Moj VTS :)

Cutac

Prèkaroš
VTS je dobio nove brtve poklopca ventila jer je na ispušnoj grani počela sliniti.
1732386387605.png


Ispod poklopca na strani usisa je prljavo/tamno jer tim putem idu uljne pare iz kartera (PCV).
1732386450599.png

Na ispuhu? Iznenadilo me, kao da je netko uzeo sve novo i zalio friškim uljem.
1732386482473.png
1732386499807.png

Ne znam kad sam zadnji put sreo ovako čistu unutrašnjost.

Moj propust je što nisam znao da PCV strana ima jednu dodatnu brtvu (nije bilo u katalogu), tako da moram to pronaći. Moguće da bi obični oring bio dovoljan (služi da odvoji PCV izlaz od ostatka glave), ali prvo ću probati pronaći namjensku.
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Jučer kad sam mijenjao gume sam skužio da unutrašnja strana prednjih diskova ima rub hrđe uz vanjski promjer, tako da idući vikend ide servis kočnica. Za sad ništa neću mijenjati, samo rastaviti i podmazati, pa bumo vidjeli.
Kočnice su stavljene prije cca. 4 godine, cca. 25000 km, zadnji put kad sam bio pod autom (proljetos), ovog problema nije bilo, tako da pretpostavljam da samo treba čišćenje. Bar se nadam.
I nadam se da će se sve dati rastaviti, kočnice je radio servis, ne ja.
 

Cutac

Prèkaroš
Pa ne znam, mislim da cvika pa da se čeljust ne pomiče okomito na klizače.
Ili to, ili je klip, ali ne vjerujem. A gle, čišćenje nakon par godina nikako nije pretjeran zahvat. Disk je ok, nije jaka hrđa da treba tokarenje, pa ćemo vidjeti.

Imaš još kakav prijedlog?
 

Cutac

Prèkaroš
Veći mi je problem gdje staviti podupirače :D
Grede su pod bitumenom i oštetit ću ga ako ih tamo stavim, a ostatak je pod plastikama, a stvarno mi se ne da prvo skidati plastiku ispod motora, pa onda dizati auto :D
Mislim da će ići pod most preko plastike i nadati se da neće puknuti
 

Cutac

Prèkaroš
Nisam ga spuštao na podupirače. Radio sam jedan po jedan kotač, podupirač sam stavio ispod grede, ali ga nisam spustio. Približio sam ga tako da u slučaju otkazivanja dizalice auto ne udari ili ne osakati mene, ali je stajao na dizalici.

Kočnice su bile ok, pločice nisu cvikale i imale su lufta. Sve sam počistio i podmazao. Klizači su bili tako tako, bili su podmazani, ali se mast sasušila i bila je ljepljiva. Sve je očišćeno i podmazano, pa bumo vidjeli.
Klipić izgleda ok, izvana hrskav, ispod manžete je čist i lijep, tako da ne vjerujem da cvika. Unutra i van izlazi glatko.
Pločice se normalno troše, nema nekih znakova sranja, tako da ne znam šta je.
Isto vrijedi za obje strane (vozač i suvozač).

Pretpostavljam da ne kočim (niti vozim, realno) dovoljno i dovoljno jako. Motor ima dobru kompresiju, a ja imam oči, tako da u pravilu rijetko kočim sa ovim autom.

Osim toga sam stavio puniti akumulator jer nije paljen 5 tjedana. Ciak iz 2. mjeseca 2021., još je dobar, ali sam ga punio za svaki slučaj. Više nikad ne uzimam Exide, Vartu i slične, samo Ciak.

Skinuo sam i PCV iz znatiželje, sve ok, ispravno, čisto.

U utorak bi trebala biti gotovi radovi, skele skinute, tako da će moći van garaže kada bude suho vrijeme. Idući vikend ne, jer mene nema, ali za dva tjedna možda, ako bude suho.

1732985620248.png
 

Cutac

Prèkaroš
Imao Exide Premium u VTS i u c4 (između ostalog), krepali nakon 3 godine cca.
S razlogom kažem više ne premium akumulatori.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Nasao sam Ciak za Peugeot 107, mozda ga na kraju i uzmem umesto Exide. Vidim da su Italijanski, Fiamm. Inace Exide premium za koji dan puni 5 godina
 

Milosh

Test
Imao Exide Premium u VTS i u c4 (između ostalog), krepali nakon 3 godine cca.
S razlogom kažem više ne premium akumulatori.
Ili je nešto do auta ili do akumulatora, ako akumulator dugo stoji u radnji opada mu kvalitet i trajnost. Stari i ja smo imali Exide Premium u dva auta i obojici trajali 5+ godina.
 
Na vrh