Na Facebooku mi zna izbaciti index oglase..Zaključak:
1. Svi auti u RH su "jedinstveni". Jedinstveni primjerak u RH, samo jedan ovakav, samo jedan izašao iz tvornice..Valjda najveće tržište individualno kreiranih modela.
2. Svi imaju full opremu. Ne kužim taj dio..Full opremu jedino nude Azijati (jer imaš 2 il 3 paketa i onaj zadnji najskuplji ima sve). Tipa Hyundai recimo. 3 ili 4 paketa opreme i bok. Ne shvaćam kako BMW može imati full opremu kad je hrpa opreme doplata s time da određeni komadi opreme isključuju drugu. Recimo VW, uzmeš varijabilnu podnicu, nema premium audio sustava (vjerojatno je problem subwoofer). Zašto onda oglasiti full oprema kad nije?
3. M paket, RS paket itd..Hrpa njih kupi felge, zalijepi značku na prtljažnik i to je to. Sve sportske modele zaobilazim jer ih 80% sportski paket nije vidjelo.
4. Vozio direktor/žena/umirovljenik. Ne znam što se time točno želi reći? Direktori ga ne zakucavaju u blokadu pa je to znak očuvanosti automobila ili? Direktor kupio S63, vozio od kuće do posla. Daj onak.. Tko je vozač je nebitan podatak. Kreten može biti i direktor i svećenik..
5. Svaka slika interijera premium modela (ono kad slikaju infotainment), vidiš gore u kutu playing Extra FM. Ne osuđujem, samo primjećujem. Smiješno mi je.