All season gume ispadaju iz konkurencije, doma sam na brijegu i kod mene po zimi nema šanse da se vozim bez zimskih guma.ako ti je prošli put pomoglo balansiranje, onda znaš gdje je problem.
pišeš kako paziš da svaka guma dobije felgu na kojoj je bila lani. znači ti zapravo mjenjaš gume ali imaš jedne felge. prilikom zamjene guma sasvim je normalno da se kotač balansira.
ako se ne voziš po snijegu, razmisli i o all season gumama, koje su kompromis između ljetnih i zimskih, dobre su ljeti dok imaju poboljšanju trakciju na kiši/blatu i zimi. uzmeš neke od renomirane marke ali zapravo uštediš jer ih nećeš zamjenjivati i nećeš imati problema kao sada.
neki kažu kako all season gume nisu na razini ljetnih ljeti ni zimskih zimi, ali primjerice ja imam briđston b250 već neko vrijeme i guma je zaista solidna.
Pretpostavljam da misliš na komparator.ako ti trese kod kočenja onda je vjerojatno u pitanju disk.
i ne možeš vidjeti okom ili prstom osjetiti izobličenja diska (možeš ako je baš sasvim banana), za to postoji jedan specijalni alat kojim se očitaju izobličenja diska.
... istinanaši majstori udare nogom o gumu, i odmah ti kaže ne samo kakav je disk već i koliko je kvalitetan auto, a kada zalupe vratima po zvuku znaju koliko će kilometara i godina izdržati
Ništa strašno.u zadnje vrime mi cvile kočnice za popizdt a nisu potrošene koji im je kur
Nema tu razumnog roka, jamstvo je za sve godinu dana.I ako bude kakvih problema u razumnom vremenu da će mi priznat garanciju.
i sto je najbolje njima najvise traju autiROFLMoj ćale još to ne bi menjao i njegov odgovor na to bi bio:
"Šta fali kočnicama? Vozovi sto godina koče metal o metal i funkcioniše!"
ROFL: