Ovo ne vodi ničemu, ako nisi skužio da hrvatska trenutno provodi princip neoliberalnog tržišta (čitaj mala skupina moćnika upravlja svime u cilju opstanka krupnog kapitala, a za potrebe maloga čovjeka uopće im nije stalo, niti im je to cilj).
A ovo da možeš srušiti kuću kada poželiš i da radiš s njom sve što hoćeš, šipak malo. Prvo ti treba dozvola za rušenje.
A dokle god je autocesta u hrvatskim rukama barem smiješ inicirati referendum i odlučiti što želiš s njom, dok pod koncesijom narod niti itko drugi ne može nikako uticati na korištenje tih cesta, strategiji razvoja ili bilo kakvog planiranja. Zamisli kako će gledati budući investitori kada shvate da ih koncesionar može ucjenjivati cijenom ili uvjetima korištenja tih cesta.
Ovim bih završio, tema je neiscrpna, kada se sjetimo samo kako smo prošli kod koncesija i privatizacija svega u Hrvatskoj, samo :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:a može zaključiti da tako treba nastaviti.
P.s. Ovo :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:a ne odnosi se na tebe, nego općenito.
A ovo da možeš srušiti kuću kada poželiš i da radiš s njom sve što hoćeš, šipak malo. Prvo ti treba dozvola za rušenje.
A dokle god je autocesta u hrvatskim rukama barem smiješ inicirati referendum i odlučiti što želiš s njom, dok pod koncesijom narod niti itko drugi ne može nikako uticati na korištenje tih cesta, strategiji razvoja ili bilo kakvog planiranja. Zamisli kako će gledati budući investitori kada shvate da ih koncesionar može ucjenjivati cijenom ili uvjetima korištenja tih cesta.
Ovim bih završio, tema je neiscrpna, kada se sjetimo samo kako smo prošli kod koncesija i privatizacija svega u Hrvatskoj, samo :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:a može zaključiti da tako treba nastaviti.
P.s. Ovo :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:a ne odnosi se na tebe, nego općenito.