Xantia Muke po hidraulici

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

Sale-zp

New member
pa da se i ja malo ukljucim :)) Lakii svaka ti cast na slikama i objasnjenjima ... vidi se da imas znanja :) antisinc kugla definitivno nema veze sa spustanjem zadnjeg kraja preko noci a niti sa glavnim kocionim ....... Jurapz ... hmmm neznam sta da ti kazem .... uciti jos moras puno da bi ljude savjetovao no dobro ti ide kao pocetniku ...samo moras shvatiti da se ne rjesavaju svi problemi s "punjenjem kugi po 50 kn" to je prvo a drugo ..ti punis kugle s odicnim dusikom a ne sa cistim dusikom .....a to je vjeruj velika razlika ..... i dok got bude ekipe koja si nabavi ili napravi aparat za punjenje a nezna o hidraulici "puno" bit ce i problema s nasim ljubimcima ........
 

Sale-zp

New member
padanje preko noci nema veze sa glavnim kocionim jer tu ulogu preuzimaju antisinc ventili i potpuno odvajaju prednje i zadnje amortizere od cjelog sistema .. ....
 

zoran37

New member
padanje preko noci nema veze sa glavnim kocionim jer tu ulogu preuzimaju antisinc ventili i potpuno odvajaju prednje i zadnje amortizere od cjelog sistema .. ....
To onda znači da kod mene ne valjaju antisinc ventili ako sam dobro skužio. Gdje se oni nalaze na autu, popravljaju li se ili se moraju mjenjati?
 

Marlboroman

New member
Padanje zadnjeg kraja nakon paljenja auta i ukljucivanje regulatora kad stisnes kocnicu (sta bas svaki put?), + konstantni rad regulatora pokazuju da ti najvjerovatnije kocioni ventil jako pusta!
A da ti je i antisink kugla najvjerovatnije prazna! Znaci, sve kugle na kontrolu a ta ce ti trebati najvjerovatnije nova!


I naravno, svi bi trebali uzeti bibliju u ruke, tj. servisnu knjizicu i skruseno priznati dali su zgrijesili i ne postivali sve servisne intervale... :angel:
Bio si u pravu, svaka cast. Danas bio kod cika majistora, pregledao sve, ustanovio da mi je peta kugla prazna, zamjenio je (oko 300 kn nova) i sad skljocanje dva puta u minutu, savrseno.
Sto se tice kocnica, pustao mi je kocioni cilindar jedan. Problem je bio u crijevu koje je bilo odvrnuto i curilo iz njega. Zavrnuo saraf i sada sve radi normalno.
Da, zamjenio sam i prednje dvije kugle, rekao mehanicar da mogu jos, ali da ih zamjenim jer ce uticati na petu kuglu. Tako da i taj problem rijesih.
Hvala na savjetima raja, da nije bilo vas vjerovatno bi ovo zapustio i izazvao veci kvar.
 

jurapz

New member
Sale-zp nisam je imao nikakvu namjeru nekog zenuti samo sam dao savjet što sam ja smatrao da je krivo, po meni uvijek treba krenuti od kugli prvo one trebaju biti sto posto ispravne, nisam nigdje pročitao kakva je razlika između čistog i običnog dušika, ja punim kugle kada nekom treba za 50 kn jer smatram ta moja usluga vrijedi toliko, ja sam krenio sa punjenjem kugli nakon što me je jedan majstor iz Kaptola opelješio kada je punio kugle na mom xm-u i napravio loš posao, uzeo mi je 1200kn:( za loše obavljen posao i ja definitivno mogu garantirati da napravim puno bolji posao od njega i naučio sam više od njega koji puni kugle 20 godina, sad da je auto u lošim rukama kada dode kod mene sigurno da nije, kada mi dođu sa autom koji je tvrd ko kamen i ja napravim da auto plovi kao novi, mislim da to nije baš loše obavljen posao, meni to nije stalan posao nego ja to čisto radim iz hobija i kada stignem. Ja stojim iza toga što napravim i može mi svatko reklamirati moj posao. Naravno da nemam znanja kao ti Sale-zp ali se trudim da naučim koliko mogu i pomognem ljudima šta god treba.
 

fullcool

New member
To onda znači da kod mene ne valjaju antisinc ventili ako sam dobro skužio. Gdje se oni nalaze na autu, popravljaju li se ili se moraju mjenjati?
antisinc ventili "odsijeku" amortizere od ostatka sistema, tako da auto ne pada i ako je nešto drugo loše na autu. znači ti ventili nedaju da se ulje vrati iz amortizera kroz cijevčice kroz koje je došlo, ali ako je loš amortizer ulje može proći kroz njega, tako da i pored antisinc ventila auto pada. nađeš ih tako da pratiš cijev sa amortizera kud ide, prednji je ispod posude za lhm, a zadnji na zadnjoj polušasiji.
 

jurapz

New member
Evo prilike koja se ne propušta:) , tko se prvi javi ima BESPLATNO PUNJENJE KUGLI kod mene pa neka nakon toga napiše kakva je razlika u udobnosti auta nakon što ih napunimo:cool:
 

fullcool

New member
Evo prilike koja se ne propušta:) , tko se prvi javi ima BESPLATNO PUNJENJE KUGLI kod mene pa neka nakon toga napiše kakva je razlika u udobnosti auta nakon što ih napunimo:cool:
ja sam prvi:cool:

imam za napunit kugle na C5:whistling:
 

darkoooo

Limunofil :-)
pitanje: zašto se hydraktiv Xan sporije spušta i diže (nakon postavljanja ručice u neki položaj visine vozila)? zašto se NAGLO spusti iz prethodno potpuno podignutog, u položaj koji je postavljen na ručici kada se ugasi motor/isključi kontakt??
 

fullcool

New member
pitanje: zašto se hydraktiv Xan sporije spušta i diže (nakon postavljanja ručice u neki položaj visine vozila)? zašto se NAGLO spusti iz prethodno potpuno podignutog, u položaj koji je postavljen na ručici kada se ugasi motor/isključi kontakt??
xantie sa antisink ventilima imaju drukčije pumpe, ako ima te ventile onda neće padati auto pa nema ni potrebe za brzim dizanjem, zato pumpa ima 4 klipa za servo volan a samo 2 klipa za sistem ovjesa. time je izbačen regulator protoka (kocka) koji je znao pravit probleme. zato se sporije diže.
drugi dio pitanja nisam baš razumio:confused:
 

darkoooo

Limunofil :-)
xantie sa antisink ventilima imaju drukčije pumpe, ako ima te ventile onda neće padati auto pa nema ni potrebe za brzim dizanjem, zato pumpa ima 4 klipa za servo volan a samo 2 klipa za sistem ovjesa. time je izbačen regulator protoka (kocka) koji je znao pravit probleme. zato se sporije diže.
drugi dio pitanja nisam baš razumio:confused:
Hvala za odgovor na prvi dio ;)
Drugi dio veli ovako: auto podignem na najviši nivo (automobil i dalje radi), a onda ručicu za visinu spustim na normalan položaj. Ako pustim da motor radi (ključ je u bravi i ima kontakt) onda će za spuštanje trebati... puuuno sekundi, ali ako samo ugasim auto, on je na normalni nivo spušten za npr. sekundu il manje!
To mi uopće nije jasno...

Imam još jednu molbu od vas koji najvjerojatnije imate saznanja.

Kakva pak brtva ide (i ide li uopće) pod ovu široku maticu?
budući je LHM sveta Citro tekućina, nije ugodno gubiti je :) zar ne...

 

jurapz

New member
Za prvi dio nemaš brige sve je to ok, provjeri kakav ti je lhm jel je trava zelen, malo ga izvuci van u posudu pa pogledan. Ako ti je tamno zelen ili još gore crn, smeđ odmah zamjena, jel si filtere čistio?
Ono curenje nije ništa strašno samo promjeni brtvicu, jel imaš ispod auta fleke od lhm-a?
 

darkoooo

Limunofil :-)
Za prvi dio nemaš brige sve je to ok, provjeri kakav ti je lhm jel je trava zelen, malo ga izvuci van u posudu pa pogledan. Ako ti je tamno zelen ili još gore crn, smeđ odmah zamjena, jel si filtere čistio?
Ono curenje nije ništa strašno samo promjeni brtvicu, jel imaš ispod auta fleke od lhm-a?
do nedavno je bilo fleka i fleka jer je jako puštao volan, a sada je OK, samo to "slinjenje" na pumpi se događa...

Kakva brtvica ide ispod?
Dal znaš koje su joj dimenzije?


Ne bih volio otvoriti i skužiti da je više ne mogu vratiti (ako se uništi skidanjem), a da nemam ni novu koju bih odmah vratio unutra...

LHM je super čist, jer je donedavni vlasnik mjesecima samo nadolijevao ulje, a puštao je litru u mjesec dana :p . Filtere ću provjeriti...
 

jurapz

New member
do nedavno je bilo fleka i fleka jer je jako puštao volan, a sada je OK, samo to "slinjenje" na pumpi se događa...

Kakva brtvica ide ispod?
Dal znaš koje su joj dimenzije?


Ne bih volio otvoriti i skužiti da je više ne mogu vratiti (ako se uništi skidanjem), a da nemam ni novu koju bih odmah vratio unutra...

LHM je super čist, jer je donedavni vlasnik mjesecima samo nadolijevao ulje, a puštao je litru u mjesec dana :p . Filtere ću provjeriti...

Malo uslikaj iz daljeg, da se točno vidi, probaj jel je ključ 17 na tom lajtungu, novo ćeš teško naći, ali polovne dobre brtvice bez problema, skinem ti sa xm-a pa ti ju poklonim, jel si siguran da sve dolazi odatle?
Sve štima ako je čist lhm ali krš je i dalje ostao u posudi, preporučujem ti da se temeljito očisti posuda LHM-a i fileri.
 

fullcool

New member
do nedavno je bilo fleka i fleka jer je jako puštao volan, a sada je OK, samo to "slinjenje" na pumpi se događa...

Kakva brtvica ide ispod?
Dal znaš koje su joj dimenzije?


Ne bih volio otvoriti i skužiti da je više ne mogu vratiti (ako se uništi skidanjem), a da nemam ni novu koju bih odmah vratio unutra...

LHM je super čist, jer je donedavni vlasnik mjesecima samo nadolijevao ulje, a puštao je litru u mjesec dana :p . Filtere ću provjeriti...
možeš skinuti brtvicu da je ne oštetiš, u biti to je obična "O" ringa, samo što je staru teško izmjeriti jer je deformirana. prvo potraži original pa ako nema onda probaj sa starom tražiti kod hidrauličara tipa "hansa flex" i slično, bude i u nekim trgovinama autodijelova set "O" ringa raznih veličina pa biraš sebi koja ti paše. nemoj da te zbuni oblik stare brtve jer se s vremenom deformirala.
kako je prošlo ono sa zupčastim?
 

darkoooo

Limunofil :-)
možeš skinuti brtvicu da je ne oštetiš, u biti to je obična "O" ringa, samo što je staru teško izmjeriti jer je deformirana. prvo potraži original pa ako nema onda probaj sa starom tražiti kod hidrauličara tipa "hansa flex" i slično, bude i u nekim trgovinama autodijelova set "O" ringa raznih veličina pa biraš sebi koja ti paše. nemoj da te zbuni oblik stare brtve jer se s vremenom deformirala.
kako je prošlo ono sa zupčastim?
hvala, dobra ideja ovo sa kompletom raznih podloški - brtvi ;)

Zupčasti je ipak bio loše postavljen za cijeli ZUB!
Sada je sve ponovno u fazi i motor radi još bolje!!!
luda sreća što se nešto nije dogodilo, ipak je to diesel... i male su tolerancije na fulanje, tj. na "glupost".
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh