Stoji sve što je vborovic napisao, al nemoj si to samo na komfor svest... veliku i isprepletenu ulogu ima.
Primjerice, sama klasifikacija automobila ide najčešće po međuosovinskom razmaku. Uzmi si Octaviu i BMW 3cu... auti slične ukupne dužine, ali jedan je kompakt, drugi limuzina srednje klase, C i D segment. I to sve radi međuosovinskog...
A kad od ukupne dužine auta oduzmeš međuosovinski, ostane ti dužina prevjesa, prednjeg i zadnjeg. Nači dužina od centra kotača do kraja branika. Tu vborovic spominje kako bi idealno bilo imati ih što kraće. No kao što kaže, to je isto komplicirano i ovisi o mnogo stvari. Mogu i auti sa velikim prevjesom imati mnogo mjesta unutra, pogotovo kad je motor ispred prednje osovine, a kabina tik iza kotača...
No radi takve pozicije pati balans vozila, handling... sve se nadovezuje jedno na drugo.
Spominješ i radijus okretanja vozila, ajnšlag
Ima i tu ulogu međuosovinski, ali bitniji je sam kut okretanja kotača. Prednjepogonašu sa mjenjačem i motorom naprijed ostaje manje mjesta za okretanje kotača od recimo stražnjepogonaša.
Mene je tu recimo uvijek iznenadio prvi Sorento, uvjek mi se činio agilniji od recimo C3a kod tog okretanja na mjestu. Èisto jer su prednji kotači hvatali veći kut.
Ili si uzmi za primjer novi Twingo... ima jako mali ajnšlag, upravo radi ''slobodnih'' prednjih kotača, a pomažu i kratki prevjesi.
E da... i Renault 4 ti je primjer auta sa različitim međuosovinskim razmakom na jednoj i drugoj strani.