Moj VTS :)

Memphis

Active member
Imam pitanje, jel ima netko iskustva sa repariranim TRW čeljustima? Ili ako netko ima iskustva sa kočnicama i predlaže da ne bi trebao mijenjati proizvođača, tj. da bih trebao ostati na ATE?

Plus na to idu i zadnji diskovi i pločice. Imaju 5 godina i 30k kilometara, ali su hrđavi do zla boga.
Sve reparirane čeljusti su ti iste tj. sve te marke koje repariraju repariraju originalne čeljusti. Ja sam uzeo FTE i sve 5. Sve bi trebale biti ok osim onih kaj nisu reparatura te baš ne bi uzimao.

Što se tiče diskova zakaj ih mijenjaš ako imaju 30k? Hrđavi su ti jer ti čeljusti ili vodilice cvikaju pa ne koči punom provršinom kak spada.
 

Cutac

Prèkaroš
Hrđavi su ti jer ti čeljusti ili vodilice cvikaju pa ne koči punom provršinom kak spada.
I to, ali su hrđavi na dosjedu sa felgom i ljeti baš ružno izgleda.

Ovak izgledaju



Sa popustom mi je jedan disk 400 kuna, toliko je tokarenje. A da odem mehaničaru, pa digne auto, skine diskove, nosim tokaru, dizalica zauzeta, a ništa se ne radi, ovaj potokari, vratim gore stanjene diskove koji ružno izgledaju... To mi iskreno ne vrijedi 400 kuna.
Pločice ću svakako mijenjati, nemaju puno života, to je 250 kuna, čeljusti isto, svaka je 700, onda sam na 1650 kuna, kočiona tekućina, 1750 kuna, jedan disk(ili tokarenje oba) 400 kuna, eto me na 2200, ruke sa short shifterom da su 400-500, eto me na blizu 3000 i stvarno mi se ne da za tih još 400 kuna bakćati sa tokarom i svime time.
Dođem, dam dijelove, ugrade se za sat i pol i to je to.
A da potrošim 4 sata na obilaženje tokara, smrzavanje, ovo ono, da bih na kraju imao stare hrđave diskove za 400 kuna uštede, e bogme ništa ne štedim tako. Ta 4 sata ako budem radio, pokrijem tih 400 kuna i još zaradim.

Sve reparirane čeljusti su ti iste tj. sve te marke koje repariraju repariraju originalne čeljusti. Ja sam uzeo FTE i sve 5. Sve bi trebale biti ok osim onih kaj nisu reparatura te baš ne bi uzimao.
Uzeti ću TRW da idem na sigurno. Opet, uštedim max 300 kuna na neku drugu marku, a tih 300 kuna na 13 godina(toliko je ovima trebalo da zacvikaju), niš mi ne znači.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ima navodno firmi po Zgu koje ih rade po mjeri, no nisam to uspio realizirati. Nazivao ali nula bodova. To je bilo prije dve godine.
Naručio na kraju CP Raceteh creva iz Engleske za cca 700kn.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Guglaj tko radi hidrauliku, može to biti i u jedan dan gotovo, samo ćeš im morati skinuti stara i donest im da naprave po mjeri.
Možda ćeš imati više sreće od mene ;)
 

Memphis

Active member
I to, ali su hrđavi na dosjedu sa felgom i ljeti baš ružno izgleda.
Tokarenje za mene nije opcija ... niti će ikad bit.
Ja to ne bi ništa mijenjao to nije ništa pogotovo ako ima 30k ... stavio bi samo neke mekane pločice tipa textar da brže i bolje nalegnu i ako riješiš čeljusti/vodilice pločica će očistit dio traga sa kojim sad ne koči. A estitika je druga stvar. Ako ideš na novo onda gledaj da su diskovi "coated" jer ako nisu isto će ti se ubrzo dogodit i na novim diskovima.
 

Cutac

Prèkaroš
Ja to ne bi ništa mijenjao to nije ništa pogotovo ako ima 30k
Ali su negdje na sredini, ili malo niže, života, plus što su stare 5 godina, a na c4 se nakon cca. 6 godina počelo meso odlijepljivati sa pločice.
Ovak zamijenim i miran sam puno godina, ne moram razmišljati o zadnjem kraju.

A diskovi su, koliko sam vidio po slikama, farbani/zaštićeni.
 
Na vrh