Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

sharkzo

New member
Škripanje s laganim lupkanjem. Javlja se ovisno o cesti, neravninama. Kada ga zanjišeš u vožnji lijevo-desno čuje se intenzivnije. Na mjestu se ne čuje kada okrećeš volan. Uglavnom, čuje se u vožnji ovisno o grbama, kada silaziš s nogostupa ili se iz nekog razloga zanjiše L-D. Ne znam što su sada mjenjali jer nisam osobno podigao auto. Idem sutra opet tamo pa ( Citroen CS )...to be continued
Takve sam ti ja probleme imao i bila mi je letva volana.Nakon zamjene sve je ok i više se ne čuje
 

Konrad

New member
novi fap-ovi koji su krenuli s ugrađivanjem od peže 508 rade na nižim temperaturama nego stariji fap, tako se žele izbjeć "problemi sa fapovima".
temperature rada su im sada do 100°C, prije se kurili na 150 ili više...
s novim aditivom temperatura se smanjuje sa 550 na 450 stupnjeva...to je temperatura na kojoj se FAP cisti...

Dovodom goriva/injektorom/whatever.. Tko zna kak je jadni citrojen to rijesio... Vjerojatno cobani jos zive u 18.st pa su nakacili samo cijevcicu :D :D
5-a dizna se koristi kod sistema koji brizgaju gorivo u FAP...PSA ima aditiv koji se dodaje u gorivo i smanjuje potrebnu temperaturu za ciscenje FAP-a...

Po čemu je to skuplje održavat dizelaša ??
jos nisi dobio odgovor ROFL

kao ni ja na pitanje tko pametuje da je dizel povoljnija kupnja... ROFL

Ha gle, imam ljude i sim i tam :D :cool:


Nizozemci su 267556643456543456765435676543 puta bolji.
po cemu su nizozemci bolji?
 

Konrad

New member
pa ne cistis ga ti...

a i nije to neki trosak da moras sipat svakih 20 000km...

a nitko ne prica o svjecicama na C-crossseru koje svi mijenjaju na 45000 a jedna je cca 400 kuna...
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
jos nisi dobio odgovor

kao ni ja na pitanje tko pametuje da je dizel povoljnija kupnja...
Iskreno,baš me i briga ;)..vječita spika dizel-benzin :whistling:..svako kupuje ono kaj mu paše i amen :angel:
 

Matija

New member
Škripanje s laganim lupkanjem. Javlja se ovisno o cesti, neravninama. Kada ga zanjišeš u vožnji lijevo-desno čuje se intenzivnije. Na mjestu se ne čuje kada okrećeš volan. Uglavnom, čuje se u vožnji ovisno o grbama, kada silaziš s nogostupa ili se iz nekog razloga zanjiše L-D. Ne znam što su sada mjenjali jer nisam osobno podigao auto. Idem sutra opet tamo pa ( Citroen CS )...to be continued
E baš to. Najbolje možeš testirati tako da digneš haubu i zaljuljaš motor po osovini lijevo-desno. Možeš uhvatiti za onu kuku za kačenje motora kad se vadi van. Èuje se škripanje. Ja još čekam dostavu nosača, pa kad ga zamijene ću vidjeti da li se nešto čuje i dalje.
 

ajkamai

New member
Bio sam danas opet (CS Zagreb), to mi je već 5i put. Uglavnom mjenjali su mi nekidan prsten s gumom oko amortizera. Bili su sretni jer je guma bila oštećena pa su se nadali da je to ( falio je komad oko prstena, tvornički ). Danas dođem opet i velim da i dalje škripi, lupka. Otpojio je neku štangicu oko osovine jer je mislio da je to, ali nakon probnog đira i dalje isto. Rekli su da će poslati upit francuzima i javiti mi drugi - treći tjedan.

Prenio sam im iskustva s letvom volana, vele da nije...tresli smo motor radi sumnje na nosač ali se ne čuje.

Skočiti ću još do automehanike.
 

Konrad

New member
ako nemogu naci problem odi u servis koji ima vise iskustva s tim...

kad steknu neko iskustvo bit ce lakse jer ipak je to kratko na cestama
 

Ciki vts

New member
indikator temp (mijenja se cijelo kuciste) 1.6b
dizeli pale DIAG lampicu jer nema aditiva u gorivu
zadnji amortizeri lupaju i propisaju na 30ak tkm
turbinice 1.6hdi - oduvijek
...
...

bilo je jos toga, ali nisam stigao zapamtiti

francuzi će znati što nekom u hrvatskoj lupka i cvili u autu :D
na platformu dolaze svi upiti iz cijelog svijeta, ako u servisu nisu sigurni u gresku, onda iz fr dolaze moguci problemi i kako ih rijesiti, kad se rijesi, za drugi put znaju da treba to mjenjati i tak, ne da mi se sad detaljnije objasnjavati sto i kako, ali shvatiti ces.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh