Iskustva s gumama i felgama za C5 II

Pavel

Lepi™
Ja sam svoje 19" lovio preko 2 godine, tražio na svim mogućim i nemogućim oglasnicima, dok nisam naletio na njuškalu kod nas na jedan rabljeni komplet ... znaju biti u njemačkoj i poljskoj, pojave se svakih par mjeseci negdje (ljudima su skupe gume) ...
Meni su to osobno jedne od najljepših felgi uopće. I stvarno bi htio upiknuti baš Citroenove (vidio sam da imaju nekakve varijacije na temu od drugih proizvođača ali nije mi to to). No cijena je bolesna. Nego, s obzirom da ih imaš i upućeniji si..

Koliko 19'' utječe na udobnost? Mislim, pretpostavka je da nije udobnost na razini kao i na 17". Ne može ni hidroovjes toliko kompenzirati..Ali opet tješim se da je znatno mekše i udobnije nego na recimo BMW 3 sa 19".
 

Galileo

New member
e da, ove ako jesu 4racing, nisu uopće loše. jedino se malo guli lak s njih .ove su na autu min 2 god ( po dot guma). tako da su ok po meni.
 

vborovic

C5 modifikator
Meni nisu nista neudobnije od 17", i to na klasicnom ovjesu ... dobijes vecu tezinu/otpor na volanu, pri neravninama na cesti vise tupi zvuk (na eng. bi se reklo more distinct thud), i drukciji osjecaj u voznji ... stvar osobnog dojma i ocekivanja
 

Spawn

Well-known member
Ovih dana sam uspio odvoziti confort verziju c5 2010 sa 17" i mogu reci da je dosta meksi od mog business sa 18" 2012. Ne znam jel do velicine felgi ili mozda mekse kugle. Na kraju sam skuzio da mi to uopce ne pase.Previse pliva i nrmam dodir s cestom. Ali vjerujem da na confort verziji s 19" bi bio meksi auto od mog s 18" ili bar isti
 
Posljednje uređivanje:

vborovic

C5 modifikator
e da, ove ako jesu 4racing, nisu uopće loše. jedino se malo guli lak s njih .ove su na autu min 2 god ( po dot guma)
Jedva čekam da mi netko objasni kakve veze dot na gumama ima sa felgama ...

i mogu reci da je dosta meksi od mog business
U 5 "istih" C5 da se voziš, ovjes ne bude isti ... različita kilometraža, pokvaren senzor visine, greška u sustavu, hrpa drugih stvari, a koje vozači uopće ne moraju biti svjesni ... neki dan vidio C5 II u prometu, zadnji kraj podignut skoro na max, prednji ok ... i čovjek se vozi normalno ... vjerojatno i misli da tak treba biti ...
 

ZlatkoC4

Well-known member
imao sam se prilike voziti s vborovicem u njegovom odlikašu i to je auto jednostavno krstarica udoban i nikakve zamjerke na njegove mini felne unutri se ne osjeti ništa posebno a to mogu potvrditi i drugi koji su bili sa nama. :rolleyes:
 

Spawn

Well-known member
Jedva čekam da mi netko objasni kakve veze dot na gumama ima sa felgama ...
Picajzlo. Skuzio si ti covjeka nego provociras. :)


U 5 "istih" C5 da se voziš, ovjes ne bude isti ... različita kilometraža, pokvaren senzor visine, greška u sustavu, hrpa drugih stvari, a koje vozači uopće ne moraju biti svjesni ... neki dan vidio C5 II u prometu, zadnji kraj podignut skoro na max, prednji ok ... i čovjek se vozi normalno ... vjerojatno i misli da tak treba biti ...
Meni je bio pretvrd dok nisam spustio auto i jedva jedva otvorio cep prije mjesec dana,valjda je serviser zatvorio cep na normalnoj razini li povisenoj.
Ali ovaj 2010(110000km) je dosta meksi i ljulja se jace od mog business 2012 (148000km) i od ujakovog business kraj 2011 (60000km). U sport modu su skoro istu. Vise mi odgovara moj otkad sam probao taj confort.
 

mamut

C5
Donator foruma
kad sam prije godinu dana kupio auto, na sebi je imao dvije michelin energy saver, dvije primacy HP

na zimu sam kod promjene guma dvije primacy HP bacio jer su istrošene, a dvije energy saver sam ostavio jer su novije

e sad znači trebam dvije gume, razmišljam ContiPremium Contact 2 ili Michelin Primacy 3, oko 1000kn su i jedna i druga

gledam i GY EfficientGrip, ali sa zimskim Continental sam zadovoljan pa eto možda tomu naginjem, ako tko ima dodat štogod, dajte savjet :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ako staviš Conti pazi, jer ćeš na jednoj osovini imat vrhunske, a na drugoj osovini sranje od gume. Pa ono... pomalo.

Za jednoličan handling... ili četri conti ili dokupi dva mišelina.
 

mamut

C5
Donator foruma
misliš da bi to bio problem? napred 2 nove continentalke a iza 2 energy saver stare 2 godine?

baš bi osjetio to?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ha možda nećeš nikad ništa doživit. Ali nemoj se čudit ako ti zanese guzicu s takvom konfiguracijom.

Ritam se drži i feeling se dobije prema držanju prednjih guma. A Mišo sigurno neće moć pratit Conti u svim situacijama.
 

diegos

Well-known member
Hah najbolja kombinacija bi bilo prodat 2 michelinke (ako ih netko bude htio :D ) i uzet 4 nove gy/conti, onda si miran :cool:
 

mamut

C5
Donator foruma
@ivan222, ma ja iskreno da se vozim na klizaljkama nebi me zanijelo, kak se ''brzo'' vozim :D

@diegos, mislio sam sad 2 conti uzet, i nagodinu 2..to je moj neki plan bio da me sad odjednom ne odere prek 4 soma :D
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
mislio sam sad 2 conti uzet, i nagodinu 2..to je moj neki plan
To se meni čini OK plan. Jedino za jače tjeranje po cesti, kao što i Ivan kaže, nije neka sretna kombinacija. Ali, s obzirom na to da ni ne pritišćeš toliko gas, OK je.
 

mamut

C5
Donator foruma
@ mamut - Pa koliko te dođe jedna guma za tvoju dimenziju?
~1000kn, tu se vrti, raspon od 1000-1200kn

ma uzeo bi ja sve 4 odmah, ali znate moju prošlogodišnju računicu :D

-dvomaseni zamašnjak, kuplung, potisni ležaj (1000€, dobro sam i prošo)
-3 dizne (5-6000kn)
-4 gume (4200kn)

neznam jesam što izostavio ali ovo je poprilična svota bila :D
 
Na vrh