Imaš pravo zdeslav 1967. Nikako da odgovorim. Iako, postoji jedan razlog za to, mada neopravdan pošto sam već najavio da ću opisati.
Dakle, u Luku prvi put sam došao onaj dan u 4. mj kada sam kupovao rabljeni C8, da naprave jedan pregled vozila i ustanove stanje vozila.
Vozilo je primio vlasnik, Luka Marić, i najprije ga provezao. Zatim su ga uzeli pregledati. Na moje pitanje da li smijem biti uz majstora rekli su da sačekam pa me kasnije pustili unutra. Pri pregledu majstor mi nije na ništa posebno ukazao, na sve moje upite je rekao da je to ok. Dvije žarulje nisu svjetlile i zamolio sam neka ih i promjene onda već (mada se još nisam dogovorio sa prodavateljem).
Između ostaloga, u međuvremenu vlasnik me pitao da li imam kod ključa, jer da jedan ključ ne radi. Kako ga nisam dobio, a ni prethodni vlasnik ga nije imao naručili su i taj kod ključa te da će me obavjestiti mailom kada pristigne.
I sve je koštalo 600 kn, bez računa.
Nakon odlaska od njih i sklapanja ugovora sa prodavačem po dolasku doma primjetim da mi ručna kočnica gotovo da ne drži. (u Zagrebu to nisam probao jer naprosto se toga nisam sjetio provjeriti. Ovdje kod mene je sve u brdu i ručna mi noćeš nećeš treba i pri pokretanju, i zato sam ovdje to odmah utvrdio).
I naravno, za dva dana na tehničkom nisam prošao upravo radi ručne kočnice.
No, dobro. Moj grijeh recimo, mada su ga i vlasnik, Luka, i njegov majstor probali i na cesti.
Nakon par dana nazvao sam auto Luku ali bezuspješno, i tako narednih 10-tak dana. I tu sam se malo razljutio.
18 dana nakon kupovine auta i prvog posjeta auto Luki odlazim ponovno kod njih, da vidim što je sa tim kodom ključa i kako će mi objasniti to za ručnu.
I tu je tada šef pokazao svoje pravo lice.
Èim sam došao naišao sam na njega, uostalom tako je bilo i prvi put.
Na moje pitanje da li se sjeća da sam bio i da su obećali da će mi dostaviti kod i kako me interesira što je sa time pa još dodao i ono za ručnu, da nije ništa držala, da nisam prošao tehnički a pregled kod njih sam platio, i to bez računa... kako mi to mogu objasniti!? Gazda odgovara da - nećemo tako razgovarati, odlazi nekuda i vraća se ubrzo.
I tada me pita da - što ja sada želim. Kažem mu da me interesira što je sa tim kodom koji su mi obećali a naplatili i što ćemo sa takvim pregledom vozila, da li će mi vratiti pola novca, ili što.
E, tu je on opet otišao pa se vratio i nakon još nekoliko njegovih pokušaja izmotavanja da što ja sada želim i mojega tvrdoglavog inzistiranja neka oni predlože što ćemo sada odlazi u prostor radione uz riječi da nemamo više što razgovarati i da se gubim.
Odgovaram da se ne mičem od tuda dok to ne riješimo. Isti se vraća ubrzo i obraća mi se sa TI, i kaže; Neću sa tobom razgovarati jer si đubre. Ti si obično smeće. Ti si sitničav. ...
I opet odlazi.
Ja uzimam kemijsku sa njihovog pulta, upisujem sve to što mi rekao, pozdravljam - iako nikoga više nije bilo i odlazim.
Isti dan, nakon sat dva stiže mi SMS sadržaja "Šaljem kod ključa ...., auto luka, lp."
Par dana iza toga, putem Whatsapp poruke stiže slika računa iz Auto Luke sa stavkama što je za što plaćeno i iznosom nešto preko 600 kn.
I to je to.
Žao mi je što sam ovo morao napisati. Razlog i zašto sam odugovlačio je taj što mislim da ovo ničemu ne koristi vraćati se na ružna iskustva. Da se razumijemo, ne opravdavam ovakve postupke nikako. Nikada se tako ne odnosim prema ikome niti koristim takve riječi, kao što niti jedne ružne riječi nisam uputio tamo njima.
No, to je njihov način, tj. samoga vlasnika, i dovoljna je njemu kazna, čini mi se, prazan salon.
Očito ne bez razloga.