Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

Dalibor

Dado Tornado
našla sam u oglasu da se prodaje c4 attraction 1.6hdi 92ks, metalic boja mp3..
ima 5 mjeseci, prodaje se za 100000kn.
gledala sam novi takav koji dođe oko 115000kn.
da li se isplati kupiti star 5 mjeseci s 8000km ili novi?
ne isplati se. taj auto bi trebao biti povoljniji 25% od novog. znači trebao bi koštati oko 80 000
 

Dalibor

Dado Tornado
čim izađe iz salona vozilo je staro godinu dana, a u prvoj godini auti najviše gube na vrijednosti.
to što ima kupaca koji godinu dana star auto iz autokuće smatraju novim, i daje za pravo autokućama da stavljaju cijene 10% niže za rabljeno vozilo s 8000km.

svaka čast onima koji imaju hrabrosti i odluće se za takav auto, bez obzira na cijenu.
 

bizwom

New member
na firmu bi i kupila.
auto nije star godinu dana nego 5 mjeseci. cijena mu je manja 15%, a možda ju još i spusti.
Mislim da si pretjerao kada si rekao da je cijena za takav auto 80000kn. To je 35000kn manje za 5 mjeseci
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Mislim da si pretjerao kada si rekao da je cijena za takav auto 80000kn. To je 35000kn manje za 5 mjeseci
Nije pretjerao. Dapače, posve je u pravu.
Novi automobil (bilo koje marke) u trenutku izlaska iz autosalona gubi oko 25 posto vrijednosti, makar ga vlasnik odlučio prodati nakon deset prijeđenih kilometara iza trećeg zavoja do kuće. Tako stoji stvar.

To što je dizel, ima metalizirani efekt boje te Mp3 player (?) je u većoj mjeri irelevanto u održavanju cijene rabljenog.

Sad, ti procjeni koliko je zaista ta kupnja isplativa. Razmisli pri tome također zbog čega je auto kupljen, odnosno zbog čega se tako rano prodaje i, konačno, kako je vožen i tko ga je sve vozio u tih 8tkm, koliko navodiš da ima, uz grubu pretpostavku da zaista ima "samo" osam tkm, jel...
 

Matija

New member
kako je vožen i tko ga je sve vozio u tih 8tkm,
Jedan od najbitnijih elemenata kod kupovine auta! Kako se auto razradi!

Bolje kupiti onda full novi sa malo lošijom opremom ili pričekati neku akciju, nego se radi toga što je dizel zaletiti grlom u jagode. Dati toliko novaca za polovni auto.. Hm.. Mislim, svatko radi što hoće sa svojim novcem, ali eto, iznosimo mišljenja. :)

Veoma je bitan odgovor na pitanje zašto se taj auto prodaje...
 

Dalibor

Dado Tornado
sve su rekli kolege iznad.
ali možda jesam malo pretjero sa "80 000", no preko 90 000 nikako nebi dao za taj auto, i to 90 000 ako bi mi dali produženu garancija uz njega
 

Blackking

Kralj
Taj C4 je salonski auto sa 8000km .. koristen za test vožnju ili jednostavno se lik želi riješiti te kante .. no ja nikada nebi šparao na autu u razlici od 10.000 kn .. nema šanse ... ipak novo je novo .. pa makar je i sjebano ... barem daje odredjenu sigurnost ako ništa garancija :)

Da nadodam još ... evo bliži mi se i prvi servis .. imam 8800km ... nisam nikakvih problema s autom imao što se tiće mehanike, elektronike.
Jedina mala zamjerka je što mi je pukla letvica na volanu, isto tako na početku mi je mjenjač malo zezao ali to se razradilo i sjelo na svoje... funkcionira u autu sve savršeno i stvarno je dobro napravljen ... zadovoljan sam jako ako zanemarim mali incident sa CH .. iako auto kao auto nema veze s time :)
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Sad, ti procjeni koliko je zaista ta kupnja isplativa. Razmisli pri tome također zbog čega je auto kupljen, odnosno zbog čega se tako rano prodaje i, konačno, kako je vožen i tko ga je sve vozio u tih 8tkm, koliko navodiš da ima, uz grubu pretpostavku da zaista ima "samo" osam tkm, jel...
Točno, sve to stoji.

Takvi auti su ili salonski, ili kupljeni za tvrtku na leasing (a, znamo kako se takvi auti voze), ili možete biti kupljen kao rent-a-car vozila (što također znamo kako se ti auti voze) :)

Osobno, ne bih taj auto kupio niti u jednom slučaju. Pogotovo ne rabljeno za toliko novce, odnosno tako malo razliku u cijeni u odnosu na potpuno novog.

Možda da je, kako i Dalibor kaže, za 80 tisuća. To je već primamljiva ponuda.
 

macola

New member
ako je auto na firmu ne plača 5%
je , je majstore ako ga dotični ima na firmu (što nigdje ne piše) , a ako ga KUPUJEŠ na firmu od osobe svejedno ide porez na promet ( i ja sam obrtnik ):hm:

a ako neko prodaje jer mu trebaju pare ( nikad se ne zna ) onda se i gaće skidaju na cijenu mislim
 

c5 dr

Member
je je u redu je ali najvjerojatnije da je na firmu jer su to najviše auti koji su bili u rent a car-u i koji se prodaju nakon 4 mjeseca sa kilometražom največom do 15 ooo km a sa ostalim se slažem sa tobom:)
 

SLAKI

New member
Pozdrav ljud! novi sam clan pa reko nek i ja bacim koju pametnu, posto pratim temu o novom c4 od samog starta...dakle auto posjedujem vec mjesec i pol 1.6 hdi 92, crvena babylone, seduction...kako sam citao vidim da su i ostali imali problema sa rashladnom tekucinom motora malo se spusta malo se dize mijenja boje kao duga jednom sam otvorio haubu i bila je crvenkasta, pa zatim plava potom nekako blijedo roza, no cim se spusti do min sutradan se podigne do max kao da nista nije bilo posljednjih dana mi je sve u redu...no imam ja jedno drugo pitanje za strucnjake, od kad sam kupio auto on stalno vuce malo u lijevo, vozili ga vi 150,100,ili 50 kmh on zavlaci konstantno u lijevo bilo da se nalazim na autocesti, magistrali ili nekom prtenjaku...u početku sam kontao da to tako mora dok nesjedne na svoje mjesto no to se ne događa iako imam 5000km a on i dalje tako, nije to toliko osjetno da se mora volan stalno drzat sa rukama cvrsto i potezat prema desno...jednostavno kad ga se pusti auto ode u lijevo vidno i osjetno...ispricavam se na pomalo glupavom objasnjenju problema ali nemam drugih rijeci za opisat...
 

Dalibor

Dado Tornado
balansiranje kotača je kada se skida kotač, stavlja na mašinu, i vrši se samo njegov balans, dok se špur radi kada su svi kotači na autu i naštimavaju se da budu prijatelji međusobno
 

Damaj

Active member
Pozdrav ljud! novi sam clan pa reko nek i ja bacim koju pametnu, posto pratim temu o novom c4 od samog starta...dakle auto posjedujem vec mjesec i pol 1.6 hdi 92, crvena babylone, seduction...kako sam citao vidim da su i ostali imali problema sa rashladnom tekucinom motora malo se spusta malo se dize mijenja boje kao duga jednom sam otvorio haubu i bila je crvenkasta, pa zatim plava potom nekako blijedo roza, no cim se spusti do min sutradan se podigne do max kao da nista nije bilo posljednjih dana mi je sve u redu...no imam ja jedno drugo pitanje za strucnjake, od kad sam kupio auto on stalno vuce malo u lijevo, vozili ga vi 150,100,ili 50 kmh on zavlaci konstantno u lijevo bilo da se nalazim na autocesti, magistrali ili nekom prtenjaku...u početku sam kontao da to tako mora dok nesjedne na svoje mjesto no to se ne događa iako imam 5000km a on i dalje tako, nije to toliko osjetno da se mora volan stalno drzat sa rukama cvrsto i potezat prema desno...jednostavno kad ga se pusti auto ode u lijevo vidno i osjetno...ispricavam se na pomalo glupavom objasnjenju problema ali nemam drugih rijeci za opisat...
I meni je počeo vući na lijevu stranu, ne znam možda je Olaf u pravu, ali na starom C4 sam imao isti problem pod jamstvom (prijeđenih par tisuća) pa su mi mijenjali amortizer i još nešto...
 

msvetec

New member
Moj je isto jedan dan samo odjednom na autocesti poćeo vući u desno i volan se nije izravnao do kraj, kad sam došao na posao vidio sam da sam probušio zadnju desnu gumu i već je bila skoro do kraja ispustila.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh