Moj VTS :)

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ima u Mileru boje za makete, za cca 15kn je novi sloj crvene gore :)
Al ako ti se baca lova, bacaaaaj :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Neće, nebi trebali. Uvijek mi se sve poravna kroz malo vremena kad s tim radim. Kao kod žena lak za nokte... sve se slegne. Neki malo mekši kist i mora ispast dobro.
 

Ruske

Active member
neznam sta fali ovim znackama, kao da ti ljudi gledaju 5cm od auta...ja sam ih imao i super su za tu cijenu, jedino sta S izblijedi si vremenom, ali eto kao sta kolega kaze, kist u ruke i bezbojni preko i mir

a sto se tice filtera, dao sam ti savjet, a ne moras ga se drzat
 

Cutac

Prèkaroš
VTS od 25-og nije upaljen, danas palim, taka taka taka udaraju hidropodizači. Fino se provozao, autocesta, preticanja, ide ko beba.
Bio je i fotosešn(zato sam ga i upalio, inače bi i dalje trunuo), ne znam što me više obradovalo, lisica u polju kraj mene(nisam stigao fotkati, samo se glava izmigoljila i pobjegla je) ili to što mi se palio ventilator :D
Nego:



Bilo bi puuuno bolje da je priroda živa i da nemam čelične felge i da su općenito ljetne boje.
 

Cutac

Prèkaroš
Sinoć mi je stara kanta priredila iznenađenje. Išao sam njime do birtije jer ga nisam dugo vozio, parkirao pred birtiju, ler ručna i sve pet. 4 sata poslije sjedam u auto, ručna dole, kad ono ima lufta nekoliko centimetara kad ju spustim. Krenem voziti i fino osjetim da drži iza. Ništa, stani sa strane i rukom vrati polugu koliko ide.
Za one koji ne prate(a tko normalan bi :D), u 6. mjesecu mi se ista stvar dogodila, zaključak je bio da čeljusti cvikaju. Nema problema, stavio nove sajle jer su stare škripale(hrđa) i opruge za zadnje čeljusti sa Golfa 4 i riješio se problem, sve funkcioniralo super.
Do sada.
E sada se više ne namjeravam za:cenzura::cenzura::cenzura:avati i poginuti nego idu nove(reparirane) čeljusti.

Imam pitanje, jel ima netko iskustva sa repariranim TRW čeljustima? Ili ako netko ima iskustva sa kočnicama i predlaže da ne bi trebao mijenjati proizvođača, tj. da bih trebao ostati na ATE?

Plus na to idu i zadnji diskovi i pločice. Imaju 5 godina i 30k kilometara, ali su hrđavi do zla boga.

Mišljenja o SNR diskovima? Imam ih iza na c4 i 100% sam zadovoljan.
 

dinko1981

Well-known member
Zadnji diskovi sa 30t? Ako je samo hrdja u pitanju neka ti ih netko istokari samo da skine taj tanki sloj hrdje, rjec je o punom disku koji ima malo km i mislim da nema smisla kupovat novi, pogotovo ako ide u kompletu sa lezajem to je skupo ko vrag.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Dobro ti dinko veli, ja sam na c5 tokario sva četiri i stavio nove ATE disk pločice! Ušteda je prilična, a koči uredno! I još znam kad se potroše pločice sigurno idu novi diskovi s njima! Nadam se dogodine tek :D
 

Cutac

Prèkaroš
Slažem se, no moram vidjeti koliko će me koštati dva nova diska.
Jer dok platim tokarenje i obavim tokarenje(treba skinuti diskove, pa odnijeti nekome, pa čekati da završi, sve to dok je auto na dizalici), i dalje mi ostaju stari lageri sa jako hrđavim(ružnim) diskovima.
Jer jedan disk je oko 600 kuna pune cijene, znači 480 "normalnog" popusta, 360 kuna "prijateljskog" popusta. Tokarenje da je 400 za oba, ne znam da mi gledanje hrđavog diska vrijedi cca. 300 kuna(minus benzin i vrijeme) :D

Za c4 su diskovi bili oko 3000 oba, to je već druga stvar.

A i rado bih uzeo lakirane diskove da ne hrđaju. Sada ako stavim nove, miran sam 10 godina, barem.
 

dinko1981

Well-known member
Turkalj na zelenom brijegu ima uslugu tokarenja diskova na vozilu, bez skidanja. Mene je trazio 400kn sa izmjenom plocica. Nego gdje su to prodavali diskove za 3000kn??? Najskuplji sto sam ja vidio su 800-900kn komad za c4 II
 
Na vrh