Mislim da samo jednu, vjerovatno ovisi o izgrađenosti čestice. Ajde da te ne zajebem (prošla je već koja godina od kad sam gledao), provjeri sa nekim projektantom situaciju za svaki slučaj
Mislim da samo jednu, vjerovatno ovisi o izgrađenosti čestice. Ajde da te ne zajebem (prošla je već koja godina od kad sam gledao), provjeri sa nekim projektantom situaciju za svaki slučaj
Igrom slučaja naletio na projektanta, veli da mora biti projekt, nadzor i službeni izvođač radova za pomoćni objekt do 50m2, ali i dalje bez vađenja građevinske.
Ali opet kaže da ih mnogi fušare pa naknadno sređuju projekte...
Slike su M3 No isti je dojam za 3 i 4 pa...
Debel, skup i dozlaboga ružan. Meni najružniji model 21. stoljeća još od one Bangleove 7ice.
Stražnji kraj izgleda ko neki azijski pokušaj premijuma
Izbačena je bočna linija kroz kvake koja je davala osjećaj masivnosti, sad s boka izgledaju mekano, ko nekakvi Hyundaiji s prijelaza stoljeća.
Za momentalan otkaz je izbacivanje Hofmeister Kinka... al očito je firma otišla u tri pm.
Nove kvake sa udubljenjima koji se šire od ruba do ruba drške su, blago rečeno, smješne.
Prednji kraj nema smisla komentirati. No od svega navedenog je i najlakše za popraviti... jedan dobar plastičar i par dana posla
Pošteno. Ja sam se sa dobrim kašnjenjem zaljubio i u prvu liniju jedinica.
Pazi, 3 litre motora u kompaktnom hečbeku sa stražnjim pogonom. Sunce će se ugasiti kroz 5 milijardi godina, bez da se tako nešto ponovi.
I ta linija serije 1 je auto rezerviran za čobane koji su smogli neke pare i kupili prvi BMW za kojeg imaju dosta, uglavnom 118d. Bilo bi me sram biti viđen u tome. Kao i trojka compact, brrr
Jaooo što ću se počobanit čim smognem neke pare, još ću mu tu otvorit temu da patiš
Te kratke guzice su diplomirali, z3, z4, 6, compacti, 1 coupe, meni su super