- Oglas se otvara kao zasebna tema.
- Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.
- Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.
- Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".
- Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.
- Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.
- Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.
- Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.
- Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.
Dogovoreno!e onda ćemo se u ZG-u nać, ili u Sv.Nedelji se nadjemo, uglavnom ja ti se još javim tak da znaš za kad da ih pripremiš..
jel ovo sa PDV-om, ako jest onda je najjeftinije do sad što sam našao- točna cijena onog ležaja od klime = 97,00 Kn/1kom (sa forumskim popustom i za gotovinsko plaćanje)
Evo samo da javim da sam pročitao i zaprimio ovaj upit, no do ponedjeljka neću biti u blizini, pa tako do tada neću odgovoriti.Lageros-zg
Nabaci mi cijenu za par sitnica-auto citroen c4, 1.4 benzinac, 2005 godište:
ležaj kotača zadnji
pumpa vode+natezači+zupčasti (set)
ako imate remenicu klime il ležaj za nju
kvačilo (ne znam koj je orginal koji citroen stavlja) dal luk il sachs
hidropodizač
brtva glave goetze il viktor reinz
Evo ponuda:Lageros-zg
Nabaci mi cijenu za par sitnica-auto citroen c4, 1.4 benzinac, 2005 godište:
ležaj kotača zadnji
pumpa vode+natezači+zupčasti (set)
ako imate remenicu klime il ležaj za nju
kvačilo (ne znam koj je orginal koji citroen stavlja) dal luk il sachs
hidropodizač
brtva glave goetze il viktor reinz
Ma ležajeve klime samo po uzorku, jer sam se već masu puta opekao misleći da je to sigurno ovaj ili onaj model, tako da tu pušem i na hladno.ležaj klime bi trebao biti 35x55x20 za c4, ako je sanden kompresor, citroeni su neki imali i harisona a mislim da ne bi trebao biti na c4
za mitsubishija ide 40x55x24, takvog nema nigdje
Alat samo po narudžbi i ima ih svakakvih i nisu baš jeftini, to je što se tiče alata za ležajeve, iako je kod SKF-a to sve manje-više industrijski program i uglavnom je to jedan od programa koji i nema baš neko kretanje, već više po potrebi stranke, pa se onda tako i prilagođavamo.kako stojite sa specijalnim alatima za ležajeve, ovjes vozila, itd
Evo danas sam naručio sve, sutra će stići, 990 kuna sve komplet za zubčasti znači 20 kuna skuplje nego kod tebe, seleni za prednju škaru su zadnji 150, prednji 45 kuna, mikro remen 85 kuna i mjenjam samo njega.Taman prelazna godina, ali ja sam gledao za noviji od 01/1998 na dalje (iako, motori su isti i na prvoj generaciji).
E sad, kod kanalnog remenja ima razlika ako auto ima ili nema klimu, pa ću napisati sve.
Za zupčasti remen = 970,00 Kn
- natezač zupčastog, klizač zupčastog, zupčasti remen, pumpa vode (+gratis 1,5Lit crvenog antifriza, samo sada u veljači do isteka zaliha), simerinzi bregaste (2 komada zbog duple bregaste), simering radilice.
Za kanalni remen (ako auto nema klimu) = 337,00 Kn
- natezač kanalnog, kanalni remen
Za kanalni remen (ako auto ima klimu) = 737,00 Kn
- natezač kanalnog, klizač kanalnog, kanalni remen (s tim da razlika može biti minus 20,00-ak kuna u razlici klizača kanalnog remena, jer ima za verziju sa alternatorom 90A i za alternatore 120 i 150 A
To su cijene sa popustom i sa uračunatim PDV-om, te isključivo za gotovinski način plaćanja.
Rok isporuke: 1 dan max od dana narudžbe.
Roba nije rezervirana i podložna je daljnjoj prodaji bez prethodne najave.
A ukoliko treba račun R-1, samo naglasiti prilikom narudžbe.
Dakle, sve ovo što sam naveo je ono što bi bilo dobro promijeniti da se u sljedećih, barem, 100tkm ne mora zbog ničega od tih sklopova ići naknadno u servis.
Naravno, ono što se ne želi, može se izdvojiti iz ponude.
Evo seleni su jeftiniji 64 kn x2 128 kuna.Selen prednji; TRW = 65,00 Kn/1kom (idu dva ista na lijevu i desnu vilicu)
Selen stražnji, Lijeva vilica: TRW = 194,00 Kn/1kom
Selen stražnji, Desna vilica: TRW = 194,00 Kn/1kom
Bitno da je riješeno, jedino, kada govorimo o cijenama, skuplje i jeftinije ovisi od proizvođača do proizvođača, tako da ako se radi o istom brandu onda je to ok, ali ako je neki no name brand, onda to ne možemo svrstavati u isti koš, jer recimo ja imam ležajeve za usisavače, brusilice i sl. od SKF-a ili nekog Japanca po 25,00 Kn, ali imam i no name po 3,00 Kn. Razlika? Da, no, po direktivi, taj od 3,00 Kn više neće biti po toj cijeni, već će biti 10,00 Kn. Hoće li biti kvalitetniji i bolji? Nekome hoće, jer ovoga po 3,00 Kn nisu htjeli ni čuti, pa su radije kupili onoga od 25,00 Kn (mislim, meni ne smeta)Evo seleni su jeftiniji 64 kn x2 128 kuna.
Prednji 45 kn
Zadnji 150 kn
Zanimljiv primjerakPozz! Mene zanima cijena seta kvačila... znači druk lager,korpa,lamela za Citroen Xm 2.1TD 1992.god! Thanks..
koji je bolji po pitanju izdržljivosti i kvalitete? (u praksi)Thanks.. povoljno! A kolka je razlika između Sachsa i Valea??!