Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

ZVAJ

Skoro zreo
Stavio si ključ u džep. Draga ti je sjela u krilo. Povećan pritisak i auto nije imao druge nego u garaži otvoriti prozore... :whistling::):)
A domet signala je dosta velik. Drugi put ključ na stol hehe
A koliko puta su me zvali mobitelom, pa slušam kako pecaju, kako cijepaju drva, a o ostalom da ne pričam.
 

1587 VTS

New member
Stavio si ključ u džep. Draga ti je sjela u krilo. Povećan pritisak i auto nije imao druge nego u garaži otvoriti prozore... :whistling::):)
A domet signala je dosta velik. Drugi put ključ na stol hehe
A koliko puta su me zvali mobitelom, pa slušam kako pecaju, kako cijepaju drva, a o ostalom da ne pričam.
:D :palacgore:
 

Damaj

Active member
Kad je čovjek toliko siguran u nešto što tvrdi, mora da je to iz osobnog iskustva (hi,hi)!
 
Posljednje uređivanje:

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Stavio si ključ u džep. Draga ti je sjela u krilo. Povećan pritisak i auto nije imao druge nego u garaži otvoriti prozore... :whistling::):)
A domet signala je dosta velik. Drugi put ključ na stol hehe
A koliko puta su me zvali mobitelom, pa slušam kako pecaju, kako cijepaju drva, a o ostalom da ne pričam.
:stovanje::stovanje:ROFLROFL:aplauz::aplauz:
 

alto

Lam ptièar
Može li mi netko savjetovati koje amortizere i opruge da stavim na novi C4 1.6HDI. Naime nisam zadovoljan kako se auto ponaša na cesti. Veoma je udoban na autoputu npr.Ri-Zg na Alfa 159 se ponekad osjete mali udaraci a C4 je fenomenalan ali u gradu i lokalnim cestama u okolici Rijeke lupi na rupi ali se i karoserija valja i samim time mi je jako neudoban. Najgore mi je kada po kisi na velikoj uzbrdici auto uzdize prednji kraj i proklizava pri kretanju koda imam stojadina. Nikada mi se te stvari nisu događale niti sa starim Cliom ili Bravom.
Htio bih da auto bude samo malo tvrđi ali ne da mi dijete poskakuje na stolici i ako pričam za vrijeme vožnje da si pregrizem jezik.
Inaće ergonomija, potrošnja, kočnice, osijećaj za volanom sve mi je OK. Plastika je dobra jedino komad plastike koji pokriva pojas se lako izgrebe prilikom izlaženja iz auta na uskim parkiralištnim mjestima i sjedalo od vozača mi je počelo malo škripati kada se malo premjestim ili sjedam u njega opa. imam 87kg a supruga oko 55 i auto ima samo 3000km. Još moram provijeriti CD player ( staviti neki stari CD) jer mi je izgrebao potpuno novi CD prvi puta korišten.
 

Dalibor

Dado Tornado
staviš si neke druge opruge, biti će manje valjav a možda postane i udobniji u ovim slučajevima di lupi na rupi. imaš ovdje nekih za oko 1000kn - klikni me, ali ima njih na biranje
 

alto

Lam ptièar
OK Hvala na savjetu. Morati ću nešto napraviti jer mi je glupo da mjenjam auto samo zbog toga i gubiti lovu. Kada sam bio na probnoj vožnji napravili smo samo par km, bila je gužva jer je auto tek dosao i masu ih je htjelo probati voziti.
A dobro je i to u usporedbi sa Renault salonom gdje mi je dosao šef salona i rekao da " će oni meni napraviti uslugu da probam megana i da ga vozim pažljivo jer je auto prodan" i dali mi dionicu iznad gdje mozes voziti max u drugoj na vrhu gasa jer je cesta mjestimice uska i zavojita uz to relativno prometna. Al sam se oduševio sa pristupom.
Usput hvala na info tko je napisao za otvaranj i zatvaranje prozora na daljinskom, probao sam i za drugo ljeto neću silaziti iz kuće da prozračim auto prije nego malešnog stavim u auto.
 

dturcic

New member
Htio bih da auto bude samo malo tvrđi ali ne da mi dijete poskakuje na stolici i ako pričam za vrijeme vožnje da si pregrizem jezik.
Neznam kako prčkanje po amortizerima djeluje na garanciju.
Ako staviš tvrđe opruge vjerovatno ti neće priznat u garantnom roku bilo kakva oštećenja na podvozju.
Ono čisto logički gledano:thinking:
 

Damaj

Active member
Može se to mijenjati ali sve radove mora obaviti kod ovlaštenog servisera i po njihovim napucima, ali čudi me da onda nisi uzeo auto sportskih kararkteristika, pa zato postoje probne vožnje novih automobila.
 

Ciki vts

New member
Tako je, neka sve mjenjaju u citroenu ako imas garanciju i odmah nakon toga otidi kom gabreka ili nekoga da sve prekontroliraju.

PS. moj je auto isto dosta omekanio kad su amortizeri propisali ;)
 

XSARA VTS

Member
Koni sa podesavanjem tvdoce, oko 2tkn prednji i 1tkn zadnji + opruge.
Preskupo i nepotrebno koliko sam skužio čovjek vozi djecu u tom autu a KONI samo kad staviš na 3 stupanj tek onda su tvrđi inače na prva 2 su banana kao da nisi ništa ni promijenio. Po meni općenito mijenjati amortizere na novom autu je glupost naročito ako su ispravni i ako nisi siguran jeli to na tvom autu normalna pojava ili je to slučaj "samo na tvom" autu zašto ne odeš provjeriti rad amortizera negdje pa se uvjeriš jesu li ispravni to ne košta više od 110-tinjak kuna !
 

knez-bj

New member
Imam jedno pitanje, da li je tko primjetio da prilikom zaustavljanja, znači pritisnute kočnice se čuje nekakvo zujanje kao da je upaljen abs sve dok se auto ne zaustavi do kraja. Naravno bez stisnute kočnice do kraja inače bi radio abs.
 

ZVAJ

Skoro zreo
Kneže!
Ja sam nedavno oštro kočio zbog ludog pješaka, i više mi je sličilo na preskakanje zupčanika. Naravno nakon toga je sve bilo OK. A ako auto ne vozim nekoliko dana čuje se "struganje". Loši diskovi pa se uhvati hrđa i pločice stružu nekoliko kočenja. Da nije to u pitanju ? :confused:
 

amorphis

Member
Kod mene ništa ne zuji ali onaj "škljoc" u drugoj/trećoj se ne da...očito je to nešto trajno, najvjerojatnije nakon otpuštanje hill holdera...
 

alto

Lam ptièar
Po meni općenito mijenjati amortizere na novom autu je glupost naročito ako su ispravni i ako nisi siguran jeli to na tvom autu normalna pojava ili je to slučaj "samo na tvom" autu zašto ne odeš provjeriti rad amortizera negdje pa se uvjeriš jesu li ispravni to ne košta više od 110-tinjak kuna !
Pa mislim da je bila razlika između testnog i moga u tome sto na testnom prilikom prolaska preko vibrirajućih prepreka se nije osjetilo apsolutno ništa a na mome se osjete lagani udarci. Oba auta su bila ista (motor, veličina felgi, čak i boja). Mozda su na testnom bile gume napumpane na maji pritisak. Ja sam svoje provjerio i napumpane su kao preporučuju (naljepnica kod vratiju). Auto je takav od prvog dana i čudno mi je da su amotizeri ne ispravni na novom autu.
Mozda ste vi naviknuti na valjanje auta kao barka kada prelazi rupa i traljavo namještenih šahti, meni je to neudobno. prije sam vozio i Xsaru i vozio se sa prijeteljom u staroj liniji Picassa i to nisam primjetio. Imao sam Clio jedinicu koji je mekan i za mali auto jako udoban ali se nije ljuljao po rupama.
Raspitati ću se još u servisu, prodavač mi je rekao da je takva Citroenova politika da tako ugađaju automobile za ugodniju vožnju. Mozda za francusku, jedne od najboljih cesta po kojima sam se vozio.
 

knez-bj

New member
Ne, to nije mehanički zvuk od diskova ili disk pločica,već dolazi ispod haube i najbolje se čuje kada se sa 40kmh počne kočiti u leru pa do zaustavljanja i to kad se lagano ili srednje pritišće kočnica, a ne da se aktivira abs. Kočnice dobro rade i nadam se da to nije nikakav kvar.
 

ledolomac

New member
Kod C4 je zada polukruta osovina i kod prelaska neravnina ovjes je malo bučan, ali ništa strašno.Auto što manje osluškujte i ne tražite pogreške i nedostatke kojih i nema, ili su irelevantni. Glavno je da pali i vozi i baš me briga zašto je nešto tako.
 

Dalibor

Dado Tornado
Ne, to nije mehanički zvuk od diskova ili disk pločica,već dolazi ispod haube i najbolje se čuje kada se sa 40kmh počne kočiti u leru pa do zaustavljanja i to kad se lagano ili srednje pritišće kočnica, a ne da se aktivira abs. Kočnice dobro rade i nadam se da to nije nikakav kvar.
ubrizgavanje goriva se može čuti u trenucima koje spominješ. normalno je to kod automobila s elektronskim ubrizgavanjem
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh