Moj VTS :)

Cutac

Prèkaroš
Pretpostavljam da je zato jer je xenon prejak da se žmigavac vidi. I ovako sa halogenima ga se jako teško vidi sprijeda ili desni žmigavac s desna (skrećeš desno, daš žmigu i auto koji izlazi iz sporedne ga ne vidi).

Iskreno, taj prednji žmigavac smanjuje sigurnost vožnje jer moje nitko ne vidi kad su upaljena kratka.

Ovaj na VTS je puno bolji. Veća žarulja, veći reflektor, najviša točka na faru. Baš budem jedan dan snimio razliku, ako se sjetim.
 

Cutac

Prèkaroš
Ne mogu ja odgovoriti samo sa da ili ne :ROFLMAO:

2017. kada sam ga kupio, jedan nosač je bio otpao, to je zavareno i stavljena je nova cijev između srednjeg i zadnjeg lonca jer je trunula/trunulo na spoju cijevi i zadnjeg lonca.

2020. sam vidio da spoj ponovno trune i da ne izgleda dobro pa sam otišao kod Lastovčića i dao napraviti cat back od inoxa.
Srednji "protočni" i zadnji "poluprotočni" lonac.
1739988111925.png

Ocjena cca. 7/10. Tražio sam da ne bude ništa posebno glasnije od originala, ali da imaju na umu da je VTS.
+ Jeftino je (cca. 3000 kuna, ako se dobro sjećam), kvaliteta izrade se čini solidna i za sada se dobro drži sve. Zvuk nije loš, malo dublji od originala, ali po razini buke tu negdje.

- Zvuk nije loš, ali nije ni nešto posebno dobar. Lonce rade, koliko sam ja shvatio, od oka. Ne vjerujem da se može tražiti ton po želji, a i ako može, da ga mogu baš pogoditi. Je da je teško bez diranja grane, ali opet, može se ako se zna.

Na c4 sam stavio zadnji lonac kod njih kada je original progorio i stvarno se ne primjeti razlika, a inox se još sjaji.

Za 99% kupaca će biti izuzetno dobri auspusi, ali za onih 1% je Milletech.



 

Colnago

Active member
Donator foruma
Ne mogu ja odgovoriti samo sa da ili ne :ROFLMAO:

2017. kada sam ga kupio, jedan nosač je bio otpao, to je zavareno i stavljena je nova cijev između srednjeg i zadnjeg lonca jer je trunula/trunulo na spoju cijevi i zadnjeg lonca.

2020. sam vidio da spoj ponovno trune i da ne izgleda dobro pa sam otišao kod Lastovčića i dao napraviti cat back od inoxa.
Srednji "protočni" i zadnji "poluprotočni" lonac.
Pogledajte privitak 10382

Ocjena cca. 7/10. Tražio sam da ne bude ništa posebno glasnije od originala, ali da imaju na umu da je VTS.
+ Jeftino je (cca. 3000 kuna, ako se dobro sjećam), kvaliteta izrade se čini solidna i za sada se dobro drži sve. Zvuk nije loš, malo dublji od originala, ali po razini buke tu negdje.

- Zvuk nije loš, ali nije ni nešto posebno dobar. Lonce rade, koliko sam ja shvatio, od oka. Ne vjerujem da se može tražiti ton po želji, a i ako može, da ga mogu baš pogoditi. Je da je teško bez diranja grane, ali opet, može se ako se zna.

Na c4 sam stavio zadnji lonac kod njih kada je original progorio i stvarno se ne primjeti razlika, a inox se još sjaji.

Za 99% kupaca će biti izuzetno dobri auspusi, ali za onih 1% je Milletech.



Stiglo vrijeme zamjenje zadnjeg lonca (original je izdržao 20 godina ), hvala(y)
 

Cutac

Prèkaroš
Budući da je uzrok kvara na kočnicama na c4 bio lajtung, VTS će dobiti nove lajtunge, master cilindar i razmišljam da naručim brake booster dok ih još ima za nabaviti.
Lajtunzi su džaba, 6 eura komad, booster je 70, ali cilindar me muči. Iz nekog razloga mi VTS-a ne pronalazi u Citroenovom katalogu po broju šasije (nikad niti nije, bar ne u ovim piratskim verzijama), a daje mi dva cilindra na izbor. Nemam pojma kako odrediti koji mi treba jer nema dimenzija (ima dimenzija klipa, na oba je 23.8 mm), tako da čak i ako skinem postojeći, ništa mi ne znači. Plus što ne želim raskopati prav zdrav auto da stoji raskopan, jer eto.
No, koji god cilindar da je odgovarajući, cijena je 40 ili 50 eura.
 

Cutac

Prèkaroš
Nije, motointegrator.
Rok za povrat je 2 tjedna, ako se ne varam, a nisam siguran da to planiram uskoro raditi. Nekada, za par mjeseci, kad uhvatim vremena i bude mi se radilo.
 

Colnago

Active member
Donator foruma
Budući da je uzrok kvara na kočnicama na c4 bio lajtung, VTS će dobiti nove lajtunge, master cilindar i razmišljam da naručim brake booster dok ih još ima za nabaviti.
Lajtunzi su džaba, 6 eura komad, booster je 70, ali cilindar me muči. Iz nekog razloga mi VTS-a ne pronalazi u Citroenovom katalogu po broju šasije (nikad niti nije, bar ne u ovim piratskim verzijama), a daje mi dva cilindra na izbor. Nemam pojma kako odrediti koji mi treba jer nema dimenzija (ima dimenzija klipa, na oba je 23.8 mm), tako da čak i ako skinem postojeći, ništa mi ne znači. Plus što ne želim raskopati prav zdrav auto da stoji raskopan, jer eto.
No, koji god cilindar da je odgovarajući, cijena je 40 ili 50 eura.
Pogledaj koji ti je OPR/ORGA number (naljepnica na vožačevoj strani na "B" stupu" - tamo su oznake za boju i pritisak guma) broj je obično
sedmeroznamenkasti ali koristiš pet znamenki. Vidi na http://www.citroen-ds-id.com/gen/Gen_Organr.html
 

Cutac

Prèkaroš
Previdio sam tvoju poruku. Zaboravio sam na sve od ovoga već, ali hvala! :ROFLMAO:

Otvorio sam temu da pitam, koliko bih mogao dobiti love za VTS? Nisam siguran da želim ikakav Citroen imati više :LOL:

Tojest, kad bih si našao S2000 koja mi se dopada, koliko bih mogao dobiti za VTS?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ako ti tih (eventualnih) 3-4k€ ne radi razliku, konzerviraj ga na 10-15 godina pa ga jednog dana prodaj van uz solidan profit.
 

Colnago

Active member
Donator foruma
Previdio sam tvoju poruku. Zaboravio sam na sve od ovoga već, ali hvala! :ROFLMAO:

Otvorio sam temu da pitam, koliko bih mogao dobiti love za VTS? Nisam siguran da želim ikakav Citroen imati više :LOL:

Tojest, kad bih si našao S2000 koja mi se dopada, koliko bih mogao dobiti za VTS?
S2000 ne možeš naći da je OK i da se prodaje , u mom susjedstvu postoji jedan veoma uščuvan , nažalost zadnjih 10-tak godina nije bio na prodaju a sumnjam da i bude :cool:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nije nužno da će postat traženi klasik kojem će cijena samo rasti
Kako je krenulo, svi ice auti će postati klasici kojima će cijena rasti, pošto idioti forsiraju da postanemo Kuba.
Inače se kod ovakvih priča sjetim jedne katrice koju je zadnji hr vlasnik platio janjcem, da bi ju koju godinu poslije turist odvukao za 4000€. Danas ih nema ispod 5-10-15k€ ako nisu truli raspad.
Cutacev VTS je relativno očuvan, šteta bi ga bilo sada pustit za kikiriki
 

Cutac

Prèkaroš
Ako ti tih (eventualnih) 3-4k€ ne radi razliku, konzerviraj ga na 10-15 godina pa ga jednog dana prodaj van uz solidan profit.
Ma jok, šta će mi negdje stajati i propadati, onda nemam ništa.

S2000 ne možeš naći da je OK i da se prodaje , u mom susjedstvu postoji jedan veoma uščuvan , nažalost zadnjih 10-tak godina nije bio na prodaju a sumnjam da i bude :cool:
Kod nas nema, ali
https://www.autoscout24.com/offers/honda-s-2000-s2000-2-0i-formula-red-gasoline-red-29556502-e272-44fe-8b1f-9288b8eda5af?sort=standard&desc=0&lastSeenGuidPresent=true&cldtidx=13&position=13&search_id=10m9k42vrn8&source_otp=t10&ap_tier=t10&source=listpage_search-results&order_bucket=2&new_taxonomy_available=false&mia_tier=t10&boosting_product=none&relevance_adjustment=organic&applied_mia_tier=t10

2018. sam imao priliku uzeti S2000, žutu AP1 sa crnim interijerom, vozao sam ju cca. 2 tjedna i zaključio da neću jer je neudobna, glasna i umara. Eh da sada imam tu priliku jer bi se u ovaj način života takav auto itekako uklopio...
Ako se dobro sjećam, cca. 14-15 tisuća eura, 110-120k km, izuzetno očuvana... Jebem ti nebo...

Cutacev VTS je relativno očuvan
Šta relativno? 🔫
 
Na vrh