• Obavezno pročitati - Pravila oglasnika 


    - Oglas se otvara kao zasebna tema.

    - Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
    Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.

    - Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.

    - Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".

    - Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.

    - Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.

    - Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.

    - Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.

    - Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.

Lageros Auto-Moto rezervni dijelovi

lageros-zg

New member
Evo mene da opet malo pošaram ovdje ;) (da, živ sam, ali sa tako malo vremena, a puno posla)

Poštovane forumašice i poštovani forumaši... sve skupa, dragi prijatelji!

Započela je Nova 2012 godina u kojoj se očekuje val velikih promijena u svakom pogledu.
Prognoze nimalo bajne i sjajne. Rezanja, smanjenja, otpuštanja.. najčešće su riječi zadnjih dana.
Pa iako je to sve tako ružno i strašno za čuti, ipak je kod nas oduvijek nekako takvo stanje, uvijek neka kriza.
Možda je to sada ova prava, jesmo li konačno došli do tog dna svih dna o kojemu se stalno priča? Nemam pojma, iako vidim
da svakodnevno problema ima sve više i to na uštrb onih koji imaju manje, dok oni koji imaju puno, imaju još više.

Ja se osobno nadam da sam Vama ovdje uz suradnju uspio uštedjeti koju kunu više i nekako se nadam da ću to moći
i u budućnosti, pa čak i još malo više.
Naime, ono što kod mene ima novoga jest to da od ove godine ulazim u jedan novi projekt, sa jednim dobrim prijateljem i otvorit ćemo jednu tvrtku usporedno uz ovu gdje ćemo (uz neke nove vanjske dobavljače) moći biti još malo konkurentniji, konkretniji i da ćemo uspjeti napraviti neku novu shemu poslovanja unatoč svim negativnostima koje se događaju.

Za sami početak bi svima ponudili akcijske cijene (prema našim cijenama dobavljača, ne ovdašnjim tržišnim) i to bi se vodilo kao neki GROUP BUY, odnosno, zaprimale bi se narudžbe prema Vašim upitima, odnosno, ukoliko bi Vam odgovarale ponuđene cijene, to bi se zavelo u narudžbu.
Jedina caka je to što se sve treba platiti unaprijed, jer i mi ćemo morati u početku poslovati tako.

S obzirom da vozni park na ovom forumu je šarolik, svakako mi možete slati Vaše potrebe na PM, a svakako napominjem da će biti obuhvaćeno sve, s time da ća najviše pozornosti biti prema:
- velikim servisima (natezači, klizači, remenje, pumpe vode...)
- kvačilima
- kočnicama

dok ostale stvari oko ovjesa, motora, sistema upravljanja i slično, isto tako ulaze u to, ali prema svakoj posebnoj potrebi/narudžbi dok se malo sve to ne ustabili i ne uđe još malo više novca za naručivanje robe.

Eto, nadam se da Vam se ovo čini vrlo zanimljivo i primamljivo, pogotovo Vama koji imate velike servise, zamjene kočnica ili kvačila, gdje su iznosi podosta veliki.

A što možete očekivati od brandova:

INA, LUK, FAG, SNR, SKF, HUTCHINSON, GATES, CONTITECH, ATE, TRW, TEXTAR, JURID, SASIC, PURFLUX, BOSCH, MANN, HENGST, SACHS, VALEO, LEMFORDER i još puno toga što ovdje nisam naveo, a isto tako uspostavljen je jedan kontakt sa tvrtkom koja drži dijelove najviše vezane za Azijska vozila, te osim ovih redovnih aftermarket brandova, isto tako u ponudi imaju i originale (koji naravno koštaju), te će biti mogućnosti naručivanja i toga.

Pa kao što rekoh, slobodno mi pošaljite PM sa svim podacima svog metalnog ljubimca i njegove potrebe, a ja ću vam javiti koliko bi to koštalo sad sa ovim specijalnim cijenama.
A i ja ću sam probati neke stavke izvući van i napisati koliko bi to koštalo.

Lijep i srdačan pozdrav!

Anđelko
 

lageros-zg

New member
Znate li kada trebate promijeniti distribuciju zupčastog remena na svom vozilu?
Ne znate?
Evo mala pomoć kako možete izbjeći eventualne skupe troškove
Uslijed mogućeg pucanja zupčastog remena…


Svako vozilo pogonjeno zupčastim remenom ima svoj interval izmjene zupčastog remena
te je uputno pridržavati se toga pravila, jer popravci nastale štete motora mogu biti vrlo skupi.


Ovisno od modela do modela vozila, servisni interval izmjene zupčastog remena može se kretati od 60.000 prijeđenih kilometara pa do 150.000 prijeđenih kilometara, odnosno vremenski period koji ne ovisi o prijeđenim kilometrima, već se odnosi na starost samog remena, ali i ostalih komponenti (natezači, klizači, pumpa vode) vezanih uz sam rad zupčastog remena, te je taj vremenski period od 5 – 7 godina maksimalno.

Kada je u pitanju prijeđena kilomoetraža, tu dolazi do mogućeg premora i istrošenosti materijala, a koji na oko može izgledati kao novo, no prilikom jačeg pritiska ili savijanja može doći do pucanja remena, dok kod kotrljajućih elemenata (natezači, klizači, pumpa vode) dolazi također do istrošenosti, odnosno gubljenja masti za podmazivanje kuglica, odnosno viskozitet masti u ležajevima više nije dobar i također je vrlo lako moguće da dođe do blokiranja ležaja u radu, a što direktno utječe i na sam rad zupčastog remena.

Vremenski interval, odnosno godine starosti pogonskih elemenata također ostavljaju trag na materijalima, a za remen koji je proizveden od gume, taj vremenski rok je jako bitan, jer guma kao takva podliježe starenju pa uslijed toga također može biti uzrokom pucanja remena i na kraju svega vrlo skupe štete na motoru.

Zupčasti remen, ako ostane nepromijenjen dovoljno dugo, vjerojatno će „popustiti“. U današnjim vozilima je taj remen skrivena komponenta koja može prouzročiti pojam „sa strane ceste“ kada pukne.
U odnosu na remenje koje pogoni agregate (alternator, klimu, servo…) zupčasti remen je drugačiji. Remenje (kanalno) koji pogoni agregate je najčešće lako vidljivo i može ga se jednostavnije periodično provjeriti u kakvom je stanju i svakako je relativno lakše ga promijeniti.

Pogonski zupčasti remen je skriven ispod poklopca i nikako nije lako vidjeti. Ukoliko pukne, motor će stati sa radom u trenu i može prouzročiti daleko više i veće štete nego bilo koji drugi remen. Zupčasti remen drži u pravilnoj sinhronizaciji ventile, klipove i ostale unutrašnje elemente motora.
Dobra vijest je ta da za svog radnog vijeka taj remen ima vrlo mala odstupanja, odnosno rastezanja, što znači da nema potrebe za periodičnim prilagođavanjem.
Loša vijest je ta da eventualno može oslabiti i puknuti. „Cijena“ puknutog remena može biti znatno veća od samog jednostavnog stajanja sa strane ceste. Mnogi današnji motori su proizvedeni u tolerancijama koje su ekstremno blizu te kada pukne zupčasti remen omogućava se da klip udari u ventile, savija ih i u nekim slučajevima uništi se i klip ili kompletan motor kao rezultat puknuća remena.

Zupčasti remen najčešće propada iznutra prema van, što često onemogućava vizualnu provjeru istog. Ono što se može vidjeti je odličan remen koji lako prolazi vizualnu provjeru, što može biti kobno u daljnoj eksploataciji.
Glavni uzrok potrošnje/habanja remena je vrućina. Kako je remen postavljen okolo zupčanika i okreće taj zupčanik, trenje stvara vrućinu (a to je samo još dodatno zagrijavanje na već samo grijanje motora). Kroz vrijeme eksploatacije to uzrokuje da guma, od koje je napravljen zupčasti remen, gubi na fleksibilnosti. Materijal unutar remena (konopci) također slabi i akumulira habanje, povećavajući rizik od pucanja remena.

Svakako je bolje napraviti ovaj servis prije (pa i godinu dana), nego kasnije (čak i 1 dan), ukoliko se provjerom ustanovi da je remen ipak spreman za promijenu i prije servisnog intervala, pogotovo ako je remen stariji od 6 godina.
Ovo ulaganje na svakih 4 ili 5 godina je mala odnosno manja cijena za platiti uzimajući u obzir alternative od gore navedenih problema, jer kada dođe do kvara koji uzrokuje veće ulaganje novca, tada je ne samo novac, već i uloženo vrijeme problem.

Obavezno kod kupnje zupčastog remena obratite pozornost da taj remen bude kvalitetan, od provjerenog proizvođača takvih dijelova, jer činjenica je da proizvođači remenja daju jamstvo uglavnom na svoj remen, ali ne i na rezultat štete motora koji mogu uzrokovati.
Provjereni proizvođači remenja su: HUTCHINSON, GATES, CONTITECH, GOODYEAR, DAYCO.
No isto tako je važno da uz kvalitetan remen i ostale komponente budu od provjerenih proizvođača kao: INA, SKF, SNR, FAI, HUTCHINSON, SASIC, RUVILLE, GATES, DAYCO, KOYO, NTN, NSK, LITENS.
Svi oni su ujedno i proizvođi koji usko surađuju sa proizvođačima automobila i nerjetko i sami sudjeluju u razvijanju proizvoda za određeno vozilo.
A da bi se ova priča oko kvalitetnog proizvoda i ugradnje zaokružila, najbitnija karika koja još nedostaje je serviser koji će izvršiti izmjenu svega. Ukoliko je serviser školovan i obučen za izvršavanje servisa te ako ima svu potrebnu opremu i alat, problema ne bi smjelo biti i nakon obavljenog servisa bi trebali biti mirni barem sljedećih do 5 godina ili oko 100.000 km, ovisno o prethodnom intervalu zamjene po broju prijeđenih kilometara, jer neka vozila imaju interval izmjene samo 60.000 km.

Još za razmisliti…

Zupčasti remen traje dovoljno dugo i u praksi dosta ljudi zna da se on mora mijenjati u periodima. Ali ono što manula ne govori o današnjim motorima, jest to da mnogi od njih pogone i pumpu vode. Pumpa vode će uglavnom nadživjeti prvi zupčasti remen, no nikako i drugi. No svakako je bitno navesti ovo što se događa nakon 10-20.000 km, jer pumpa vode može i hoće krenuti raditi po zlu, što može dovesti do uništavanja novog zupčastog remena. I to može saviti ventile.
Ukoliko se remen i ne uništi, a kvar vas ostavi pokraj ceste, remen se obavezno mora promijeniti, kao i pumpa vode. Ista stvar se može dogoditi sa neispravnim simerinzima bregaste osovine i radilice. Simerinzi mogu biti na oko u izvrsnom stanju, ali ako propuste nakon 10-20.000 km nakon obavljenog velikog servisa, posao izmjene remena se također mora ponoviti, jer ulje će biti po remenu i ostalim pogonskim elementima. To nimalo nije neobično da pumpa vode ili simerinzi da oslabe i propuste nakon samo godinu od servisa te tako poremete plan rada zupčastog remena, u narednom periodu korištenja vozila.

Svakako je dobra preporuka da se kod izmjene na redovnom servisu promijeni sve što je povezano, pa tako i simeringe kad je već remen dolje, kao i pumpu vode koja je pogonjena zupčastim remenom.
No kako god se i ono drugo remenje za agregate (alternator, klima, servo) čini manje bitnim, jer ne može prouzročiti veliku štetu kao zupčasti remen, ne zaboravite da danas i ono pokreće vozilo na druge načine, jer ako ne možete upaliti vozilo, opet ste osuđeni na pješačenje, odnosno vučnu službu i na koncu dodatne i nepotrebne troškove.

Ukoliko ste pred izmjenu zupčastog remena, slobodno se javite i dobit ćete ponudu natrag što je prije moguće i po povoljnim cijenama, sa provjerenim proizvođačima.
Od vas tražimo sljedeće informacije, koje su jako važne da dobijete ono što je za vaš model vozila:

Proizvodjac (Citroen):
Model (C4 Coupe 1.6HDI):
Godina proizvodnje (i mjesec ako znate) (2005/08):
Snaga motora [kw/KS] (80/109):
Obujam motora [ccm] (1560):
Broj šasije (xyz.....):
Broj motora (ako se zna):
Kôd motora (ako se zna) (9HY-DV6TED4):
Klima uredjaj [ima/nema]:
Servo uredjaj [ima/nema](koji model serva: hidro ili obični):
Kontakt email:
Kontakt telefon:
Vaše ime:


Roba se naručuje direktno iz uvoza, plaćanje unaprijed, ali uz to i naravno povoljnije.
Sva pitanja vezano za velike servise, slobodno se javite meni na PM ili na email [email protected]

A K C I J A počinje :palacgore:

P.S.
Molim vas da ne pišete ništa iza ovoga posta, da ova obavijest/informacija bude uvijek dostupna svakome tko dođe ovo pročitati i informirati se.
Hvala lijepo!
 

lageros-zg

New member
Ma jok, ne srdim se ja, samo, ovo nije klasična tema, odnosno ovo je tema u kojoj se ne raspravlja, već se daje informacija, pa kao partner/prijatelj ovoga foruma, želim da svatko ima pristup informaciji, jer ako se ovako počnemo dopisivati, izgubi se smisao i jednostavno se ode kamo ne bi trebalo i onda kada netko i treba kvalitetnu informaciju, ne može je pronaći, jer je nestala u razglabanju i raspravljanju o nečemu sasvim 10tom.
Nadam se da se razumijemo i da naš razgovor možemo preseliti na PM ;)

Dakle i dalje vrijedi onaj post (2 više od ovoga) za velike servise i nipošto (kad su mi Citroeni ili Peugeoti u pitanju, ne zaboravite broj šasije, jer to mi je spas da točno imam uvid u vaše vozilo i što je ugrađeno na njemu :)

(... i hvala na razumijevanju)
 

lageros-zg

New member
Re: C5 2.0 HDI

Evo samo za obavijest koliko možete platiti (po trenutnom cjeniku i s popustom kao članovi ovoga foruma) za model C5, 2.0 HDI, 80kW, 03/2001-08/2004.
Pretpostavljam da je to i gore dotični model u toj kategoriji.

- Set kvačila s dvomasenim zamašnjakom (lamela, košara, potisni ležaj, dvomaseni zamašnjak i komplet pripadajućih vijaka za zamašnjak):
LUK = 3.715,00 Kn/set

S time da je vjerojatno i LUK prva ugradnja, odnosno u PSA pakiranju, s obzirom da SACHS više nema u ponudi taj dvomaseni zamašnjak, a VALEO ima opciju samo sa jednomasenom izvedbom zamašnjaka.
 

Rodjak

New member
Re: C5 2.0 HDI

Evo samo za obavijest koliko možete platiti (po trenutnom cjeniku i s popustom kao članovi ovoga foruma) za model C5, 2.0 HDI, 80kW, 03/2001-08/2004.
Pretpostavljam da je to i gore dotični model u toj kategoriji.

- Set kvačila s dvomasenim zamašnjakom (lamela, košara, potisni ležaj, dvomaseni zamašnjak i komplet pripadajućih vijaka za zamašnjak):
LUK = 3.715,00 Kn/set

S time da je vjerojatno i LUK prva ugradnja, odnosno u PSA pakiranju, s obzirom da SACHS više nema u ponudi taj dvomaseni zamašnjak, a VALEO ima opciju samo sa jednomasenom izvedbom zamašnjaka.
Odakle one cifre od 7000+- kn?
 

lageros-zg

New member
Re: C5 2.0 HDI

Ja još jednom napominjem!
Èlanovi foruma imaju popuste kod mene i onda (pogotovo) kada su ovakve cifre u pitanju, dam još malo više popusta ako se roba direktno uvozi za kupca/stranku.
Dakle, ulaz-izlaz robe.
A osobno se trudim uvijek nuditi ono što znam da je dobro, što je već provjereno i što sam prodavao i imao dobre povratne informacije, s time da ako je nešto ugrađivano u "šupa" servisu ili bez adekvatnog materijala niti ne računam kao nešto što bi trebao biti pokazatelj da neki dio možda nije bio dobar, iako ne bježim od mogućnosti istoga, ali ipak, mnogi govore o raznim dijelovima ovo ili ono, a nitko ne gleda tko i kako ugrađuje dijelove, a što je jako važno.....

;)
 

skafetin

New member
Re: C5 2.0 HDI

Ja sam prije cca godinu dana kupija u lagerosa vilicu dosla me jeftinije cca 200 kn:)
Stiglo mi u paketu za koji dan:angel:
 

lageros-zg

New member
Re: C5 2.0 HDI

Ja sam prije cca godinu dana kupija u lagerosa vilicu dosla me jeftinije cca 200 kn:)
Stiglo mi u paketu za koji dan:angel:
I još uvijek vozi ;)
A sad bi čak mogao proći i još povoljnije od kako imam nove vanjske dobavljače,
jedino što se malo mora dulje čekati, jer ide direkt iz uvoza, ali barem je još povoljnije i sa puuuunnnoooooo više izbora :)
 

lageros-zg

New member
Može ponuda.
Set kvačila
Citroen Xantia 1.8i 16v (druga serija)
1998 81kw
Evo ponuda:

- Set kvačila (lamela, košara, potisni ležaj):
LUK = 720,00 Kn/set

Cijena s popustom i već uračunatim PDV-om.
roba se naručuje direktno iz uvoza i plaća se avansno u cijelosti prije slanja narudžbe prema van.
kako sam i gore više napisao, narudžba se šalje sada oko/iza 15.11., a u Hr roba stiše na samom kraju ovoga mjeseca.
S obzirom da je Samobor u pitanju (kako vidim iz profila), robu mogu i dostaviti, s obzirom da živim tamo :)

A za ostale članove foruma, akcija robe iz uvoza još uvijek vrijedi, i svakako se još stignete javiti tko treba rezervne dijelove mehanike, pogotovo velikih servisa (za zupčasto i kanalno remenje sa pratećim elementima), kao i elemete ovjesa (kugle, krajnici, stabilizatori, vilice, amortizeri...)

I ne zaboravite, osim svih potrebnih podataka, OBAVEZNO i broj šasije
(sreća kod ove Xantie više gore da nije trebalo, a da je trebalo, odgovor bi trajao duže, dok ne dobijem br. šasije) ;)
 

lageros-zg

New member
:palac-gore:

Evo da opet malo osvježiim, s obzirom da je prvi nalet bio poprilično popraćen,
pa jednostavno i dalje nastavljamo s akcijom vezanom za velike servise, ali i ostale dijelove mehanike,
pa slobodno i dalje šaljite upite, tko nije stigao u prvoj rundi, može sada uletjeti u sljedeću :)

Dakle, sljedeća narudžba se šalje 20.11., a planirani rok isporuke u Hr je sammi kraj 11. mjeseca.
Stoga se slobodno javite, pošaljite sve potrebne podatke svog ljubimca (upute što i kako su u par postova iznad ovoga)
i odgovor će vam stići vrlo brzo i povoljno.

Eto ekipa... sad je na vama red

P.S.
Upite šaljite na PM ili na email [email protected]
 

lageros-zg

New member
Pozdrav lageros !!!

Molio bih te ponudu za Xsara Picasso 1.6 HDI 90 ks 2006.god:
filteri zraka, ulja, kabine, goriva.

Hvala.
Pozdrav!

Samo jedna napomena (a koja se odnosi na sve vas ovdje što vozite Citroene),
obavezno molim da mi pošaljete broj šasije, jer se direktno spajam na Citroenov katalog koji mi daje kompletnu "krvnu sliku" baš tog vozila i što je na njemu ugrađeno, tako da ne zaboravite na tu sitnicu, bit će lakše i brže doći do svih potrebnih i najbitnije, točnih rezervnih dijelova.

A po pitanju ove Xare Picasso 1.6 HDI 90KS iz 2006 godine, trebalo bi izgledati ovako (ali i dalje bih molio da mi pošalješ broj šasije da provjerim točnost istih)

- Filter ulja:
PURFLUX = 80,00 Kn/1kom

- Filter zraka:
PURFLUX = 92,00 Kn/1kom

- Filter goriva:
PURFLUX = 251,00 Kn/1kom

- Filter kabine:
PURFLUX, standardni = 72,00 Kn/1kom
PURFLUX, s aktivnim ugljenom = 99,00 Kn/1kom

Cijene su s popustom i već uračunatim popustom.
Roba se naručuje direktno iz uvoza i plaća se avansno u cijelosti iznosa.
Narudžba se šalje danas i trebalo bi javiti da li se uzima i što se uzima, da se može ubaciti u narudžbu, te da pošaljem službeni predračun sa svim podacima firme i broja žiro računa za uplatu. (stoga trebam i osobne podatkem kao i kontakt telefon i email na koji ću poslati ponudu)
Rok isporuke je drugi tjedan (srijeda-petak)

U slučaju dodatnih pitanja, stojim na raspolaganju.
 

sax

New member
Lageros
Jel ima filter klime sa aktivnim ugljenom za Xsaru 1997 god?
AKo ima koliko dode,ako nema onda koliko je obicni?
Unaprijed hvala
 
Na vrh