Općenita iskustva s mjenjačima

hacti

made in france
zanimljivo i ja sam na svojem c3 2 puta mjenjao baš lijevu maglenku
sve nekako mislim da je to do mjenjaca jel ipak neki ovdje kazu da su psa mjenjaci u kur...:doh: sve je to povezano(lijeva maglenka i mjenjac hehehehehheh) vjerovatno kad cesto saltas iz 4 u 3 puca lijeva maglenka!!! a kad iz 4 u 2 onda bi mogla puci ratkapa!!! ROFL

ROFL To je genijalan auto i za njega jos genijalnija motorizacija :palac-gore:
lazem kum kaze da nekad kad je kisno vrijeme potrosi koji dcl autoglasa!! hm vjerovatno zbog loseg mjenjaca!!!!:hmmm:
 

bsure

Member
Tako je, nikome od vas se nikad ništa nije pokvarilo a greške s mjenjačima ako ste ih i imali (na rabljenima) onda je to sjeba bivši vlasnik.. tako je.. ja u svojih 20 godina vozačkog staža nisan toliko zadovoljnih citroenaša vidio šta na ovom forumu. Očigledno niko ili nije ili ne želi bit objektivan. Ka da sa na forumu Golfa.. njega da baciš niz planinu ništa mu ne bi bilo..Ja ****in jer grintan protiv mjenjača koji je neprecizan i teško se šalta..nema tu nikakvog trganja, potezanja, i sl... i onaj koji je upravo iz autoškole skužio bi da s većinom citorena to i nemože jer će napravit sranje.. od semafora do semafora..tako da tu priču možete obisit mačku o rep. Kak mi je moj citroenček prelep i zgodan, udoban i kak se predobro šalta..triba to polako, otmjeno, fino šaltavat.. polako ka baba prid smrt..ma zajebajite nekog drugog.. Dat ćete 100 i nešto tisuća kuna za auto koje nije zadovoljstvo šaltat i za koje ste u strahu da vam se to ne dogodi, ako već je..ako nije naravno da o tome nećete vodit računa. Vjerojatno su svi majstori kod kojih sam bio a i ovaj kod kojeg redovno servisiran svoju Xsaru kreteni jer su zadnjih 10 god prominili na desetke getriba.. (konkretno ovaj) i to vjerojatno voze neuki koji nemaju mot ni za cipele vezat a kamoli vozit.. ima konkretnih i objektivnih komentara na ovom forumu i svaka čast tim ljudima ali ima i narcisoidnih drkeđija koji se vjerojatno pucaju sa svojim citroenima..njima žene ne tribaju.

npr... citat iz jednog od ko zna koliko testova koji kritiziraju na istu temu..

Ipak, ovako opremljena LIMUZINA kompaktnog formata (namjerno ističem ovo limuzina, jer ne znam kako da drugačije nazovem ovaj automobil), ima i par mana. Prva od njih je ručica mjenjača koja je opet klasično neprecizna. Stvarno ne razumijem koncern PSA (Peugeot i Citroen) i razloge zbog kojih se opredjeljuju da i dalje koriste ovaj mehanički sklop ručnog mjenjača koji je pobrao more kritika, počevši od starog C3, C4, C5, ali i Peugeota 206, 207, 307... Bar su mogli da promjene dizajn ručice koja se u ovako luksuzno upakiran C4 nikako ne uklapa.

..ali naravno..sve su to smotani vozači koji ne znaju hodat ulicom a kamoli vozit..
 

liberty

Well-known member
moje iskustvo s mjenjačima je takvo
da mi od auta koji ne pripadaju nekom "premium" brandu najviše paše fordov mjenjač - brz i precizan
vw mjenjač mi je ok dok ga ne načmu godine - e onda teže ide u prvu, i onako mi je - nit smrdi nit miriše, nekakva zlatna sredina

što se tiće berlinga u kojem pretpostavljam da ide često kritiziran psa mjenjač s 5 brzina - meni je taj mjenjač sasvim k za hdi motorizaciju - jedino kod bržeg šaltanja i razvlačenja zna zakrčit prilikom prelaska iz 2. u 3. brzinu

kod c3 1.4 psa meni je mjenjač savsim solidan, obzirom se radi o 8 ventila pašu mi duži omjeri, nije najprecizniji ali je lagan za šaltanje
kako mi c3 i nije nešto precizno složen (ljepši je nego što je bolji) - još mi je mjenjač i najbolja stavka na njemu

očekivati od citroena da se šalta brzo i precizno kao neki konkurenti
ne treba očekivati osim u ds3 nabrijanoj verziji
jer to onda više nije citroen
 

Dujo

New member
Imam francuze zadnjih 7-8 godina,prije sam imao samo svabe,raznorazne..
P-405 1.6-90ks. 88g. (presao sa njim cca.80tkm.prodan sa 320tkm.mjenjac nisam dirao) najstariji a mozda najbolji od mjenjaca,ipak preciznost nije mu bila vrlina!

P-605 2.0-120ks. 93g. (presao cca.80tkm.prodao sa 260tkm. mijenjan set kvacila) mjenjac predugod hoda,nije bas precizan al nikada skrgnuo niti problema imao..

P-306 1.6.-90ks. 98g. (presao cca.60tkm. 290tkm.jos uvijek vozim) mjenjac bolji od predhodna 2 navedena po preciznoscu,kraceg ali jos uvijek po meni dugi hod mjenjaca za razliku od drugih,po servisnoj 2 puta mijenjan set kvacila,1 put kod mene prije 5tkm.zbog cvilenja i sasutog potisnog lezaja...

Citroen ZX 1.4-75ks 92g. (presao 219tkm.kod mene 3tkm jer tek 15 dana je u mene,isao vec 2 puta u Zg.) mjenac tipican francuzima (pug-renault),malo duzi hodovi,nije bas precizan,prijasnji gazda kaze da je 1 put prije 10ak.mj.promjenio set kvacila..

Suma sumare,kod mene niti jedan mjenjac nije "riknuo" set kvacila je potrosni materijal i nije vrijedno toga raspravljati sve ovisi o tipu voznje,predjenim km.i vozaca naravno!!

Da napomenem u Forda Scorpia MK1 2.4 i 2.9. sam mijenjao 3 puta mjenjac,2x na 2.4 i 1x na 2.9,da napomenem bio sam mlad i krenuti bez crte iza sebe nije bilo "pozeljno" auto je imalo neunistiv V6 ali i slabo proracunat mijenac koji je lako odlazi ako se vozilo "zustrije"...Preciznost je bila bolja od sve i jednog francuza,hod je bio prevelik radi rucice od 50cm.kada sam je skratio bio je poput audijevog... :thinking: :D
Siera 2.0. isto dobar mjenac ali 1x mijenjan.
Merc 124 200D-75ks. 95g. taxi 790tkm.kupljen prodan sa 900tkm.mijenac dobar precizan,kratak ali mijenjao sam diferencijal,gumegelig na kardanu i slicno radi treskanja pri kretanju a dif.je bucao na vise od 70kmh.cepice za usi je trebalo..
Da na kraju spomenem i ovog "ljubimca" BMW E28 524-86ks isti broj i godiste 86g.:D kupljen sa 270tkm. prodan sa 350tkm. mjenac da nepricam price,samo cu reci pozelio bih da sva auta imaju onakve mjenjace!!!

Da kazem i ovo,cesto mijenjam ljubimce i pratim oglase,u St.zupaniji R-Laguna MK1 sam naletio na dosta u oglasniku sa kvarom getribe znaci ne sa lamelom ili slicno vec getribom..Zacudio sam se i aj ali eto moze biti i serijska greska!?:confused:

Po meni jedina mana izvedivost prenosa od rucice mjenjaca do getribe,jer previse polugica sa "kuglama" koji se brzo "rastimaju" i niti quick shift ne pomaze ako se ugradi..
 

bsure

Member
Dujo slažen se u potpunosti.. raštima se relativno brzo i s njom triba ka sa svetim uljem..to čovika iživcira jer imaš osjećaj da ako 1 kriv potez napraviš da će se dogodit sranje.. stvarno frustrira.. moja xsara je iz salona krenila teško, kontan razradit će se.. ma kua.. 0 bodova.. užas. Istina je da će svaka odletit ako potežeš ručicu ka sivonja..ali kad moraš i previše pazit neznan šta je gore.. nedavno san se vozio s prijateljem koji voli žešću vožnju..vozi focusa i šaltaje ga "junački".. auto ide ajme.. mjenjač ni da štucne.. kažen mu ja da tako xsaru provoza nebi napravio ni 10km.
 

deda

New member
Ja bi vas sve metnul u Fapa,pa onda šaltajte da vas vidim,raspravljate ko Sebastian Leb ,kaj vi vozite WRC pa vam je to tolko bitno kak se koji auto bolje šalta?Naučite se vozit kak sav ostali normalni svijet pa nećete imati problema sa mjenjačima.
 

Dalibor

Dado Tornado
kako samo uspjevaju prešaltat sve te cure, žene, majke i kraljice u svojim 206icama i C3...
samo se muži žale...
 

Dujo

New member
Suma sumare,kod mene niti jedan mjenjac nije "riknuo" set kvacila je potrosni materijal i nije vrijedno toga raspravljati sve ovisi o tipu voznje,predjenim km.i vozaca naravno!!
Mozda me neki nisu najbolje rezumjeli,znaci mjenjac je po meni ok!!Niti jedan promjenjen i necu kriti da su neprecizni,ali kazem preciznost mi je imao ford pa sam mjenjao i po 2 puta mjenjac,znaci taj ne valja!!Moze biti precizan,kratak hod,ugodan za saltat ali ako sam svakih 60tkm.morao cijeli mjenjac mijenjati zato sto je zaglavio u brzini,polomio sinkrone i spojnicku znaci da ne valja..
Meni ne valja Fordov a Pugov,Citronov mi je neprecizan.
Slazem se sa kolegom za passata sto je napisao,svaki koji je provrtio vise od 200tkm.u prvu nece da salta lako,moras stati i "gurati" ko' sivonja..Imao sam i 1.9D. 93g.pa znam o cemu pricam..

Deda samo da kazem da imam 14g.staza prof.vozaca,vozio sam i tam-a i fap-a,tako da znam njihovo saltanje koje je "nemoguce" bez medjugasa,ugradjivani su i reduktori itd ali to je isto "smece" od mjenjaca..Nazalost! Sto nepreciznost,sto sporost,sto neproracunatost to je katastrofa!!
No moram reci kada se uhoda covjek i to nije problem,mene je vise u fap-u 18-ki smetalo buka u kabini u kojoj imao radio ili ne,svejednoti je,suvozaca mozes imat ali ako oboje znate citati sa usana mozete i razgovarati,naravno da vozac ipak koji put pogleda i na cestu... :D :D
Moram reci da hod,znaci hod a sve ostalo u mom citroenu nema veze sa fap-om ali hod je isti,moram "gadjat" prvu i petu brzinu..
Pug je daleko bolji ali i sve "stangice/polugice" mjenjaca sam promijenio,nisu skupe cca.100kn/kom.i on je ipak gust za vozit...

Da nevalja niti jedan nebi ih vozao,auta mi se svidjaju,udobnost je nemjeriva sa konkurencijom (narocito ovi stariji modeli),ali i da mjenjaci su ima slaba tocka ja priznajem...
 

deda

New member
Gle,rasprave o tome su stvarno kao da ste se rodili u Americi i vozili samo automatike,stalno vam nešto ne štima,baš ste razmaženi,kao da je to sve bitno u normalnoj vožnju i u normalnim autima.Imao sam preko 50 auta i vozio još službenjaka kolko hoćeš po kojima su svi handrali ko blesavi i nikada meni ni drugima, nikada nije krepao mjenjač.Jedino gdje sam imao problema kada sam kupio sinu Xsaru sa 100 000 km treći dan se raspao difernecijal i cijela getriba otišla u pm.Uz prijetnje sa tužbom servis je to popravio o svom trošku i evo već 7 godina sve radi kak treba.Pitaj vraga kaj je prijašnji vlasnik radio s tim autom.
Inaće već 37 godina vozim aute,od najvećeg šrota od super high automobila i napravio sam nekih 2,5 miliona km.Nikada mi nije ni palo na pamet da uopće uspoređujem koji ima bolji i kaj ja znam mjenač,jednostavno se prilagodim takav kav je i vozim,ak mi nije nešto po volji prodam ga i idem dalje.Meni su sve te rasprave smješne i bezvezne,bilo što uspoređivati,kao da uspoređujem babe,ak mi se ne sviđa nađem drugu,ali ne tvrdim da ova ne valja,a druga je bolja,nekom je, nekom nije,sve je relativno,kako za koga. Ajd živeli i nemajte kaj zamjerit.
 

Dujo

New member
Ma nema se sto zamjerit,tu smo da iznesemo svoja misljenja..
Usporedjujem svako auto sa drugim ili slijedecim..Nemam problema ni reci koji je bolji a ni losiji..Napisao sam da ne ne smeta ali i da je tako kako je stanje to je nepobitno..
Bilo bi glupo govoriti protiv auta kojeg vozim/o ali i kriti ono sto je tako i znamo.
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Ja bi vas sve metnul u Fapa,pa onda šaltajte da vas vidim,raspravljate ko Sebastian Leb ,kaj vi vozite WRC pa vam je to tolko bitno kak se koji auto bolje šalta?Naučite se vozit kak sav ostali normalni svijet pa nećete imati problema sa mjenjačima.
Ne kužim zakaj sad tak bahato prema ostalima ili se pak zajebavaš? Ak se zajabavaš OK, ak ne, onda koji k.? :confused: Svak šalta kak šalta, rauba ga kak ga rauba i ljudi onda pišu svoja iskustva.

Meni su sve te rasprave smješne i bezvezne,bilo što uspoređivati,kao da uspoređujem babe,ak mi se ne sviđa nađem drugu,ali ne tvrdim da ova ne valja,a druga je bolja,nekom je, nekom nije,sve je relativno,kako za koga. Ajd živeli i nemajte kaj zamjerit.
Meni dok je neka rasprava "smiješna i bevzena" se ne uplićem u nju. ;)
 

Ciki vts

New member
Tako je, nikome od vas se nikad ništa nije pokvarilo a greške s mjenjačima ako ste ih i imali (na rabljenima) onda je to sjeba bivši vlasnik..
Jao kume, sad si taknuo u osinje gnjezdo, pa NE mozes (smijes) na citrojenovom forumu napisati realno stanje bez da ljudi ne kazu da si lud i pocnu te ismijavati.
Pa kaj je tebi, golf je ku.rac za citrojene, golf se ne kvari nikad, a citrojen ni nema servisnu mrezu u HR, zasto? Pa zato sto citrojenasi ne znaju sto je kvar! Oni voze savrsenO autO, nema kvarova i reklamacija.

ja u svojih 20 godina vozačkog staža nisan toliko zadovoljnih citroenaša vidio šta na ovom forumu.
A da znas koliko ih ne pise uopce da su bili po izvanrednim servisima, da su reklamirali ovo, ono, raspalo se ovo, ovdje se getriba sasula, ovo cvili, ono cvili, ovaj gumb ne radi, ovdje je puknuo tapecirung itd, a svi imaju ovdje teme o svom autu a sute ko pic4e, a redovito su u Buzinu na servisu LOL
Nema tu nezadovoljnog, svima su auti citrojeni A1++ plus plus plus, auto za koji se ozenis i onda on zeni tebe ROFL

Kak mi je moj citroenček prelep i zgodan, udoban i kak se predobro šalta..triba to polako, otmjeno, fino šaltavat.. polako ka baba prid smrt..ma zajebajite nekog drugog..

Potpis, bacaju krafne u oci, da je to gospodski auto, to treba njezno i sl.
A kuzis da cim netko napise nesto da nije u redu, odmah idu savjeti tipa "ne obaziri se na to", "odvezi u servis da podmazu, prestati ce cviliti", "samo ti to teraj", "to je normalno, to treba lupati", "polaganije s tim" i sl.
Ma nabim ih na onu stvar, citrojen je govno, kralj govana. Vozio ga ti kao gospodin ili mu ebao mater po cesti. Govno je govno, bez obzira tko ga vozi.

ima konkretnih i objektivnih komentara na ovom forumu i svaka čast tim ljudima
Malo je onih koji napisu da su nezadovoljni i iskreni, ali da, ako napisu sto ne valja svaka im cast.
Mislim, ja osobno, da dam za novi C4 preko 100tkn i imam takve kvarove i probleme kao svi vlasnici C4 ja bi ga zapalio, a ponavise, bilo bi me sram sto vozim to i sto sam kupio francuski poluproizvod.


Recimo mjenjac u Citrojen partneru 1997 je kaos, tamo brzine gadas napamet, kad si u brzini, rucica ima pomak kao da si u leru LOL

Partner 2005, malo bolje ali isti kur.., auto sa 100tkm kao vw sa 500tkm :D

C4 hdi 1.6 90ks, mjenjac kao gumeni, koliko god ga nategnes kod presaltavanja nikad nema kraja, ubacis u drugu i potegnes prema sebi, rucica ode u drugu plus :D a o rikvercu necu, on je tamo negdje ali ude iz svakog petog pokusaja :D

C2 1.6, neprecizno, razlohano, zapinje, predug hod rucice... Katastrofa.. Kad sam kupovao svoj auto, na probnoj voznji sam se zakleo da ovaj auto ima 500tkm u mjenjacu kakav jadni osjecaj.


O vwu, fordu, bmwu i slicnima necu pisati, jer ne zasluzuju biti u ovakvim temama po pitanju kvalitete mjenjaca i osjecaja kod mjenjanja brzina. Citroen je definitivno napravio najlosije mjenjace ikad, ako po nicemu, onda po osjecaju u ruci.
 

Dalibor

Dado Tornado
ima nekih tema, gdje se može razabrati tko je kupio svoj citroen jer mu se svidio od onih tko ga je kupio jer nije imao novaca za željeni auto.

to je prokletstvo zvano "citroen".
piso sam na nekim temam, nije uvijek bilo tako, ali to je citroenov odabir.
 

deda

New member
Jest,Peugeotovi i Citroenovi (svejedno,sve je to isto) su poznati po zapinjanju i nepreciznosti,ali ne mjenjači nego poluge za šaltanje.100x sam ga poslao u pm kad ga nemrem nikak hitit u rikverc ili moram gađat brzine.(samo nemojte nikom reči)Svaki proizvođać ima neke mane,nisu još uspjeli napraviti savršene strojeve.
 

gox

New member
Vozio sam par citrača pa da kažem i moje iskustvo, C2 VTS, katastrofa mjenjač, mlohav neki, hod dugačak ko u zetovom starom busu, ono, jutarnje razgibavanje kad počneš šaltat, C2 VTR (+ -) sa zadnjim softverom, također katastrofa, sporo da ne moze bit sporije (kao ručni kad ga lagano šaltaš, za brzu vožnju koma) - ajmo reć "sportski citrači" da su to bili, moj saxo, isto hod dugačak, ali je mijenjač "čvrst" nije labav, takav je od početka, svi se čude koji su vozili, ali isto u rikverc nekad neće iz prve...uglavnom, meni je ok za prosječnog vozača, ali da imam VTS-a mi nebi bilo svejedno..nešto bi poduzeo u vezi toga..
 

Ciki vts

New member
to je prokletstvo zvano "citroen".
Bas su prokleti ti auti, nista drugo.

Jest,Peugeotovi i Citroenovi (svejedno,sve je to isto) su poznati po zapinjanju i nepreciznosti,ali ne mjenjači nego poluge za šaltanje.100x sam ga poslao u pm kad ga nemrem nikak hitit u rikverc ili moram gađat brzine.(samo nemojte nikom reči)Svaki proizvođać ima neke mane,nisu još uspjeli napraviti savršene strojeve.
Da, nisam naveo Peugeot ali to je ista stvar ;)

Vozio sam par citrača pa da kažem i moje iskustvo, C2 VTS, katastrofa mjenjač, mlohav neki, hod dugačak ko u zetovom starom busu, ono, jutarnje razgibavanje kad počneš šaltat,
Mjenjac je najlosiji dio, apsolutno se slazem. Bez short shiftera je totalno sugav osjecaj u ruci.

C2 VTR (+ -) sa zadnjim softverom, također katastrofa, sporo da ne moze bit sporije
Pazi, ima tu onih koji tvrde da taj mjenjac salta brze nego rucni ROFL


Cak i novi C4 koji sam gledao za sebe, (150ks hdi) ima skroz los mjenjac, je on u ruci dobar, ali premali je to pomak prema onoj poznatoj njemackoj "cvrstoci".
 

gox

New member
Ako ćemo realno, za normalnu vožnju, mjenjači su ok, što se i očekuje, za neku bržu vožnju (ne pričam za saxo, nego C2 VTS recimo), mjenjač je (naspram konkurencije fiesta ST recimo) loš...da, njemci imaju dosta tvrde mjenjače, ali su i direktni..burazu na meganeu II dci, direktan je, ali je tvrd onak, ne ide glatko u brzine..kako sam ovo opisao samo :D
 
Na vrh