koledinns

New member
Re: C5 2.0 SX HDi 2006

jer mi nedaju da ga odvezem u svoj servis..
Kao prvo dobrodošao...

Zahvali im se i naći ćeš drugi za koji neće biti problem oterati ga u ovl.servis ili kod svog majstora...

Za FAP ne brini (ja jesam u početku), ali otkada je isključen nema glavobolje...

Inače C5 je lađa, ne daj da te navuku VW-manijaci o priči kako francuski auto ne valja, u mojoj porodici se voze 3. i 4. primerak...

Uživaj...
 

goc

New member
Re: C5 2.0 SX HDi 2006

Kolko se da ocekivat od tih 2.0 motora? Nadam se bar nekoj brojci od 350 tkm, al da provjerim i s vama.
290000 km na leđima, motor ne troši kap ulja, turbina odlična. Jedino mi lamela počinje proklizavat u većim brzinama, 5 ili 6 kad naglo nabijem gas, tako da ću vrlo vjerovatno mijenjati kuplung set.
 

Hrvoje Marin

Active member
Re: C5 2.0 SX HDi 2006

330 000 km :) ide ko urica. nikakav kvar na masini nisam imao :) cisto da se zna ja ne stedim taj motor niti malo ;)
pitanje je za 2006, BTED4 2.0 100kw, drugi je to motor i mjenjačka kutija, ali izgleda jednako pouzdano. Kod C5 je motor najmanji problem. imam 2006 pa skoro sve serijske greške sam imao do sad, svaka po 100-200€ zapravo ništa posebno.
 

Burek

New member
Re: C5 2.0 SX HDi 2006

Hvala svima na odgovorima, našo sam isti model od drugog dilera pa idem sutra izvidit situaciju.

Kaže mjenjan zamajac i kvačilo - kolko sam skužio to su redovni kvarovi nakon određenog vremena - zanima me šta me onda još čeka? Kolko u biti i dođe servis tih kvarova? Šta me očekuje sljedeće? :)

Možda sam malo dosadan s pitanjima, al nažalost ne znam niti jendog vlasnika C5 pa da njega uživo malo ispilam :D
 

Hrvoje Marin

Active member
Re: C5 2.0 SX HDi 2006

Hvala svima na odgovorima, našo sam isti model od drugog dilera pa idem sutra izvidit situaciju.

Kaže mjenjan zamajac i kvačilo - kolko sam skužio to su redovni kvarovi nakon određenog vremena - zanima me šta me onda još čeka? Kolko u biti i dođe servis tih kvarova? Šta me očekuje sljedeće? :)

Možda sam malo dosadan s pitanjima, al nažalost ne znam niti jendog vlasnika C5 pa da njega uživo malo ispilam :D
upravo taj zamjac je trebao, sad je na redu remenje i to je to
 

Profiler07

Well-known member
Re: C5 2.0 SX HDi 2006

remenje 240€,klapne klime170€,ulje u hidraulici na 200000 50€,provjeri kakvi su diskovi plocice to ti je 250€,zadnji lezajevi sa lafetima,pogledaj zadnje tockove ako stoje ukoso i cuje se skripa lezajevi su stradali oni ce ti otici na 210-230000km cijena oko 200€...naravno nemoj da te ovo plasi neces ovo mijenjati mjesec za mjesecom...svi smo ovo prosli i opet bi sutra kupio C5 jer ovo nije auto ovo je avion
 

goc

New member
Re: C5 2.0 SX HDi 2006

Hvala svima na odgovorima, našo sam isti model od drugog dilera pa idem sutra izvidit situaciju.

Kaže mjenjan zamajac i kvačilo - kolko sam skužio to su redovni kvarovi nakon određenog vremena - zanima me šta me onda još čeka? Kolko u biti i dođe servis tih kvarova? Šta me očekuje sljedeće? :)

Možda sam malo dosadan s pitanjima, al nažalost ne znam niti jendog vlasnika C5 pa da njega uživo malo ispilam :D
Tu budi oprezan.... zamajac ne odlazi prije 200000 km, kod mene 290000.

Ako ima kilometražu manju od 200000 ne uzimaj jer je vrlo vjerovatno skidana.
 

Burek

New member
Re: C5 2.0 SX HDi 2006

Hvala za detalje o servisu, sad sam malo mirniji kad imam okvire svih tih kvarova na koje se ljudi redovno žale - ništa strašno ni pretjerano.

Znači moglo bi bit problema zbog tog zamajca hm.. I auto prije kojeg sam gledo sa ~170tkm je imo zamjenjen zamajac, samo što oni nisu dali na servis. Sad sam se dogovorio s tipom i idemo do ovlaštenog citroen servisa pa ćemo vidjet šta kažu tamo kakva je situacija. Baš me zanima oće reć šta pametno.

Oni će pogledat cijeli auto detaljno pretpostavljam, ne moram ih upućivat da pripaze na određene dijelove?
 

Profiler07

Well-known member
Re: C5 2.0 SX HDi 2006

ovlasteni servis ti moze dati informacije o historiji kilometraze dok je auto bio pod garancijom i odmah mozes skontat da li je dirano sta na kilometrazi,sto se tice zamajca ja sam ga mijenjao na peugeotu 307 na 157000 sa originalnom kilometrazom dakle na zamajac utico kako je neko vozio(previse drzanje na kvacilu prilikom kretanja,cimanje auta,nagli startovi,saltanje iz velikih brzina u manje itd)zamajac se takodje moze zamjeniti i staviti fixni koji je dosta jeftniji i ne pravi nikakve probleme niti razliku u voznji

PS ja sam mijenjao set kvacila na 170000 na C5 zbog druk lezaja koji se nenormalno cuo(kao policijska sirena :) )sreca sva pa benzinci nemaju plivajuci zamajac :)
 

Burek

New member
Re: C5 2.0 SX HDi 2006

Eo bio sam danas na pregledu u servisu, kaže mi tip da ne mogu kontrolirat ništa po broju šasije - da mu dolaze redovno ljudi s tim upitom al kao da oni to ne rade?

Inače sam utvrdio da na autu treba sređivat problem sa grijanjem, vjerojatno mjenjat klapnu i nekim čudnim čudom parkirni senzori ne rade a na dijagnostici nema nikakvih tragova o navedenom problemu.

Sumnjiva situacija u svakom slučaju, neko se fino rješio auta - prodo ga je u trenutku prije investicije od cca. 20 iljada kuna. Vidit ćemo šta kaže gospon koji prodaje auto, nije nešto voljan pregovarat oko cijene pa mi se kvest kupovine autića produžuje dalje..

U svakom slučaju dobrih 225 kuna investicije, stvarno se isplati.
 

Hrvoje Marin

Active member
Re: C5 2.0 SX HDi 2006

Inače sam utvrdio da na autu treba sređivat problem sa grijanjem, vjerojatno mjenjat klapnu i nekim čudnim čudom parkirni senzori ne rade a na dijagnostici nema nikakvih tragova o navedenom problemu.
vjerojatno je pokvaren 1, pa je onda netko isključio sustav. I eto ne radi i nema greške.
 

Burek

New member
Re: C5 2.0 SX HDi 2006

Aha, tako stvari stoje, znači krivo sam ubro negdje informaciju, zato me i čudno gledo dečko na servisu :)

Ma auto je uvoz iz švabije tako da onda tu nema sreće. Znači nije velki problem s tim senzorima.

A nekako mi je mutna priča sveskupa, auto je super očuvan a opet praktički sve što je moglo otić je ošlo. Možda je to i dobra stvar, sve u kompletu ću izmjenjat pa praktički dobivam novo vozilo.

Lomim se još malo oko cijene, prespavam pa sutra hladnije glave donesem odluku. Hvala još jednom na konstruktivnim komentarima :)
 

Profiler07

Well-known member
Re: C5 2.0 SX HDi 2006

puno je to love ako je toliko stvari stradalo...radije cekaj ili vidi nesto jeftinije,ti odprilike dajes 5500€ za auto koje treba mijenjati odmah klapne,remenje i gdje te cekaju kocnice...provjeri opet sve dobro i pitaj ga bil isao na soluciju da popolovite bar popravku tih klapni
 

Burek

New member
Re: C5 2.0 SX HDi 2006

A reko sam mu danas da ak rješi te klapne da ću uzet, sad se još premišljam dal vrijedi izgubit priliku za 2 iljade kuna.

Al opet, jel vrijedi to što je auto u stvarno jako dobrom vizualnom stanju, od interijera do limarije sve izgleda gotovo savršeno, pomalo nevjerojatno za tako "star" auto. Al valjda se sve da dobro ušminkat.

Ima doduše neka čudna priča sa kilometražom.. Pokazivo mi je tip neki papir koji je bio vezan za cijelu proceduru uvoza iz švabije na kojem je pisalo da auto ima 175 tkm a na satu stoji 172 tkm... Tip se opravdavo nekom pričom koja je ono, li-la u najboljem slučaju.

Na servisu na dijagnostici je bila razlika u 2 kilometra samo, ne znam jel to uobičajeno odstupanje il s pravom imam razloga biti sumnjičav?
 

Luca

Active member
Re: C5 2.0 SX HDi 2006

Aute sa takvim pricama i usminkani ali samo neradi ... to to i to ... bolje ostavi i nadji neki
koji mozes sve provjeriti i pregledati pa makar imao koju crtu ili neke normalne sitnice od koristenja a ove ostavi nekom drugom da poslije otkriva skrivene stvari a novci odose....
strpi se dok ne nadjes pravi :rolleyes:
 
Na vrh