Nemam MAF, imam MAP samo. Nema ni filter goriva.Ja bi probao ocistit sve sta se moze relativno lako (klapna, senzori)
Meni su tako počeli simptomi kada je pumpa goriva počela crkavati.Imam problem.
Otkad sam tankao u Slavonskom Brodu, VTS se zaletava u leru i nemiran je.
Tipa ako sam u prvoj bez gasa(recimo ulazim u parkirno mjesto), kad stisnem kvačilo nekada okretaji padnu, skoro se uguši, pa ih digne i vrati ler, nekad poskoče, pa ih vrati, a nekad iz čista mira, npr. na semaforu, zatrokira-padnu okretaji, skoro se uguši i onda skoče i spuste se na ler.
Počelo je tako da u leru štuca, ponekad se hoće ugasiti. Nekada normalno radi, nekada tako trokira. Bio kod dva majstora auto. Svaki je prvo išao gledati zaklopku gasa, pa svjećice, pa bobinu. Ne znaju što je. Nikome nije palo na pamet pumpa goriva baš zato što je povremeno. Kažu vjerojatno nešto elektronika zeza, treba kod električara. Uglavnom postepeno kroz nekih mjesec dva sve češće je zezalo dok nije došlo do toga da crkava u leru ili se jedva održava na životu. Onda jedno ujutro se jasno čulo kako je pumpa goriva krepala čim sam stavio ključ u bravu. Kod mene je to dosta dugo trajalo jer "majstori" nisu znali što je, a ja sam onda gledao samo da se što prije prebaci na plin gdje je normalno radio. Naravno nakon zamjene pumpe sve je opet bilo u redu, dok se benzinske brizgaljke nisu zaštopale.Šta se ne bi pumpa goriva trebala manifestirati na punom gasu na višim okretajima?
Tocno, pumpa uvik radi jednako, a na fuel railu je regulator tlaka..Šta nije da se pumpa vrti na fiksnom broju okretaja i da uvijek drži isti tlak u railu?
Budem probao zamijeniti senzore bregastih.