Novi C5 bez hidraulike!

vborovic

C5 modifikator
Ja sam uvijek za raspravu, ali mjerenja razlike ta dva modela auta u parametrima koje razmatraš ne postoje (ili barem nisu objavljena) ... a drugo, korisnik (vozač i/ili vlasnik) je taj koji će procijeniti što mu je bolje ... da je hidraulika tako premoćna, onda bi svi htjeli voziti Citroene sa hidraulikom, pa to ipak (nažalost) nije tako ... bez obzira na to što sve taj ovjes nudi ... i opet se pozivam na tvoje neiskustvo u oba nova C5 automobila (sa i bez hidro-ovjesa) ... ti pričaš teoriju, ja tebi praksu (naravno, nisam isprobao 100 takvih različitih C5, ali ipak dovoljno da mogu dati neki svoj sud o razlici) ...
 

Profiler07

Well-known member
citroen c5 bez hidraulike nije citroen meni vise lici na peugeot-a da hidraulika nije dobra bila bi jeftinija!ja mislim ipak da su oni ovdje uradili to sto su stavili manje motore i slabiju opremu bez hidraulike i tako i napravili jeftiniju varijantu c5 za ljude koji ne znaju sta je hidraulika i koji zele citroena po svaku cijenu...bar moje neko misljenje
 

vborovic

C5 modifikator
U krivu si, bar što se tiče aktualnog C5 ... Exclusive paket se obično veže uz Hidro ovjes, a od "exclusive" opreme ništa, po opremi većina VTR NAV paketa (ili, kako se već zovu za koje tržište) pojede te exclusive sa hidro ovjesom .. naravno, postoje kategorije od do ... full prema exclusive karavan, nov, znam da je cijena bila cca 45k eura ... ali, doslovce nema što nema ... sa ovim modelom su se u Citroen-u odlučili zapadnom tržištu predstaviti auto koji može konkurirati njihovima iste klase (slogan: "Unmistakeably German") ... a kao dodatni okidač, i bez hidro ovjesa kao mogućnost, koji je nekako bio glavna zamjerka (strah) novih kupaca ... motori 2.0, 2.2 i čak 2.7 su mogući i bez hidro ovjesa, ako su to za tebe slabi motori, onda ne znam ...
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Slažem se i potvrđujem ovo što je vborović napisao a propos razlike između hidraulike u aktualnom C5 2 i bivšem C5 1. Puno tvrđi sistem i puno manja razlike u udobnosti između "federa" i hidraulike. Do te mjere da bi se svatko trebao zapitati zašto bi je uopće doplatio. :p
 

HAL9000

New member
Ja sam testirao oba prije kupnje i to oba dovoljno duge vožnje, odluka je pala ma klasični ovjes jer je stvarno razlika mala, hidrauličar je malo udobniji ali ima malo slabiji osjećaj ceste i volana, meni je to prevagnulo na klasičara, i dalje mi je vrhunac CX koji će jednog dana ponovno biti ako bog da u ergeli kao paradni auto.
 

vborovic

C5 modifikator
Èisto da ne bi bilo da tjeram pravdu, ili da sam najpametniji, ali što se tiče aktualnog C5, vjerujte mi, ako niste sami probali razliku između oba ovjesa, nemojte generalizirati hidrauliku, jer bi se razočarali ... čitao sam puno komentara po stranim forumima, isto su ljidi malo razočarani sa konačnim rezultatom ... ok, možeš dići/spustiti auto, karavan ima foru da se može spustiti zadnji kraj radi lakšeg utovara i to sve, ali generalno, u prosječnim uvjetima vožnje, razlika je stvarno minimalna ... a imam u obitelji druge gen. C5 sa hidro-ovjesom, znam dobro što je to ...

Ovo što HAL kaže za hidro ovjes i volan, to puno (uzeti relativno, ne) ljudi javlja da je tako ... što su sfušali u konceptu, ne znam ...
 

Profiler07

Well-known member
ja nisam probao novi model sa hidraulikom ali ovaj sto sada vozim mogu reci da se ne moze porediti sa E klasom,bmw 5,Audi a6 da ne nabrajam vise uglavnom ovaj hydroactive 3 je neprevazidjen sto se tice navedih modela...znaci top udobnost i stabilnost
 

vborovic

C5 modifikator
Opet bježiš s teme, govorimo o dva identična auta minus hidraulika ... nijemce nemoj ubacivati u raspravu, jer su to kruške i jabuke, hvala bogu pa je bilo koji francuski auto iovako ionako udobniji od njih ... ak k tome i s hidraulikom, podere ih ... :D ...
 

Zmix

New member
Veliki Citroen bez hidraulike NIJE Citroen... i tačka!
Hidraulika je smisao postojanja Citroena kao takvog.
 

vborovic

C5 modifikator
DS5 nema hidrauliku, DS9 (Numero 9) ili Metropolis koncepti također nemaju hidrauliku ... vjerojatno su zaključili da im se na aute visoke klase (tipa; nasljednik C6) više ne isplati ugrađivati hidrauliku (ili nije dovoljna potražnja) ... i na to se treba polako privikavati ... rado bi da me se pobije kroz 5-10 godina, ali ne vjerujem ...
 

dohtor

Member
sve mi to nekako mirise (da ne kazem da smrdi) na to da za koju godinu ulete sa reklamom tipa "veliki povrat hidraulike" u citroen....
 

vborovic

C5 modifikator
Da bar bude tako ... ne sjećam se unatrag, još od modela DS, dal je bila situacija kao sada da samo jedan aktualni model u ponudi ima hidro-ovjes ... preklapali su se otprilike (da su bili u ponudi kao novi u isto vrijeme) GS/SM, pa CX/BX, zatim XM/Xantia, C5/C6 ... a sada samo C5 ...
 

Profiler07

Well-known member
mozda su ljudi skontali nesto sto je bolje i od same hidraulike...tko ce ga znati...ako su 50-ih godina skontali hidrauliku mozda su sad skontali nesto sto je iznad toga :)
 

AX-ja

èudo jedno
DS5 nema hidrauliku, DS9 (Numero 9) ili Metropolis koncepti također nemaju hidrauliku ... vjerojatno su zaključili da im se na aute visoke klase (tipa; nasljednik C6) više ne isplati ugrađivati hidrauliku (ili nije dovoljna potražnja) ... i na to se treba polako privikavati ... rado bi da me se pobije kroz 5-10 godina, ali ne vjerujem ...
ds je prica za sebe
ionako su to izdvojili kao poseban brend,a kroz godine cemo vidjet di ce to otic.


a bude li se peugeot usmjerio vise na luksuz,a citroen na "obicne" automobile,kao
sto govore,ne vjerujem da ce im bit u cilju onda izbacivati aute s hidro ovjesom.
 

vborovic

C5 modifikator
Jesu, za ne europska tržišta za sad, al i kod nas budu to izdoviji uskoro ... ali, ako gledaš da je svaki najluksuzniji Citroen u generaciji imao hidro-ovjes (trenutno je to DS5 u odnosu na C5, iako je manji, te nije limuzina ... uostalom, njega su koristili kao predsjeničku vozilo u Francusoj) ... znači, da nekakvi dugoročni plan sigurno imaju ... da li će se sviđati hidrauličarima, ili ne, ostaje vidjeti
 
Na vrh