To sumnjam.Racunalo na tom autu moze otkrit injektor koji je ostao otvoren.
Ja sam imao takav problem na BMWu bila je zaštopana CR pumpa. Al njemu je palio safe mode čim si mu naglo nabio gas.Nemam pojma oni u servisu su iskljucili tu mogucnost.sutra ga vozim u autosalon oni ce popravit pod garancijom je.kao sto vidim niko nije imao ovakav problem.
Meni sestra ima CC 130 TDI. "Živi u italy" (isto ko i ti) u Piacenzu Imala je identične probleme s elektronskim akutatorom turba. Isto bi uzimao snagu, bacao u limp mode, stane na semaforu (start-stop sistem), resetira se opet do idućeg puta. Popravili joj u servisu mukte. Novi akutator + su turbo vadili vanka i nosili ga na testiranje (ne znan zašto). Auto bija pod garancijom. Toliko o teoriji da je Folcika nadnaravno puzdana. Yebi je, ona ne ide po forumima i ne piše o problemima s autom.i dovoljno je da stanem netrebam gasit auto i ponovo krenem vuca mu se vrati na normalu.i nakon par kracih relacija upali ugasi auto ugasi se i lampica upozorenja i radi sve normalno.nikad zatrzo nije niti se ugas