Po čemu je to skuplje održavat dizelaša ??
Po čemu je to skuplje održavat dizelaša ??
kakav je to zvukIdentična stvar kao i kod Matije, škripi đeram. Šteta što do danas nisam vidio post. Par puta sam odlazio u servis jer kao ne čuju pa kad samnom naprave đir onda čuju. Naručili su neke dijelove pa će mjenjati dio po dio...Uglavnom danas su mi nešto mjenjali ( starog sam poslao po auto jer nisam mogao osobno, nisu mu da li nikakavu potvrdu učinjenog ) i ja sad napravim đir i opet se isto čuje. Uglavnom sutra idem nazad s informacijom o nosaču motora.
Kakav fap filter... to se nakon garancije skida skupa sa injektorom, NO FAP, NO SHIT!Ok ali da li je kome do sada riknuo FAP filter?
Kakav fap filter... to se nakon garancije skida skupa sa injektorom, NO FAP, NO SHIT!
Dovodom goriva/injektorom/whatever.. Tko zna kak je jadni citrojen to rijesio... Vjerojatno cobani jos zive u 18.st pa su nakacili samo cijevcicu
ima nas ovdje zaljubljenih i u citroeneNe želim ovdje citirati ičiji tekst jer ovdje ima isuviše ljudi kojima matematika definitivno ne ide. Pa tko je tu lud, za nizozemca platio 91 500, kn, a za najjeftinijeg dizla trebao izdvojiti 105 000 kn, a da se tom najjeftinijem dizlu nadoda ovo viška opreme što ima i nizozemac koštao bi minimalno 109 000 kn (HDi 90 Medvešćak 119 000 kn). Dakle razlika cca 17 000 - 27 000 kn i zato prestanite lupetati kako je dizel u konačnici povoljniji cijenom. Da nije ovaj nizozemac bio toliko povoljan definitivno ne bih ponovno uzeo novi C4, nisam ja nikakav zaljubljenik u ovaj ili onaj auto, ja se jedino mogu zaljubiti u cure. Omjer uloženo-dobijeno je presudni faktor kod svakoga auta.
Ma možeš ti biti zaljubljenik i u aute, ali to onda nema veze sa isplativosti kupovine nekoga auta, treba otvoriti novu temu : "ja sam zaljubljen u svoj auto i ne pitam koliko će me to koštati..."ima nas ovdje zaljubljenih i u citroene
koja je poanta rasprave razlike u cijeni benzinca i dizelaMa možeš ti biti zaljubljenik i u aute, ali to onda nema veze sa isplativosti kupovine nekoga auta, treba otvoriti novu temu : "ja sam zaljubljen u svoj auto i ne pitam koliko će me to koštati..."
Ma jasno je meni o čemu ti pričaš, ali kada netko počne pametovati kako je diesel povoljnija kupnja u konačnici od benzinca, to stvarno ne stoji. Kako je većina nas zaključila kako je diesel bolji i snažniji (čak i tiši) od benzinca, tu nema dileme, jedino još ovdje presuđuje početna cijena, a što je definitivno bilo na strani nizozemaca, pa Astra clasic (stariji model) toliko košta, dakle za te novce dobiješ novi model C4 sa pregršt opreme i to kvalitetne jer mi je na prošlom C4 radilo sve savršeno (4 god - 110 000 km) - ako je moguće po tome suditi!koja je poanta rasprave razlike u cijeni benzinca i dizela
to nije jedina razlika među njima
razlika je i u načinu vožnje, u okretnom momentu itd.
teško je svesti razliku samo na razliku u cijeni
90 ks s benzincem i 90 ks s turbo dizelom nije ista stvar
nekome više odgovara benzinac a nekome dizel
a opet netko vidi samo razliku u cijeni
i sam nekad gledam razliku u cijeni, ali ne nužno samo to
I na ovo ti moram odgovoriti: Svaki prosječan kupac gleda omjer uloženo-dobiveno, što nije nužno najniža cijena, a postoje i "zaljubljenici" u određenje marke vozila kojima nije toliko bitna cijena, odnosno ako se čovjek namjerio na određenu marku vozila kupit će on njega pa čak i starijeg ako mu nedostaje novca. Meni nije tata zaradio novac kojeg trošim tako da uvijek gledam uloženo -dobiveno.i sam nekad gledam razliku u cijeni, ali ne nužno samo to
ni meniMeni nije tata zaradio novac kojeg trošim tako da uvijek gledam uloženo -dobiveno.
Ajd, koonačno netko ko razmišlja ko i ja!Ne želim ovdje citirati ičiji tekst jer ovdje ima isuviše ljudi kojima matematika definitivno ne ide. Pa tko je tu lud, za nizozemca platio 91 500, kn, a za najjeftinijeg dizla trebao izdvojiti 105 000 kn, a da se tom najjeftinijem dizlu nadoda ovo viška opreme što ima i nizozemac koštao bi minimalno 109 000 kn (HDi 90 Medvešćak 119 000 kn). Dakle razlika cca 17 000 - 27 000 kn i zato prestanite lupetati kako je dizel u konačnici povoljniji cijenom. Da nije ovaj nizozemac bio toliko povoljan definitivno ne bih ponovno uzeo novi C4, nisam ja nikakav zaljubljenik u ovaj ili onaj auto, ja se jedino mogu zaljubiti u cure. Omjer uloženo-dobijeno je presudni faktor kod svakoga auta.
Tko je pametovao da je dizel povoljnija kupnja?Ma jasno je meni o čemu ti pričaš, ali kada netko počne pametovati kako je diesel povoljnija kupnja u konačnici od benzinca, to stvarno ne stoji. Kako je većina nas zaključila kako je diesel bolji i snažniji (čak i tiši) od benzinca, tu nema dileme, jedino još ovdje presuđuje početna cijena, a što je definitivno bilo na strani nizozemaca, pa Astra clasic (stariji model) toliko košta, dakle za te novce dobiješ novi model C4 sa pregršt opreme i to kvalitetne jer mi je na prošlom C4 radilo sve savršeno (4 god - 110 000 km) - ako je moguće po tome suditi!
I na ovo ti moram odgovoriti: Svaki prosječan kupac gleda omjer uloženo-dobiveno, što nije nužno najniža cijena, a postoje i "zaljubljenici" u određenje marke vozila kojima nije toliko bitna cijena, odnosno ako se čovjek namjerio na određenu marku vozila kupit će on njega pa čak i starijeg ako mu nedostaje novca. Meni nije tata zaradio novac kojeg trošim tako da uvijek gledam uloženo -dobiveno.
Odakle ti ta informacija: Pa neznam da li je osim moga ijedan više prodan u Splitu.Tako su mi barem rekli u servisu kad sam pitao kako su se pokazali, ali provjeriti ću u prodaji.Nije bolje, puni su ih servisi
Sigurno nisi dovoljno zaljubljen!?..Inaće, ja sam zaljubljen u Mercedes S 65 AMG, a pogodite zašto ga ne vozim!?!
Ha gle, imam ljude i sim i tamOdakle ti ta informacija: Pa neznam da li je osim moga ijedan više prodan u Splitu.Tako su mi barem rekli u servisu kad sam pitao kako su se pokazali, ali provjeriti ću u prodaji.
Nizozemci su 267556643456543456765435676543 puta bolji.A ti nizozemci koji su bili tak jeftini , da nisu svi oni sa tim greškama?