Kontradiktoran si, kazes da turbake kupuju oni koji ne voze od A do B, a onda spominjes saltanje na 2500 okretaja. Znaci kroz gorski kotar tvoja Cupra ori i gori na 3000 okretaja?
Turbo je klasicni nacin da se od anemicnog motora napravi vozljiv motor sa umjetnim konjima. Dva vrlo slicna auta, Golf 6 R sa revo st2 i Golf 5 R32, koje sam vozio, su bili nebo i zemlja po pitanju uzitka u voznji, sa plusevima na strani petice. Sestica je bila dsg sa 390 konja iz 2.0 cetverocilindrasa, a petica "V"6 sa 250 konja i sestica je bila brza na stoperici i tisa na autocesti, ali po pitanju osjecaja i uzitka u voznji, nije petici mogla cmar polizati.
Honda S2000 takodjer, penjanje na ucku sa njom je bilo ekstra, iako je na putnoj brzini bila odvratno glasna.
1.4 tsi sa 140 konja? How yes no, turbo rupa ko kamen, responzivnost nepostojeca, kao i sa svakim turbakom(i revo st2 golfom).
Turbak koji mi se svidio je bila 911 koju sam nekim ludim čudom imao priliku voziti, no ona bi mi se svidjela i da je motor iz trabanta bio u njoj jer mi je to najdrazi auto ikad. Onaj turbak koji bi mi se zaista svidio u njoj bi bio iz 930 widowmakera, ali to kada budem vozio, sljedece cu se probuditi.
Lancer evo x? Vozio ga 20 kilometara, ide ko kuga, osjetis umjetne konje.
Meni ce turbo uvijek i zauvijek biti govno, osim ako mu trebaju 3 sekunde na nabije boost od 1.5 bar i onda potrga zadnje gume.
Turbo je cheap way da se dobiju konji iz malih motora. Ogromne mrcine sa defaultnih 450 konja koji sa turbom razvijaju 600 su druga stvar, ali i dalje nema potrebe, osim za autobuse i poslovne limuzine da se vrte na niskim okretajima(ali opet, v12 to bolje rjesava). Tu se s atmosfercima dolazi do potrosnje, sa mojim jednostavnim pitanjem. Jel kupujes seriju 7, vikend jurilicu ili polo 1.4 dizel?
Turbo kao koncept i inzenjerski doseg postujem, ali smatram da turbo unistava zabavu, rame uz rame sa greta ekipom bez pol mozga.
Ali kazem, supercharger mi se svidja.