meni su znali doći kupci ono u hrpi u salon u subotu 5min prije zatvaranja (nakon zatvaranja sve moraš posložiti, kasu srediti, provjeriti, zaključati) i kao neće oni duže od 5 minuta - naravno bili su u salonu 45 minuta i svaki od njih s hrpom pitanja i nekim svojim teorijama koje su na internetu pročitali pa krenuli meni soliti pamet. Profesionalno i kulturno sve pokazao/preporučio/savjetovao no oni se okrenuli i otišli pare nisu ostavili s klasičnim izgovorom da će razmisliti. Imao samo i stranke koje su ušle saslušale me 5 minuta odlučile i kupile i s njima se dandanas znam sresti onak usput i uvijek malo "počaskamo" i uvijek pokažu kako su zahvalni. Ima svakavih ljudi, ali kako čovjek uči dok je živ s vremenom već znaš "snimiti" čovjeka u trenutak pa procijeniš kakav će biti ishod (i onda pozoveš kolegu s najvećom količinom živaca kojem prepustiš tu stranku)... hehehe
 

Damaj

Active member
re: Iskustvo s "Auto Luka"

Zašto svi očekujte od drugih ljubaznost,a gdje ste onda vi,ja ljubaznost nigdje nisam vidio,i sad kao recimo da ti ja prodajem auto i radim u tom salonu,boli me me ona stavr kaj si ga ti kupio,kaj ja imam od toga,radim od jutra do sutra,svetkom i petkom,za drek lovu i pod prijetnom da sutra više neću imat kam otić na posao,ćime mi je odma ugrožena egzistencija,slušati svaki dan frustracije gazde itd,zar nije tako svagdje,zašto očekujete ljubaznost samo za sebe, a dali je vi nekom pružate,razmislite malo.Nemojte mi samo reči kak ste vi korektni u svom poslu jer da jeste,onda bi to bilo svugdje,osim iskakanja negdje nekog pojedinca,nema toga i ne treba ni biti,kakvi smo tako nam i je.
Deda da se ne uvrijediš, takvi trgovci su krivu profesiju odabrali, trebali su u poljoprivredu ili stočarstvo, tamo si car i nitko se ne buni. Pa kakav je to trgovac sa iskustvom koji ne zna vladati situacijom, a na kraju ako je mušterija krajnje nekorektna i ti se imaš pravo obratiti svom nadređenom da on riješi "situaciju".

:palac-gore:

I opet dolazimo do one da su ljudi govna. (nhf nikome, a oni koje se nadu u toj recenici, oni ce napraviti replay :p )
Ciki sa ovako negativnim početnim stavom uvijek ćeš imati problema u bilo kojoj profesiji.

Jako sam dobro upoznat sa tim zakonom :palac-gore:

Ali pitanje je bilo gdje se stiti kupca i tko za stiti? Udruga za zastitu potrosaca?

Udruga u praksi samo pokusava izgladiti situaciju, a kad dode do suda casti da li kupac odlazi zadovoljen s njega? U jako malo situacija.
Evo mog pozitivnog iskustva sa udrugom za zaštitu potrošača i zakonom o zaštiti potrošača.
Kupio peglu u Konzumu i pukao plastični prekidač za temperaturu. Dao peglu u ovl. servis i oni javili da se ne može popraviti i da se javim u trgovinu radi zamjene. Tamo sam tražio skuplju peglu uz moju doplatu jer sam shvatio da sve pegle toga tipa imaju isti problem. U konzumu me trgovac, a iza toga i šef trgovine uvjeravali da to ne može, nego da uzmem istu peglu. Ja na to nisam pristao i dok sam još bio u trgovini nazovem udrugu potrošač gdje su mi savjetovali da poručim šefu da se ne igra jer imam pravo poslati državnog inspektora. Nakon kraćih konzultacija šefa trgovine sa svojim šefovima u Zagrebu pristali su na zamjenu skupljom peglom, a ja onako revoltiran njihovim početnim nijekanjem mojih potrošačkih prava na kraju tražim povrat novca na što su na kraju nevoljko i pristali.
Ovdje napominjem da trgovac i nije bio toliko ljubazan, ali je zato šef bio turbo ljubazan i strpljiv.
Iz ovoga se može zaključiti da treba biti uporan u zaštiti svojih prava, a isto tako da trgovci moraju biti ljubazni u svakoj situaciji, a jako mudri i smireni u sukobu mišljenja trgovac - kupac. Mislim da su trgovci iz svojih plaća dijelom plaćeni i za ljubaznost.
 

Ciki vts

New member
re: Iskustvo s "Auto Luka"

Ciki sa ovako negativnim početnim stavom uvijek ćeš imati problema u bilo kojoj profesiji.
uhh :D di bi ja dosao da je to moj stav :D
Na srecu, radim sa ljudima koji su fenomenalni i radno okruzenje je 5+

Moj stav je da svakog prodavaca ili stranku gledam kao super osobu, simpaticnu i koji nije bezobrazan i arogantan. I tako mu pristupim.
A kako se druga strana ponasa, to je njegova stvar, vecinom su ljudi zrcalo tvog ponasanja, one nadrkane skuzis cim te pogledaju i pobjegnu od tebe kad ih nesto zelis pitati :D :D

Ali generalno gledajuci, ljudi su stvarno smeca, ne svi, naravno. Ali medu nama ima olosa di god se okrenes. I to nema veze sa time dal su ti ljudi kupci ili prodavaci, to govorim opcenito.

Evo mog pozitivnog iskustva sa udrugom za zaštitu potrošača i zakonom o zaštiti potrošača.
A sto se tvog pozitivnog iskustva tice, drago mi je da je dobro ispalo.
Ono sto vjerojatno ne znas je to da ti konzum nije bio duzan omoguciti zamjenu za jaci model, nego samo za isti. Znaci opet je zakon na strani trgovca..
 

sasa45

New member
re: Iskustvo s "Auto Luka"

Deda da se ne uvrijediš, takvi trgovci su krivu profesiju odabrali, trebali su u poljoprivredu ili stočarstvo, tamo si car i nitko se ne buni. Pa kakav je to trgovac sa iskustvom koji ne zna vladati situacijom, a na kraju ako je mušterija krajnje nekorektna i ti se imaš pravo obratiti svom nadređenom da on riješi "situaciju".






Evo mog pozitivnog iskustva sa udrugom za zaštitu potrošača i zakonom o zaštiti potrošača.
Kupio peglu u Konzumu i pukao plastični prekidač za temperaturu. Dao peglu u ovl. servis i oni javili da se ne može popraviti i da se javim u trgovinu radi zamjene. Tamo sam tražio skuplju peglu uz moju doplatu jer sam shvatio da sve pegle toga tipa imaju isti problem. U konzumu me trgovac, a iza toga i šef trgovine uvjeravali da to ne može, nego da uzmem istu peglu. Ja na to nisam pristao i dok sam još bio u trgovini nazovem udrugu potrošač gdje su mi savjetovali da poručim šefu da se ne igra jer imam pravo poslati državnog inspektora. Nakon kraćih konzultacija šefa trgovine sa svojim šefovima u Zagrebu pristali su na zamjenu skupljom peglom, a ja onako revoltiran njihovim početnim nijekanjem mojih potrošačkih prava na kraju tražim povrat novca na što su na kraju nevoljko i pristali.
Ovdje napominjem da trgovac i nije bio toliko ljubazan, ali je zato šef bio turbo ljubazan i strpljiv.
Iz ovoga se može zaključiti da treba biti uporan u zaštiti svojih prava, a isto tako da trgovci moraju biti ljubazni u svakoj situaciji, a jako mudri i smireni u sukobu mišljenja trgovac - kupac. Mislim da su trgovci iz svojih plaća dijelom plaćeni i za ljubaznost.
:palac-gore:
Ciki vts je u pravu kad kaže da je zakon na strani trgovca, najveći problem je kvalitet robe koja se radi popularnih cena najviše uvozi iz Kine čemu je jednak i kvalitet iste a minimalna garancija 2 god. a opet takva roba se najviše prodaje iz razloga kupovne moći stanovništva.Ovoga su svesni i trgovci i dobavljači, zbog takve robe ja dnevno imam 3 - 4 reklamacije zbog kojih mi nekad presedne čar trgovine, ali posao je posao.:)

Prodaja / Pazar :) oduvijek ima svoju čar, oduvijek je izazov raditi taj posao - i u onim lijepim gospodarskim vremenima i u onim teškim kao primjerice sada. Dodatan uteg danas je to kulturno otuđenje ljudi koje svkim danom raste sve više i više - svi su neki nabrijani fejsbuk frikovi koji ni "dobar dan" u stvarnom svijetu ne znaju reći, svi misle da su najpametniji jer imaju gugl i radi toga misle da mogu drugima pamet soliti i tak to. Meni su znali doći kupci ono u hrpi u salon u subotu 5min prije zatvaranja (nakon zatvaranja sve moraš posložiti, kasu srediti, provjeriti, zaključati) i kao neće oni duže od 5 minuta - naravno bili su u salonu 45 minuta i svaki od njih s hrpom pitanja i nekim svojim teorijama koje su na internetu pročitali pa krenuli meni soliti pamet. Profesionalno i kulturno sve pokazao/preporučio/savjetovao no oni se okrenuli i otišli pare nisu ostavili s klasičnim izgovorom da će razmisliti. Imao samo i stranke koje su ušle saslušale me 5 minuta odlučile i kupile i s njima se dandanas znam sresti onak usput i uvijek malo "počaskamo" i uvijek pokažu kako su zahvalni. Ima svakavih ljudi, ali kako čovjek uči dok je živ s vremenom već znaš "snimiti" čovjeka u trenutak pa procijeniš kakav će biti ishod (i onda pozoveš kolegu s najvećom količinom živaca kojem prepustiš tu stranku)... hehehe
:palacgore:
 

Marko

Well-known member
re: Iskustvo s "Auto Luka"

Mislim da su trgovci iz svojih plaća dijelom plaćeni i za ljubaznost.
Ako pričaš o k-plus trgovini i nj trgovcima - kod njih ima malo mjesta za ljubaznost u njihovim plaćama. Bitno da si stvar riješio, ali žalosno je da se radi kineskog komada plastike čovjek treba natezati s voditeljem trgovine i s voditeljem koncerna. :(
 

brada

New member
re: Iskustvo s "Auto Luka"

Kako je bilo dosta reakcija od kad se nisam javio neću se vraćati na predhodne postove cikija vts i komentirati post po post već ću samo reći "Bože pomozi tom čovjeku, nezna što ćini"Razmišljam o svom postu i dolazim do zaključka da nikako nesmiješ spomenuti firmu u kojoj si doživio neugodnost zbog jedne ili više osoba.Ovdje na forumu ima još nezadovoljnih mušterija sa vjerojatno istom osobom (potražite malo pa se uvjerite)ali svima mora biti jasno da jedna takva osoba narušava imiđ cijele firme.Zašto je to tako teško svatiti.Dokle god su takvi odnosi pojedinca ili grupe ljudi prema potrošaću kupcu ili kako god ih nazvali uvjek ću ih kritizirat ali isto tako ima onih koji zaslužuju pohvale od autosalona,servisa ili djelatnika koji tamo rade.Još samo da se osvrnem na gsp.cikija , molim vas nemojte raditi posao u kojem morate komunicirat sa ljudima jer to Vama nikako neide.Vjerojatno ima puno razloga zašto ste toliko isfrustrirani pa onda nemožete komunicirat a da ne izbacite toliko gorčine koju nosite u sebi.
 

Ciki vts

New member
re: Iskustvo s "Auto Luka"

nikako nesmiješ spomenuti firmu u kojoj si doživio neugodnost zbog jedne ili više osoba
Mozes sve napisati, ti si imao lose iskustvo, ja sam imao nekoliko dobrih, deda je mislim napisao da ima dobra iskustva itd, itd..
Kao sto sam ti i rekao, mozda je covjek imao los dan pa je jednostavno nastala neugodna situacija, ali zbog toga ne treba patiti cijela firma.

Zamolio sam te da napises tocno kakvo si imao iskustvo tamo, vjerujem cak da je i neka banalna situacija.



Još samo da se osvrnem na gsp.cikija , molim vas nemojte raditi posao u kojem morate komunicirat sa ljudima
Ma kakav gospodin :D sto ti je to :D :D
Ne brini ti za moju komunikaciju, jedno je posao a drugo forum ;)
 

Marko

Well-known member
re: Iskustvo s "Auto Luka"

Daj lepo te prosim g.brada napiši kaj ti je čovek rekel pa da proanaliziramo...

Ciki ne srdi čoveka ve bu napisal kaj je bilo!
 

Ciki vts

New member
re: Iskustvo s "Auto Luka"

Ma nije mi namjera srditi ga ;)

Neka napise, mozda ga je ovaj iz salona osamario ili seksualno napastovao pa da znamo o cem se radi :D :D :D
 

brada

New member
re: Iskustvo s "Auto Luka"

Mislim da neću pisati o tome što se konkretno dogodilo jer i samo spominjanje firme jako je uzbudilo duhove pa da nebi još više komplicirali možda je bolje da ostane ovako.Nebrini nije me nitko tukao ili napastovao vjerojatno bi se znao obraniti nekad je rijeć mnogo gora od udarca.Još jedamput ponavljam nemam ništa protiv svog drugog osoblja koje tamo radi osim osobe koja je vjerujem na prijemu vozila na servis.Isto tako žao mi je da se ime firme povlaći u negativnom kontekstu ali to je posljedica pojedinca koji na ovaj ili onaj način predstavlja tu tvrtku.Kad ste doživjeli neugodnost u recimo Gradskom poglavarstvu od osobe xy niste spomenuli samo tu osobu nego ste rekli kakve to osobe rade u Poglavarstvu ili bilo kakvoj javnoj ustanovi.Mnogi pišu o negativnim iskustvima bilo sa servisima ili prodajnoj mreži i nigdje nisam vidio tako burnu reakciju.
 

Dalibor

Dado Tornado
re: Iskustvo s "Auto Luka"

brado dosta ekipe ovdje poslovno dotiče citroene, pa ih očito dira citroen luka.
nema opravdanja za neljubazno ponašanje, i to nije vezano ni uz uvjete na poslu, nego uz osobnost i individualnost osobe.
nitko ne mora biti ljubazan u kontaktu sa strankama, ali nebi smio biti neljubazan.
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
re: Iskustvo s "Auto Luka"

Ajde kaj ste tu sad napali čoveka ?? Samo je napisal svoja negativna iskustva i niš više..:whistling:

Nije ovo prvi slučaj di se je neko požalil na neki servis il CH,pa se ni digla ovolka halabuka ko sad na bradu..

Brada,ja ti dajem podršku u svemu ovom,jer smatram da kad nekom istovariš 120 i više kilo kuna koje čovek s mukom zaradi,očekuje za to bar malo pristojnosti i ljubaznosti..**** te,pa nisi kupil 20 dkg parizera i frtalj kruha,pa te boli neka stvar kak se odnose prema tebi kao kupcu i mušteriji !!

Mislim,ima i nas svakakvih,ali za te novce koji im se ostavljaju,neki osnovni red ponašanja i ophođenja se mora poštovat..
 

brada

New member
re: Iskustvo s "Auto Luka"

brado dosta ekipe ovdje poslovno dotiče citroene, pa ih očito dira citroen luka.
nema opravdanja za neljubazno ponašanje, i to nije vezano ni uz uvjete na poslu, nego uz osobnost i individualnost osobe.
nitko ne mora biti ljubazan u kontaktu sa strankama, ali nebi smio biti neljubazan.
Sad mi je malo jasnije odkud takvi pokušaji opravdanja postupaka ali drago mi je da neko kao npr.ti sagledaš bit problema jer je to i bit mog posta odnosno nezadovoljstvo ponašanem jedne osobe.Nadam se i hoću vjerovati da je to samo izdvojen slućaj jer bih rado koristio njihove usluge na obostrano zadovoljstvo.Žao mi je što sam morao spomenut ime firme ali nisam imao drugog izbora.Moramo svatiti da forum isluži za kritike ,pohvale ,razmjene informacija i sve ostalo što bi poboljšalo usluge i vlasnicima citroena olakšalo odluke gdje servisirat vozilo ,nabaviti djelove i sve ostalo.
Inaće vlasnik sam i opel astre gtc tako da sudjelujem i na njihovom forumu i vjerujte i tamo pišem o nekoreknostima po servisima ili drugim problemima ali isto tako hvalim ljude i servise ako to zaslužuju.
 

Ciki vts

New member
re: Iskustvo s "Auto Luka"

Napisi sto je bilo tamo, cega se sramis?
Ovo pljuvanje bez dokaza je sramotno.

Tako ja mogu reci da sam imao lose iskustvo u ovom restoranu, u toj i toj pizzeriji, u auto gasparicu, u hg spotu, bilo gdje! Mogu napisati bilo sto o bilo kome i na taj nacin stetiti ugledu neke firme. A na temelju cega? Sto je netko bio bez smijeska??

Bez da napises s cime si nezadovoljan je bolje da ni ne pises uopce.
To je optuzba bez ijednog konkretnog dokaza!
 

brada

New member
re: Iskustvo s "Auto Luka"

Prlikom dolaska u salon koji je bio prazan odnosno nije bilo niti jedne stranke dolazim do šaltera u namjeri da pitam dali su došli tepisi kako mi je bilo rečeno da će doći zastao sam jer na prodaji opreme nije bilo nikoga ali dobro godišnji su itd.Èekam ispred tog šaltera neznam oko desetak minuta ali niko mi se ne obraća pa odlućim pitati osobu koja je vjerojatno na prijemu za servis jer mislim da je osim njega bio još i valjda poslovođa i gospođa koja radi administraciju.Pitam osobu na prijemu citiram "Gospodine mogu li vas nešto pitati" na što mi on drsko i za mene bezobrazno odgovara ne dižući glavu "NEMOŽEŠ" Nemogu reći nešto je radio ali usprkos svemu mogao je naći toliko vremena da vidi što želim i da onda kaže da malo pričekam ili nešto drugo_Ostao sam zaprepašten drskošću i ćekao daljnjihdesetak minuta neznajuć šta da radim.U meni je kuhalo jer sam pomislio zar sam zavredio takav odnos usprkos tome što sam im ostavio 120000tsk.Poslije nekog vremena obratio mi se valjda poslovođa neznam ali fin čovjek te me upitao što trebam.Revoltiran dotadašnjim odnosom prema stranci zahvalio sam na brizi te napustio salon.Ako stranku tako primaju kad im još novaca hoće ostaviti kako će primiti stranku sa problemom vezanim za auto.
 

deda

New member
re: Iskustvo s "Auto Luka"

stara kineska: najgore je raditi sa ljudima :mad:
Slažem se,samo eto napominjem da Brada sada spominje jednu osobu na prijemu,a što je napisao u prvom postu,već sam rekao da sam upravo zbog tog prvog posta onako reagirao i mislim kada je već spomenuto ime firme da je red da se kaže sve do kraja u ćem je bio spor.Inaće apsolutno nemam nikakav interes nekog štitit,dapače Auto Luka nam je konkurencija,tj firme u kojoj sam ja radio i upoznat sam njihovim radom samo kao poslovni partner i komentarima stranaka koje su kod njih kupile auto i idu na servis. Isto tako i gazdu poznam kao vrlo korektnog i kulturnog čovjeka.Ako ne želi dalje raspravljat,oonda je najbolje da se tema zatvori inaće se odlazi u nepotrebne krajnosti,jer ćemo završiti i na čevapima Rubelj grila.
 
Na vrh