Marko
Well-known member
Postat ćeš auto-hipohondar... (btw. ovaj druga riječ nema nikakve veze s hondama )jer ako ideš previše čitat onda ćeš misliti da ti na autu sve odlazi
Postat ćeš auto-hipohondar... (btw. ovaj druga riječ nema nikakve veze s hondama )jer ako ideš previše čitat onda ćeš misliti da ti na autu sve odlazi
Kad neće rikver probaj pustiti kvačilo pa ponovo stisnuti. Ovo što ti opisuješ se dešava ako je neodgovarajuće ulje u mjenjaču ili ako su poluge ili sajle nepodešene kako treba, a to nebi smjelo biti jer ti je auto skoro pa nov.Moj C5, 20 hdi, skoro 3 godine star , 30tkm ima problem u rikverc i u prvu ubaciti kad je nezagrijan i pri hladnom vremenu (ispod 5 - 6 stupnjeva kad je vani)...to sam primjetio otkako je zahladilo...
Znači trebam prvo u treću, četvrtu malo ga provrtiti sa stisnutim kvačilom pa onda tek u rikverc da ubodem... zapravo kad ga provrtim tako onda sjedne u rikverc bez ikakvog otpora ali odma u rikverc neće lako ....
U servisu kažu da je to tako i da se nebrinem
To su moja općenita iskustva, ovo mi je prvo i jedino avto pa nebi znao baš usporedbu praviti
Tako je kod mnogih, ne piše u uputama valjda.Kad neće rikver probaj pustiti kvačilo pa ponovo stisnuti.
specifično je da mi se to događa samo iz lera, znači kad auto stoji u leru pa pokušam u prvu ili rikverc postoji otpor,ako prvo prošaltam u treću ili četvrtu pa vratim u prvu nema problema,kad u vožnji prebacujem u prvu ili rikverc onda isto nema problema... generalno je problem na semaforu,znači stanem na crveno i ubacim u ler dok čekam i onda zapinje u prvu kad polazim... nekako imam osjećaj da je multilock kriv, jer kad ugasim auto prebacujem u rikverc i ključam ga,i tako nekoliko puta dnevno a negdje u onim silnim upustvima sam citao da se nepreporuča prebacivanje mjenjača dok je ugašen motor... neznam ni sam, razumijem se više u elektroniku neg mehanikuKad neće rikver probaj pustiti kvačilo pa ponovo stisnuti. Ovo što ti opisuješ se dešava ako je neodgovarajuće ulje u mjenjaču ili ako su poluge ili sajle nepodešene kako treba, a to nebi smjelo biti jer ti je auto skoro pa nov.
Sinhroni nisu sigurno jer bi onda čuo krčanje iz mjenjača a za rikverc ga ni nema na starijim vozilima pa se opet šalta bez problema.
Zato mu i jesam napisal nek se upozna s autom... :weeabooface:Tako je kod mnogih, ne piše u uputama valjda.
ovo sa neće u brzinu pa pedala dolje gore meni je trebalo kod svih. :wtf:Citroeni i Pugovi su poznati po tome da zapinje mjenjač,ali to je jednostavno tako i nisu oni jedini.
podsjetio si me na jednu zgodnu plavušu koju sam poznavao, koja je na dyane isčupala ručicu mjenjača alac-gore:...a bilo je i "zena" tako njeznih na oko
Mom ocu je ostala u ruci "marela" od Renaulta 4-orke, a i na Xsari zna nekad "pobrusit zupčanike" kad ubacuje u rikverc i u 2. brzinu ga ubacuje bez osjećaja iako treba malo nježnije da legne u brzinu. A isto je godinama radio u Novom Mestu u Renaultovoj tvornici i dobro poznaje sve mehaničke komponente automobila.Znal sam ing. strojarstva kojima je ostala ručica mjenjača