Neobavezni razgovori 💬

Pavel

Lepiℱ
Mislim da su opcije
- 2.0 TFSI Manual FWD
- 2.0 TFSI S Tronic Quattro
- 2.0 TDI S Tronic Quattro

Dakle, meni osobno je prva opcija najinteresantnija. Samo nastojim doći do informacija o motoru. :D
 

Spawn

Well-known member
Zasto toliko? to je onaj 2.2?

Benzinca ne cujes, nema fap i slicne pi"darije,adblue ovo ono. Diesel ima plus jer ima turbo i moment vec na 1500 okretaja i gorivo jeftinije.
 

gambler072

C5 enthusiast
da, onaj 2,2. Pa generalno im je takva potrosnja, grad po katalogu 8,8, u svakodnevnici 9,0, otvorena po katalogu nesto vise od 5, ali mislim da se tu racuna brzina 80 ili 90 km/h. Generalno do 100km/h ne prelazi potrosnja 5, na 80km/h je 4-4,5l, ali cim masi stoju ne mozes upratiti :) Doduse i kad vozis 180 ne prelazi 9 :) Kad bi imali 2.0 turbo benzinca to bi mi bilo ok, 1.6 mi nije interesantan jer ga moras stalno tjerati u obrtaje, i kad ti je ceif i kad nije. A generalno ne volim kad mi se motor na 150 km/h vrti na 4000 obrataja.
 

Spawn

Well-known member
Cudno. 7 cak do 8 mi samo kad idem iz istre u Zg na uzbrdici do Delnica kasnije padne i do 5.0. Ide on i na 12 ali to u samo nekim momentima. Zadnni put kad bio u Zgu prosjek na 1000km je bio 6
 

Milosh

Test
Nisam siguran koliko moj troơi na 140 ali mislim da je oko 8. Saznaću za 10 dana. :D

Ć to se tiče momenta, tu su po meni otprilike jednaki dizeli i turbo benzinci. Koliko sam vidio, i jedni i drugi imaju otprilike jednak max moment za istu zapreminu motora. Tačno je da dizel vuče i od 1500 obrtaja (zapravo uglavnom počnu vući ozbiljno tek od 1800), ali kod turbo benzinaca je karakteristično to da imaju max. obrtni moment već od 1400-1500 obrtaja, dok dizeli imaju max moment tek na visokim obrtajima. Odatle proizilazi ogromna razlika u voĆŸnji atmo i turbo benzinca, jer ga se ne mora brzo vrtiti da bi povukao.

A i potroĆĄnja je daleko prihvatljivija nego kod atmo benzinaca, ne baĆĄ tako niska kao kod dizela, ali nije ni straĆĄna.

Ovaj moj konkretno, ako ga uporedimo sa ekviv. dizelom (1.6 HDI), on ima 40 KS viơe (115 vs. 156) a isti obrtni moment (240 Nm), s tom razlikom da je za moj deklarisano da ima max. moment već od 1400 o/min.

U praksi to jeste odlično ơto se tiče povlačenja i ubrzanja, meni je stvarno isti osjećaj kao da vozim dizela ơto se toga tiče. Vuče on i od 1400 ali isto kao i dizeli pravo povuče tek na otprilike 1700.

Ơto se tiče potroơnje, meni je evo u ovih 12000 km do sada, prosječna potroơnja 7. Kad idem kući, to je put od 300 km od čega je 120 na autoputu, prosjek bude oko 6.5.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Kod mene zadnjih 15000 prosjecna potrosnja 6.8! Stim da je 80% gradska voznja, ja zadovoljan jer sam mislio da ce trosit vise kad sam ga kupio... al kad se sjetim 160000 sa c3 1.4hdi 5l...
 

Cutac

PrĂškaroĆĄ
Kod mene prosjecna 8.65...:D
Milosh, za moment koji ti osjetis uzmi u proracun i getribu, tj. Moment na kotačima. Moze motor sa vise momenta na radilici biti slozen da slabije stisce u sic od onoga sa manje momenta na radilici, radi getribe.
Po meni se turbina pokazuje samo na autocesti jer dopusta nize okretaje, ovako ne vidim prednost. Osim ako je neka brutalna koja ima ogroman lag pa te iznenadjuje :cool:
 

Milosh

Test
Kod mene prosjecna 8.65...:D
Milosh, za moment koji ti osjetis uzmi u proracun i getribu, tj. Moment na kotačima. Moze motor sa vise momenta na radilici biti slozen da slabije stisce u sic od onoga sa manje momenta na radilici, radi getribe.
Da slaĆŸem se.

Kod mene prosjecna 8.65...:D
Po meni se turbina pokazuje samo na autocesti jer dopusta nize okretaje, ovako ne vidim prednost. Osim ako je neka brutalna koja ima ogroman lag pa te iznenadjuje :cool:
Kako misliĆĄ da na AC dopuĆĄta niĆŸe obrtaje? To radi naravno mjenjač ako ima dovoljan broj stepeni prenosa. Turbina se baĆĄ suprotno osjeti, pri ubrzanjima i na niĆŸim okretajima, kada bi inače bez turbine moment bio premalen, ali ona to nadoknadi. Zar nije tako?
 

diegos

Well-known member
Za 2.2 dizel mislim da je potrosnja oko 7l sasvim prihvatljiva. Vozim i ja jednog 2.2 dizela i prosjek mi je 6.4 bez grada, sto mi je super potrosnja, a taj auto je i laksi od c5 nekih 200 kg
 

Cutac

PrĂškaroĆĄ
Kako misliĆĄ da na AC dopuĆĄta niĆŸe obrtaje? To radi naravno mjenjač ako ima dovoljan broj stepeni prenosa. Turbina se baĆĄ suprotno osjeti, pri ubrzanjima i na niĆŸim okretajima, kada bi inače bez turbine moment bio premalen, ali ona to nadoknadi. Zar nije tako?
Nismo se razumjeli :)
Mjenjač to radi, da, ali ne dozvoljava to mjenjač nego motor. Jer motor ima turbinu, okretaji na autocesti mogu biti niĆŸi nego kod atmosferske verzije(ako postoji), ali ne bih se sloĆŸio da se turbina osjeti na ubrzanju, tj. da pridonosi boljem ubrzanju. Auti sa istim omjerom snage i mase će imati isto ubrzanje(teoretski), ali će drugačije ubrzavati. Da uspoređujeĆĄ iste aute iste mase sa različitim motorima iste snage(atmo i turbo), oba bi imala isto ubrzanje 0-100 i vjerojatno jako slična, ako ne i ista međuubrzanja ako bi se dopustilo ĆĄaltanje. Ali bi ovaj sa turbinom imao bolja međuubrzanja ako se koristi ista brzina(viĆĄa).
Radi puno momenta na niĆŸim okretajima, krivulja snage ima nagli pa slabi rast, dok NA ima konstantan rast(uglavnom, postoje svakakvi slučajevi), i zato turbo motori mogu imati duĆŸe prijenosne omjere, tj. 2500 okretaja na 130(karikiram), dok atmo motori(iste snage) moraju biti na 3500 okretaja na 130(opet karikiram).
Zato se mali motori deru na autocesti, a veliki ne, jer veliki imaju puno momenta, a kalkulatorom se izračuna snaga za date okretaje i to je ono ĆĄto odrĆŸava auto da se kreće. A veliki imaju puno momenta jer mogu zapaliti puno kisika, tj. uvući ga, a turbaci to mogu jer turbina(tj. uređaj koji tjera zrak u cilindre) nagura viĆĄe kisika u cilindar i dođe na isto(iako su osjećaj i krivulja snage drugačiji).
To je downsizing, zadrĆŸavanje iste količine zraka sa manjim cilindrima.
 

sir.Oliver

Well-known member
vjeruj mi na riječ da je osjetna razlika sa i bez turba . imam signum , diesel , turbo i imam elysĂ©e atmosferac .... dok se elysĂ©e razlaufa , signum je već ko zna gdje ... snaga motora podjednaka 125 / 115 ... s tim da je elysĂ©e osjetno lakĆĄa od signuma
 
Na vrh