Hrđavi su ti jer ti čeljusti ili vodilice cvikaju pa ne koči punom provršinom kak spada.
I to, ali su hrđavi na dosjedu sa felgom i ljeti baš ružno izgleda.
Ovak izgledaju
Sa popustom mi je jedan disk 400 kuna, toliko je tokarenje. A da odem mehaničaru, pa digne auto, skine diskove, nosim tokaru, dizalica zauzeta, a ništa se ne radi, ovaj potokari, vratim gore stanjene diskove koji ružno izgledaju... To mi iskreno ne vrijedi 400 kuna.
Pločice ću svakako mijenjati, nemaju puno života, to je 250 kuna, čeljusti isto, svaka je 700, onda sam na 1650 kuna, kočiona tekućina, 1750 kuna, jedan disk(ili tokarenje oba) 400 kuna, eto me na 2200, ruke sa short shifterom da su 400-500, eto me na blizu 3000 i stvarno mi se ne da za tih još 400 kuna bakćati sa tokarom i svime time.
Dođem, dam dijelove, ugrade se za sat i pol i to je to.
A da potrošim 4 sata na obilaženje tokara, smrzavanje, ovo ono, da bih na kraju imao stare hrđave diskove za 400 kuna uštede, e bogme ništa ne štedim tako. Ta 4 sata ako budem radio, pokrijem tih 400 kuna i još zaradim.
Sve reparirane čeljusti su ti iste tj. sve te marke koje repariraju repariraju originalne čeljusti. Ja sam uzeo FTE i sve 5. Sve bi trebale biti ok osim onih kaj nisu reparatura te baš ne bi uzimao.
Uzeti ću TRW da idem na sigurno. Opet, uštedim max 300 kuna na neku drugu marku, a tih 300 kuna na 13 godina(toliko je ovima trebalo da zacvikaju), niš mi ne znači.