Nizak tlak goriva

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
[/url]


Obrati paznju na uvjete nestanka greske i pazi da ih ispunis, mozda je greska uklonjena ali nisu ispunjeni uvjeti za nestanak.
 

Gecoa

New member
Hvala pozz

Sad sam bio u auto salonu gdje sam kupio auto popravit ce oni u pon.cu odvest auto .vozio sam auto po onoj uputi jer sam htjeo namjerno da se upali ona lampica antinquinamento i ona zuta lampica.vozio sam 5 min ubrzavao do kraja gas i upalila se.samo sad ima mala promjena sad pocne vuci dobro poslije nekoliko minuta u voznji ne gasim auto tj.ne resetujem ga.lampica i dalje gori al auto dobro vuce.
 

Gecoa

New member
Nema samo pokazuje jednu samo pritisak goriva samo sto prije nije htjeo vuci dok ne ugasim auto a sad netrebam gasiti dovoljno je da zaustavim auto ostavim u leru i ponovo krenem auto dobije vucu a lampice se ugase same nakon sto par puta upalim i ugasim auto .

Nije fap .fap finkcionise perfektno o tome sam vec pisao gore.

Na kraju nek bude sta hoce oni ce popravit odvezo u pon auto je pod garancijom.i da kazem ovo sve dosad sam vozio wolksvagen i puno su pouzdaniji od ovih francuza jedina prednost je sto je ovaj citroen puno udobniji .
 

gambler072

C5 enthusiast
pise "oprao si fap"
Koliko moje znanje seze, fap se ne moze oprati, mogu se koristiti aditivi da ga malo prociste, ali to ga zna i unistiti skroz. Ako ima fap aditiva regeneracija se vrsi automatski i onda je mala vjerovatnoca da ce se zapeciti, ako je auto davi stalno po gradu, bez da se duva na otvorenoj cesti, vjerovatnoca raste. A antipolution greska obicno ukazuje na problem sa fapom, ili da mu je potrebna regeneracija, ili da mu fali aditiva ili da je zacepljen.
A ako ti je VolksWagen auto po mjeri, ne znam sto ce ti onda Citroen, i naravno da je pouzdan kad nema sta da se pokvari, prozore i u 2018 otvaras na kurblu. A o pouzdanosti VW bi se takodje dalo nadugo i nasiroko pisati, od gresaka na plivajucim zamajcima koji tresu auto nakon 30000, preko felericnih dizni, plastike koja se guli ko da ju je najgori kinez radio itd...
 

Gecoa

New member
Hvala svima na pomoci svakako cu javiti sta je bilo u pitanju cim poprave.

Moze se oprati aditiv ubrizgaju kroz crijeva i nakon 15 min na auspuh ti izlazi pjena i onda rade regeneraciju to kosta u bosni 200km ili 800kn
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Fap se moze ocistit u specijalnim postrojenjima, moze se postic cistoca oko 95% mislim. Pjene, aditivi i sl mogu otopit fap. To kosta 300-350€.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
A ako ti je VolksWagen auto po mjeri, ne znam sto ce ti onda Citroen, i naravno da je pouzdan kad nema sta da se pokvari, prozore i u 2018 otvaras na kurblu. A o pouzdanosti VW bi se takodje dalo nadugo i nasiroko pisati, od gresaka na plivajucim zamajcima koji tresu auto nakon 30000, preko felericnih dizni, plastike koja se guli ko da ju je najgori kinez radio itd...
Navike su zaebana stvar. Ne moš ti kupit pošten i sofisticiran auto ka C5, pa ga održavati ka Golfa dvojku kojeg si vozija cili život i onda se čudit da je "nepouzdan". :disgusted:
 

Gecoa

New member
Cuj gamber zivim i radim u italy auto mjenjam svake 2 godine zadnje ww sam imao pasat 6.nekazem da nisam imao sa ww problema ali je puno jednostavnije za otkriti
 

gambler072

C5 enthusiast
Ne vidim zbog cega je bitno sto zivis u Italiji, i VW i Citroen su isti i u Italiji, i Njemackoj, i BiH, i Hrvatskoj... Citroen nije najjednostavniji brand, to cu priznati, ali omjer ulozenog i dobijenog je debelo na njegovoj strani, posebno ako pricamo o klasi u kojoj su c5 i passat, jedino sto francuz nece drzati cijenu kao njemac. Oko ciscenja fapa sam maloprije citao, nisam znao da postoje specijalni procesi ciscenja (za aditive sam znao, i uvijek bih ih zaobisao), nadam se da ti nisu otopili filter, jednom momku na forumu se to desilo, cini mi se na c4.
 

Gecoa

New member
C5 je ljepsi od pasata kad je ispravan ima bolje ubrzanje od pasata bili isti motori 140ks 2.0 udobniji do bosne imam 900km i ne umorim se ni upola kao kad vozis pasata ali kad citroen podje za:cenzura::cenzura::cenzura:avat tesko otkriti kvar upravo sto ima puno elektronike.a zbog golfa 2 sam ti rekao da zim u italy svakako L.P javit cu vam kad poprave
 

Gecoa

New member
Izvini tek sam sad vidio

Nemo evo sad nakon par kratkih relacija po gradu pali gasi auto ugasi se i ona zuta lampica i sve radi kako treba .
 
Na vrh