OK, vezano za one male testove koje si radio. Sve je dobro, auto ti se ponasa normalno! A ono sto ti auto ipak ostane u zraku na drugim visinama ti je zato sto su na normalnoj visini amortizeri "izlizani", tj najvise vremena su proveli na toj visini i najvise se pohabali bas na tom dijelu pa propustaju!
Nis strasno, kad stavis novo ulje i ciste filtere ce se stvari malo popraviti.
Ono sto ti se pali stop kad se dize auto ti znaci da pumpa nije u stanju dati dovoljni pritisak u sustav jer je preopterecena. Opet, to znaci da bis trebao ocistiti filter LHM-a. Trebalo bi pomoci.
Sto prije rijesi propustanje ne letvi volana!!
E sad, ako samo cistis filter, radis ionako skoro sav posao koji se radi za zamjenu ulja. Mozda da i to usput napravis?
Znaci, nejjednostavnije stvar - ocistiti filtere LHM-a!
Ali to ni bas nije tako jednostavno!
Treba ti 5 litara LHM-a.
I komplet selni jer ako su ti jos stavljene originalne, mozda ti nece dobro drzati kad ih budes vracao.
Prvo moras skinuti pritisak iz sustava hidraulike!
Znaci, auto spustiti na najnizu visinu i ugasi motor. Na regulatoru pritiska odvidati vijak 12 mm, s prednje strane za pola kruga, cut ces kako se pritisak odpusta. Kad skines pritisak, stisni natrag vijak. Onda sjedni za vozacevo sjedalo i pocni jako stiskati kocnicu, 10-ak puta, tj. dok god ne primjetis da je pedala omeksala. Sada okreni volan ful lijevo i ful desno 1-2 puta. ici ce tesko ali nema veze. Sad smo spremni za rad!
Za doci do filtera moras izvuci onaj poklopac na rezervaru. A za to ce ti smetati sve one cijevi hidraulike koje su spojene. Nebi ti preporucao da ih ostavis spojene jer su vec stare i mogle bi ti puknuti ako ih budes krivio da izvuces poklopac.
Skini selne i odspoji cijevi, opet treba biti pazljiv i njezan!
Kad izvuces poklopac, jedan filter ima metalnu kvacicu, drugi je na bajunot-sistem uhvacen, izvuces ih i ocistis u benzinu, s nekakvim kistom ili njezno cetkicom za zube.
Dalje ti samo preostaje zamjena ulja! Znaci maknes van rezervar, (drze ga 2 matice u gorljem djelu). Izlijes van staro ulje i isperes malo rezervar s benzinom. I to je to!
Sad sve moras vratiti natrag na mjesto. Uliti novog ulja, 4 litre i upaliti auto!
Stavi ga na najvisu visinu, okreci malo volan, probaj auto dignuti gore-dole par puta.
Jedina stvar koja ti preostaje za napraviti je odzraciti kocnice! morat ces skinuti kotace. Kad odzracujes kocnice, spoji prozitnu cjevcicu na odzracnik da vidis sto izlazi!
Ides jednu po jednu kocnicu. Motor mora biti upaljen i
pedala kocnice jako stisnuta stalno. Odvrnes maticu, cekaj da ti kroz nju pocne teci cisti zeleni LHM i zatvori. Sve skupa iz sve 4 kocnice bi trebalo izaci 1-2 deci ulja.
Na kraju digni auto na najvisu visinu i kontroliraj razinu ulja, nadolij koliko treba da oznaka bude izmedu one dvije crtice.
Eto, to je sve!
Evo ti slike, da malo vidis o cemu se radi:
Al me uhvatila inspiracija danas!!! :grin: