zdraja

Active member
Samo biti spreman na borbu sa ekoloskim komponentama, to je prokletstvo modernih dizela a pomalo i najnovijih benzinaca
na onaj egr i dpf
da to treba pazit koliko se moze.
U servisu su mi rekli za c4 da dpf izvade van, rastave ga (nema rezanja) ociste sastave i vrate nazad., sve za 1300 kn s pdv.

No rekli su mi da, se ja nemoram zabrinjavat da mi dpf u odlcnom stanju.
Ja sam kupio c4 b7 II godiste 2013 1.6 hdi (puno opreme od navigacije senzora za kisu svjetla parking itd) isto iz uvoza Francuska (plus dobio garanciju od 12 mjeseci)

kod mene je vec preko dvije godine u vlasnistvu u ukratko:

PREZADOVOLJAN

pozdrav
dodatak 1.6 e-hdi (start stop) :)
 
Posljednje uređivanje:

mirko007

Member
Re: Pomoć pri kupnji

Zanime me ako je netko nedavno od vas kupovao rabljeni C4 koliko je porez morao platit :wtf:
lani uzeo C4II, 1.6 HDI 114 Ks, godište 2013 , prijepis tablice porez ,sve skupa 1800 kn,s tim da je imao tehnički još misec dana
Pozdrav dobri ljudi!
Molim vas za pomoć, planiram uskoro postati dio citroenaša :D ali se nikako ne mogu odlučiti između 4 opcije koje su mi otvorene (radi se o polovnim automa). Molim Vas za savjet koji od autiju koje ću navesti je best buy za vas! Svi su C4 1.6 HDI

1. opcija: 2011. god, 136000km, 5 brzina, 12mj garancije, 68kW, bussines oprema
2. opcija: 2013. god, 145000km, 6 brzina, bez garancije, 84kW, bussines oprema
3. opcija: 2012. god, 144000km, 5 brzina, 6mj garancije, 68kW, osnovna oprema (felge top!)
4. opcija: 2013. god, 166000km, 5 brzina, 6mj garancije, 68kW, Business oprema.

Što se tiče cijena, sve 4 opcije su unutar 5000 kuna, najjeftinija je 3. opcija a najskuplja 1. Moj favorit bi bila 4. opcija jer je cijena oko 8000 eura samo što mi je tih 166000 km možda malo puno? Inače vozim 20ak tisuća godišnje...

Pliiiz savjet!
opcija 2. vozim već godinu dana i sve ok, prva i druga brzina kratke a nakon toga leti, mala potrošnja grad najviše pokaza 5,3 l , zasad samo izmjeneservisa što ide
 

Koko

Well-known member
Posto mi je C3 vec prosao punoljetstvo razmisljam o zamjeni vozila u istoj gupaciji PSA, ali sa vecim bratom C4 face lifting dizel 2008.-2010. godiste. Molio bi za jednu realnu preporuku sto se tice motora i opreme sa nekim detaljima na sta da obratim paznju pri kupovini.
Hvala unaprijed. :)
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Posto mi je C3 vec prosao punoljetstvo razmisljam o zamjeni vozila u istoj gupaciji PSA, ali sa vecim bratom C4 face lifting dizel 2008.-2010. godiste. Molio bi za jednu realnu preporuku sto se tice motora i opreme sa nekim detaljima na sta da obratim paznju pri kupovini.
Hvala unaprijed. :)
Kod mene vrijedi: što više opreme, povijesti održavanja i dovoljno snage (a manje km i vlasnika) - to bolje!
No, to vjerojatno znaš i sam pa i nije neki savjet...
😎
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Posto mi je C3 vec prosao punoljetstvo razmisljam o zamjeni vozila u istoj gupaciji PSA, ali sa vecim bratom C4 face lifting dizel 2008.-2010. godiste. Molio bi za jednu realnu preporuku sto se tice motora i opreme sa nekim detaljima na sta da obratim paznju pri kupovini.
Hvala unaprijed. :)
Neznam dali je redizajn dolazio sa starim benzincima, ali jedino bi mi to bila opcija ako baš želiš benzin. Inače svakako dizlo, nek rokće, bar to francuzi znaju složiti.
No presudne su tvoje potrebe i mogućnosti, koje neznamo.
Što se pouzdanosti tiče, manje opreme je tu uvijek prednost.
 

Koko

Well-known member
Neznam dali je redizajn dolazio sa starim benzincima, ali jedino bi mi to bila opcija ako baš želiš benzin. Inače svakako dizlo, nek rokće, bar to francuzi znaju složiti.
No presudne su tvoje potrebe i mogućnosti, koje neznamo.
Što se pouzdanosti tiče, manje opreme je tu uvijek prednost.
Kao sto napisa u prehodnom tekstu interesuje me trenutno C4 HDI 2008-2010. zbog vise komfora za dalje putovanje u odnosu na C3 ( 1.4 HDI ) i jaci motor. Sto se tice opreme bitno je da ima ABS, klimu i zadnje parking senzore ( navika jaca od ljubavi, jer iste imam na C3 - exclusive verzija ), a ostalo manje - vise. :unsure:
To sam planirao u nekom narednom periodu ( dvije godine do penzije ) u koji mozda upadne i C4 II, posto mislim jos voziti C3 koji mi je odlican za posao, jer svaki dan prelazim cca 60km iduci na i sa posla. :cool: Benzinski motor sam vozio u vise Njemackih vozila do kupovine C3 HDI 2009. i jeste ugladjeniji i povozitiji nego dizel, ali daleko vise opterecuje kucni budzet, sto je veoma bitno za jednog prosjenog buduceg penzionera. ;)
Znaci interesuje me preporuka za odabir dizel motora i sta mogu ocekivati od troskova pri kupovini polovnog C4 HDI vozila, tj. na sta konkretno obratiti paznju prije kupovine vozila? :)
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Posto su C4 P i C4 u tom godištu vrlo slični, reci cu na sta bih ja sad obratio paznju da uzimam taj auto. Verovatno ce u ponudi biti najvise 1.6hdi, ima plivajući zamajac, sto znaci nesto skuplja znamena kvačila i ostalog. Turbina isto može biti problematična. Proveriti svu instalaciju, da li radi daljinsko otključavanje. Da li rade brisaci, prskalice brisaca. Ako ne rade, a kazu da je motor prskalice, lazu, jer da jeste, zamenili bi. Da li se prilikom paljenja klime cuju klapne da preskaču i slično. Sad je suho vreme, ali bi mene sad zanimalo da li negde pusta vodu u kabini. Deluje bezazleno, ali moze dosta nerviranja i glavobolje da napravi. U suštini su 1.6 i 2.0hdi vrlo zahvalni motori ako su redovno odrzavani.
 

Koko

Well-known member
@ Ap0qalypto Ap0qalypto

Mene u principu najvise davi Carinski zakon u BiH po kojem ne mogu uvesti nista ispod Euro 5 standarada u sta spada trenutno C4 II. Inace na BiH trzistu polovnih vozila ( privatna prodaja ) je katastrofa, po onom romskom nacinu trgovine: Samo posteno brate, pa ko koga zajebe. :D
Kako god preracunam najvjerovatnije cu ici ponovo na opciju kupovine preko Auto kuce Citroen - Pavic Komerc u Tuzli gdje sam kupio i C3 u top stanju, posto su svi nedostatci na vozilu, ako ih je bilo prvo otklonjeni tako da sam preuzeo vozilo 100% ispravno sa svom pratecom servisnom dokumentacijom i 3 kljuca. :)
 

Ax boy

Well-known member
Re: Kupnja rabljenog HDI

bok ekipa!
Dakle...ja sam ponosan vlasnik citroena kupe-a HDI VTS-a kojeg kolega želi kupiti :)
Inače sam član foruma french-cars.forum, tamo sam registriran već 4 godine. I eto danas sam slučajno naletio na ovaj forum (iskreno nisam niti znao da postoji) i naletim na to da netko piše nešto o mom autu he he.
Dakle, ako ikoga išta zanima o autu, neka pita mene. Može upitati i kolege s drugih foruma jer je jedan kolega išao pregledavati po broju šasije u citroenu što je mijenjano i ustanovio- da apsolutno nisam ništa lagao u vezi svojih navoda:whistling:
dakle...👼

dakle i da ja malo napišem o HDi motorima pogotovo o 1.6 HDi i 2.0 HDi.
Dakle, servisni interval kod 2.0 motora je svakih 30.000 km ili 2 g, a kod 1.6 HDi je 20.000 km ili 1 g.
Servisi za 2.0 dođu cca 1.500 kn s PDV. Ja sam ga servisirao svakih godinu dana pošto sam takvu kilometražu i radio.
Koliko znam, a znam...više su bili kvarljivi 1.6 HDi motori ( i u fordu) a 2.0 je nepoderiv, naravno, ukoliko je pažljivo vožen kako bi i trebao biti svaki dizel.
Potrošnja 2.0 se krće od 7,6 L u gradu, 5,5 otvoreno i kombinirano 6,3 L.
Ja sam recimo sa svojim sada išao u Slo na Roglu na skijanje i potrošio sam 311 km uz 2 crtice rezervara i prosječnu potrošnju od 5,4 L (autoput,otvorena cesta).
Najbolji servis u zg(po meni) je CIB commerce, a potom Automehanika. Bila je dobra Peba dok nije propala...(pozdrav Sportivi hehe).

Remenje na 2.0 HDi modelima se mijenja na 160.000 km i nikako ranije, jer stvarno nije potrebno. Remenje je kvalitetno i izdrži i više od 180 km. Naravno, ukoliko je dizel vožen kako treba.
Jedna ispravka, bar moje mišljenje. Nikad Automehanika nije bio neki servis osim za osnovne promjene, ulje, filteri. Eventualno to. Sve ozbiljnije kvarove slali su ili u Cib koji je super ili u Cs Zagreb Tratinska 32. Peba, hmm? Davno je to bilo ali s razlogom su propali. Sve se zna.
 
Na vrh