Re: Kupnja rabljenog HDI
bok ekipa!
Dakle...ja sam ponosan vlasnik citroena kupe-a HDI VTS-a kojeg kolega želi kupiti
Inače sam član foruma french-cars.forum, tamo sam registriran već 4 godine. I eto danas sam slučajno naletio na ovaj forum (iskreno nisam niti znao da postoji) i naletim na to da netko piše nešto o mom autu he he.
Dakle, ako ikoga išta zanima o autu, neka pita mene. Može upitati i kolege s drugih foruma jer je jedan kolega išao pregledavati po broju šasije u citroenu što je mijenjano i ustanovio- da apsolutno nisam ništa lagao u vezi svojih navoda:whistling:
dakle...
dakle i da ja malo napišem o HDi motorima pogotovo o 1.6 HDi i 2.0 HDi.
Dakle, servisni interval kod 2.0 motora je svakih 30.000 km ili 2 g, a kod 1.6 HDi je 20.000 km ili 1 g.
Servisi za 2.0 dođu cca 1.500 kn s PDV. Ja sam ga servisirao svakih godinu dana pošto sam takvu kilometražu i radio.
Koliko znam, a znam...više su bili kvarljivi 1.6 HDi motori ( i u fordu) a 2.0 je nepoderiv, naravno, ukoliko je pažljivo vožen kako bi i trebao biti svaki dizel.
Potrošnja 2.0 se krće od 7,6 L u gradu, 5,5 otvoreno i kombinirano 6,3 L.
Ja sam recimo sa svojim sada išao u Slo na Roglu na skijanje i potrošio sam 311 km uz 2 crtice rezervara i prosječnu potrošnju od 5,4 L (autoput,otvorena cesta).
Najbolji servis u zg(po meni) je CIB commerce, a potom Automehanika. Bila je dobra Peba dok nije propala...(pozdrav Sportivi hehe).
Remenje na 2.0 HDi modelima se mijenja na 160.000 km i nikako ranije, jer stvarno nije potrebno. Remenje je kvalitetno i izdrži i više od 180 km. Naravno, ukoliko je dizel vožen kako treba.