Moj VTS :)

Mirage

Well-known member
Da je golf 3 još bi štapom morao rastjerivati kupce.

Problem je to našeg mentaliteta bitno je da je folcika i nema veze koliko ima km to ide.

Ja mislim da se danas ne proizvode loši automobili samo loši vozači i loše održavanje (majstori).
 

Milosh

Test
Ja mislim da se danas ne proizvode loši automobili samo loši vozači i loše održavanje (majstori).
Slažem se, mislim da je sveukupna kvaliteta današnjih automobila na jako visokom nivou.

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
da je golf 3 td sa 350tkm bi dobio vise
Fala bogu! Na Wau-Vau se tek prvi servis odrađuje na 350 iljada. S tom kilometražom je auto lipo i ugodno razrađen. Potrošnja se stabilizira. Oko 15-16 litara. Sve je leglo di triba. Nešto na travu, nešto na gumu. Ako je negdi bilo viška ulja, sad ga nema uopće.
Ybate, neadvno sam, dok san sebi gleda prominit autu, slučajno naša na nekom .ba oglansiku TAS-ovku iz '92. ili '91.
Kad se preračuna iz konvertibilnih maraka u eure, ispada da lik traži ravno 2200€. Pišanje. :D :D
 

Cutac

Prèkaroš
Gotov kod mehanicara, sad cekam cevape:D
Kaze
Kvacilo novo, mjenjac na reparaciju, vidjet cu kada, sto prije uglavnom.
Ostatak auta? Kaze savrsen, kaze da nikad bolji VTS vidio nije. I jedan od rijetkih c4 koji nema problema, a naravno da u to ide i moj :grin:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ja bi bar u međuvremenu vozio s drugim uljem i pržio kuplung... al boli te briga, novo je novo. Bit će dobra kupovina nakon što se ti zasitiš :D

Ne zanima te koliko sam skužio, al nisam mogao ne bacit oko... novi farovi 1450€, rabljeni bi se dalo nać oko 400 :cool: Buba u uho :D
Ima i riješenje za 200€ :whistling:
 

Cutac

Prèkaroš
Ja bi bar u međuvremenu vozio s drugim uljem i pržio kuplung... al boli te briga, novo je novo. Bit će dobra kupovina nakon što se ti zasitiš
Koje ulje, nisam skužio?

Ma nemam volje, još sad od posla imam lagani "prazni hod" pa taman si mogu priuštiti 5 dana čekanja i iščekivanja. Kad tad ću to raditi, pa zašto ne odmah, svejedno me "prženje kuplunga" ne privlači :p

A farovi ovi sada osvjetljavaju kako treba, nema šanse da to sad kopam. :angel:


Moram pod hitno brisače nove staviti, a ove ću možda stvarno zapaliti. I moram naći jastučić, križa me bole od sica, fali mu lumbalne podrške.

Danas SK-RI-KA-SK, 8.4 L/100 km, oko 2 više nego na c4. Ovaj sam vozio u prosjeku možda 5-10 km/h na sat brže. I mislim da ide malo Armaflexa u njega, baš je glasan na autocesti.


Danas je riješeno ulje motora, mjenjača, kočiona, antifriz, filteri, maglenka, dijagnostika, provjera km, šta da kažem, flying colours :D

To do:
Brisači
Kvačilo i mjenjač
Rasvjeta interijera
Malo popraviti lak na zadnjem braniku(oko maglenke)
Zalijepiti šajbu
Felge u Koprivnicu
Ljetne gume i čelične felge
Moguće auspuh, srednji lonac cvjeta
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma u mjenjaču, al evo riješio si... jabi ako osjetiš kakvu razliku u šaltanju
 

Cutac

Prèkaroš
Hvala :grin:
Ak se ne javljam, zapalite svjećicu :D

Sad mi je palo na pamet da trazim Franca da promijeni omjer 5. Brzine ako može.
Suludo je da se 2.0 sa 180 konja na 130 vrti na 4000 okretaja...
 

Cutac

Prèkaroš
Nema. Ne znam zasto.
Pitat cu Franca, posaljem mu mail danas.

Da, spremite svijece, iskasapili su me al sam ziv :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
:palacgore:

E.. kad već ideš u sve te peripetije, možda bi stao gore neki 6brzinski mjenjač? Cijenovno nebi smjelo bit neka razlika. Naravno napamet pišem...

Treba vidit i jel šperu možeš ubacit. Ako nešto može pomoć FWD autu, to je to
 

Cutac

Prèkaroš
Nije losa ideja, budem proucio za speru.
A i drugi mjenjac mi je pao na pamet, ali ako može produljiti petu, zasto ne.
Jer kad ga budem ganjao, to je 2-3-4, a u 5oj ga mozda nekad dignem cisto da probam.
Ali radije biti na 3000 okretaja na 130.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Meni pada napamet be3/6 mjenač sa raznih PEugeota sa 2.0 benzincem.. 306, 206 rc i ostali sportski modeli... vjerujem da bi se našlo nešto s malo truda.
 

Cutac

Prèkaroš
Gledam tc, malo preko 180 Nm na 3000 okretaja, sasvim dovoljno za 130. Ako moj razvija ~130 Nm na 130 km/h, onda bi ovome bilo dosta.
Recimo peta da je 0.60-0.64 i to bi bilo taman, oko 3000 okretaja na oko 130 km/h. Dosta da se ne pati, a dosta nisko da ne buči.
 

Ruske

Active member
ja ne vjerujem...speru? sta ce ti sa 180 N/A ks? duza 5.? koliko cesto se vozis po autocesti? i stvarno se pitas zasto nema 6.? zato jer ih jer ful malo, ovisno o trzistu, mislim fra i ita su iumali 6., ali taj mjenjac je skup ko sam vrag, u slucaju da ode...ako se ja dobro sjecam meni je bilo malo manje od 3000 na 130...

a to sta je rekao mehanicar...mozda i stoji, ali mehanicar nije elektricar :D treba vidjet sta ce elektricar nac, meni na mom su nasli sve i svasta...bio je 3-4mj kod njih
 

Cutac

Prèkaroš
duza 5.? koliko cesto se vozis po autocesti?
Dosta često.
ako se ja dobro sjecam meni je bilo malo manje od 3000 na 130...
Postoje dvije verzije 5 brzinskog mjenjača, jedan sa duljom, jedan sa kraćom petom.
Što bi značilo da bih mogao bez problema staviti 0.74 omjer pete. To ću pitati kad odnesem mjenjač. Ili čak 0.65 po mom izračunu.

meni na mom su nasli sve i svasta
Može koji primjer? :)
 

Ruske

Active member
antipollution, economy mode, directional headlamps, autolevel svjetala, trokiranje na 2 ili 3 cilindra, ne primanje gasa iznad 2000 okr, zesce gusenje, itd...sve to su rijesili cim sam kupio auto, nikad vise nikakvog problema...najvj sam jos zaboravio masu toga...mislim da mi ovo bio zadnji rabljeni francuz...sa svakim zesca sranja glede elektronike, dok se netko ne ulovi i sredi to kako bog zapovijeda (a i kosta masu)...
 
Na vrh