Civil Švejk
New member
Bok svima!
znam da ima sličan ali generalan topic na ovom podforumu, no mislio sam da počnem sviježe da ne brkamo sadržaje.
htio bih kupiti BX-a zbog udobnosti, štedljivosti, kvalitete mašine svega što predstavljaju staiji Citroeni. i htio bih da jedan manje ode u prešu.
molim vas za toleranciju u slučaju mojeg neznanja, trudim se da skupim know-how što brže.
dakle, izbor čine dva auta:
1. AUTO 1: BX 1.8 diesel
OPÆI DOJAM
ovaj auto je bio u rukama jednog čovjeka vrlo dugo, što mi ulijeva neku sigurnost što se tiče održavanja.
čovjek je rekao da je sam mijenjao LHM ulje prošle godine
limarija kao takva nije dirana, ima malo hrđe na zadnjem blatobranu.
plastika, branici i to je ok.
ručni prozori, nema šiber, grije ali ventilatori štekaju.
DOBRE STRANE
1. povijest poznata
2. motor ne čadi (ako je to ikakav indikator) i dobro vuče
3. pragovi sređeni i novi.
4. LHM ulje (a veli i hidraulika,hm hm) sređeno
5. mijenjač i kočnice ok
6. auto uredno radi gimnastiku. prednji kraj diže se prvi.
PROBLEMI I SLABOSTI
1. ima kuku. ne znam da li je to velik problem, ali značio bi da je auto ipak bio izložen većim naporima. e sad on dobro vuče za 1.8 i ne dimi.
2. hrđa u prostoru motora, na blatobranu. nešto pročitah da to i nije baš dobro.
3. ne radi grijač stražnjeg stakla - a koliko će mi električar uzeti....
4. tvrd ovjes - čoviek veli da sam treba napumpati prednje kugle. ok, vidjet ćemo.
5. rega mu ističe uskoro
6. špur? testirao sam ga i išao je malo na lijevo, no nisam siguran jer je cijela cesta bila pod nagibom. da li nagib utječe?
7. zadnja vrata malo grebu kad se zatvaraju - indikacija sudara?
8. cijena
traži hiljadu. ne kuna.:wtf:
2. AUTO: BX 1.9 D oglas
OPÆI DOJAM
bijele boje
plastika na blatobranima otišla. puknuta na par mjesta, mislim s gornje strane(udarac ili dob?)
lik kaže da je auto uzeo od nekog starog lika koji ga je slagao za sebe...
DOBRE STRANE
1. jači motor, koji ne dimi. šalta dobro i navodno presložen.
2. limarija nema hrđe, iako nekad davno čini se malo lupljen u far.
3. centralno zaključavanje
4. električni prozori, sva 4
5. električni šiber koji ne prokišnjava (nema fleka)
6. sjedišta očuuvana, mekana, interijer ok.
7. LHM nov (vlasnik veli pukla mu cijev pa izbugio oko litru, nadolio) vidim sviježe zelena boja.
8. cijena 500 Eura a možda i manje ( + naravno popravci)
9. rega za 2 mjeseca
LOŠE STRANE
1. tvrd ovijes
2. prednji kraj ovijesa ne želi se spustiti kada ga ručicom hoću spustiti dolje.
lik veli to je zbog 5. kugle. ventili? -.-
3. pumpa za hirdopneumatiku radi često, u leru praktički stalno
veli jer je 5. kugla prazna i ide je napuniti a nakon toga ću vidjeti.
4. pragovi truli. treba ih srediti.
pozitiva: relativno jeftini i imam lika koji će ih vjerojatno srediti.
5. hrđa na zadnjem blatobranu, preklapaju je vrata.
6. malo cuka dok ne uhvati lamela kad dajem gasa. lik veli to je jer sam naviknut na benzince. ima logike?
7. papučica gasa je FAKAT tvrda ali sluša - jel to ok?
to je to.....
-----------------------------------
ak mi možete ukazati na štogod iz ovoga što sam napisao, volio bih to čuti.
e sad, oba lika vele da imaju još intresenata. da li je to neka patka ili uobičajen trik? nov sam u kupoprodaji auta.
ono što me posebno zanima je što bi mogli očitati o stanju hidraulike, tj. što bi se najgore moglo kriti iza toga "tvrdog ovjesa", cjenovno govoreći?
BITNO!!!
možete li mi preporučiti gdje ili kome (u okolici Zagreba, ako treba i dalje) da odem da mi pregleda i ako treba popravi hidrauliku?
to bi bilo prvo po kupnji, da mi veli "ok!" ili "ovo moramo srediti" da mi auto ne propiša. to me najviše straši, dodatni troškovi koji se inače mogu otkloniti ako brzo reagiram!
mislio sam dugo da li da se ulogiram i pitam (tj. gnjavim) vas ovo sve, no bolje je možda da ipak pitam, pa koje odgovore dobijem, dobijem. bolje nego da se pouzdam u ovo malo svojeg znanja!
Dakle, hvala vam!
znam da ima sličan ali generalan topic na ovom podforumu, no mislio sam da počnem sviježe da ne brkamo sadržaje.
htio bih kupiti BX-a zbog udobnosti, štedljivosti, kvalitete mašine svega što predstavljaju staiji Citroeni. i htio bih da jedan manje ode u prešu.
molim vas za toleranciju u slučaju mojeg neznanja, trudim se da skupim know-how što brže.
dakle, izbor čine dva auta:
1. AUTO 1: BX 1.8 diesel
OPÆI DOJAM
ovaj auto je bio u rukama jednog čovjeka vrlo dugo, što mi ulijeva neku sigurnost što se tiče održavanja.
čovjek je rekao da je sam mijenjao LHM ulje prošle godine
limarija kao takva nije dirana, ima malo hrđe na zadnjem blatobranu.
plastika, branici i to je ok.
ručni prozori, nema šiber, grije ali ventilatori štekaju.
DOBRE STRANE
1. povijest poznata
2. motor ne čadi (ako je to ikakav indikator) i dobro vuče
3. pragovi sređeni i novi.
4. LHM ulje (a veli i hidraulika,hm hm) sređeno
5. mijenjač i kočnice ok
6. auto uredno radi gimnastiku. prednji kraj diže se prvi.
PROBLEMI I SLABOSTI
1. ima kuku. ne znam da li je to velik problem, ali značio bi da je auto ipak bio izložen većim naporima. e sad on dobro vuče za 1.8 i ne dimi.
2. hrđa u prostoru motora, na blatobranu. nešto pročitah da to i nije baš dobro.
3. ne radi grijač stražnjeg stakla - a koliko će mi električar uzeti....
4. tvrd ovjes - čoviek veli da sam treba napumpati prednje kugle. ok, vidjet ćemo.
5. rega mu ističe uskoro
6. špur? testirao sam ga i išao je malo na lijevo, no nisam siguran jer je cijela cesta bila pod nagibom. da li nagib utječe?
7. zadnja vrata malo grebu kad se zatvaraju - indikacija sudara?
8. cijena
traži hiljadu. ne kuna.:wtf:
2. AUTO: BX 1.9 D oglas
OPÆI DOJAM
bijele boje
plastika na blatobranima otišla. puknuta na par mjesta, mislim s gornje strane(udarac ili dob?)
lik kaže da je auto uzeo od nekog starog lika koji ga je slagao za sebe...
DOBRE STRANE
1. jači motor, koji ne dimi. šalta dobro i navodno presložen.
2. limarija nema hrđe, iako nekad davno čini se malo lupljen u far.
3. centralno zaključavanje
4. električni prozori, sva 4
5. električni šiber koji ne prokišnjava (nema fleka)
6. sjedišta očuuvana, mekana, interijer ok.
7. LHM nov (vlasnik veli pukla mu cijev pa izbugio oko litru, nadolio) vidim sviježe zelena boja.
8. cijena 500 Eura a možda i manje ( + naravno popravci)
9. rega za 2 mjeseca
LOŠE STRANE
1. tvrd ovijes
2. prednji kraj ovijesa ne želi se spustiti kada ga ručicom hoću spustiti dolje.
lik veli to je zbog 5. kugle. ventili? -.-
3. pumpa za hirdopneumatiku radi često, u leru praktički stalno
veli jer je 5. kugla prazna i ide je napuniti a nakon toga ću vidjeti.
4. pragovi truli. treba ih srediti.
pozitiva: relativno jeftini i imam lika koji će ih vjerojatno srediti.
5. hrđa na zadnjem blatobranu, preklapaju je vrata.
6. malo cuka dok ne uhvati lamela kad dajem gasa. lik veli to je jer sam naviknut na benzince. ima logike?
7. papučica gasa je FAKAT tvrda ali sluša - jel to ok?
to je to.....
-----------------------------------
ak mi možete ukazati na štogod iz ovoga što sam napisao, volio bih to čuti.
e sad, oba lika vele da imaju još intresenata. da li je to neka patka ili uobičajen trik? nov sam u kupoprodaji auta.
ono što me posebno zanima je što bi mogli očitati o stanju hidraulike, tj. što bi se najgore moglo kriti iza toga "tvrdog ovjesa", cjenovno govoreći?
BITNO!!!
možete li mi preporučiti gdje ili kome (u okolici Zagreba, ako treba i dalje) da odem da mi pregleda i ako treba popravi hidrauliku?
to bi bilo prvo po kupnji, da mi veli "ok!" ili "ovo moramo srediti" da mi auto ne propiša. to me najviše straši, dodatni troškovi koji se inače mogu otkloniti ako brzo reagiram!
mislio sam dugo da li da se ulogiram i pitam (tj. gnjavim) vas ovo sve, no bolje je možda da ipak pitam, pa koje odgovore dobijem, dobijem. bolje nego da se pouzdam u ovo malo svojeg znanja!
Dakle, hvala vam!
Posljednje uređivanje: