Zato jer više vjerujem inženjerima u PSA nego u K&N-u.
Plus što bih onda trebao obaviti remap, a nemam želju, plus što je tvornički airbox složen sa klapnom. Probao sam bez njega voziti i auto je mrtav na nižim okretajima, a na višima ne ide ništa bolje.
Doslovno bih požalio da besplatnu gljivu stavim, a kamoli da ju platim 100-200€, koliko već.
Hehe, ovo mi je bilo za baš dobro jutro
brve:
brve:
Probao sam vidjeti jel mogu sam zamijeniti.
Kroz procjep između motora i akumulatora mogu dohvatiti jednu sajlu, jedan šaraf i skinuti plastičnu sponu sa selektora iz mjenjača. No, druga sajla i drugi vijak su iza motora i uopće ih ne vidim i preko motora ne mogu dohvatiti. Možda bih mogao kada skinem akumulator, možda. Koliko je teško skinuti sajle sa kuglica i koliko ih je teško nabiti nazad? Jel pristupačnije ako se radi od ispod auta?
Dodatno pitanje, ako skidam aku, jel bi bilo pametno zamijeniti nosač getribe? Nalazi se ispod njega, a star je 13 godina, pa... :kuckuc:
P.S. Dodatni bonus je što je svo ulje koje je curilo na poklopac ventila(ili PCV, nikada neću znati) sad na uzemljenju na getribi, ne moram se sekirati oko hrđanja