Mene ne brinu toliko reklamacije koliko činjenica da li su te stvari ispravili. Koja korist ako mi nešto zamijene, a da nije uklonjen uzrok, nego opet nakon XY vremena ponovno krepa...C4 2011 je zasad auto koji je u prvih godinu dana koliko je na trzistu imao najvise reklamacija u zadnjih 8 godina koliko se vodi evidencija u citrojenu.
Ako uspijem nabaviti detaljne specke sto se mjenja i na sto se ljudi zale, stavim tu.
Zamasnjak se razletio i probio kuciste.jel bilo kuciste getribe ili zamasnjak?
imas neki info sta najvise odlazi?
Meni se čini nešto drugo a to je da SVA roba, svi proizvodi imaju hrpu grešaka u sebi. Od racunala do Hi-fi opreme, mobiteli, automobili, ma i usrani kišobran više ne možeš kupiti da traje više od sezone. Važno je prodati robu i sve se svodi na to. Uzeti novce i onda "dijeliti" trošak popravka. oni koji rade i dalje su na plaći kao od prije 7 godina a svi po malo nešto plaćamo naknadno, sudjelujemo u trošku itd itd itd.... DOK NE PUKNE NEGDJE GADNO...Ja sam vam odavno rekao da su citrojen svi 2011 modeli skart roba
Kod mene ista stvar.Napravio nešto preko 11000 km. I od navedenih kvarova samo je nekoliko ozbiljnih i realnih.Možda se auta i previše osluškuju, pa se infišaje i šta nije realno.Uzmimo na primjer ventilator auta koji se pali kod benzinaca, što i nije kvar veće je auto vjerojatno tako i namješten.Èitajući iskustva ispada da je to problem a što realno i nije.Zato se slažem s Zmix-om .Samo tjerajte. Zna se šta je kvar, ne treba ih prizivati.Meni je auto odlično, vozim se luksuzno i još mi ga je gušt voziti kao i prvog dana i ne zamaram se da li je nešto klapnulo ili slično. Neozbiljno je i smješno auto nazivati škart robom, pogotovo ako ga se ne posjeduje i ne vozi. Drago mi je da su pojedinci iz vlastitih iskustava spoznalii prednosti dizela u odnosu na benzince.Da nebude sve tak crno, ja sa svojim u prvih 11tk nisam imao nikakvih problema (kuc u drvo) ništa ne škripi, ništa nije otpalo, nivo ulja u redu, nivo antifriza u redu boju ne mijenja..