Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

ajkamai

New member
Identična stvar kao i kod Matije, škripi đeram. Šteta što do danas nisam vidio post. Par puta sam odlazio u servis jer kao ne čuju pa kad samnom naprave đir onda čuju. Naručili su neke dijelove pa će mjenjati dio po dio...Uglavnom danas su mi nešto mjenjali ( starog sam poslao po auto jer nisam mogao osobno, nisu mu da li nikakavu potvrdu učinjenog ) i ja sad napravim đir i opet se isto čuje. Uglavnom sutra idem nazad s informacijom o nosaču motora.
 

liberty

Well-known member
Identična stvar kao i kod Matije, škripi đeram. Šteta što do danas nisam vidio post. Par puta sam odlazio u servis jer kao ne čuju pa kad samnom naprave đir onda čuju. Naručili su neke dijelove pa će mjenjati dio po dio...Uglavnom danas su mi nešto mjenjali ( starog sam poslao po auto jer nisam mogao osobno, nisu mu da li nikakavu potvrdu učinjenog ) i ja sad napravim đir i opet se isto čuje. Uglavnom sutra idem nazad s informacijom o nosaču motora.
kakav je to zvuk
škripa ili pucketanje
kod okretanja volana prilikom vožnje ili prilikom stajanja na mjestu

što su ti do sada mijenjali
 

Dalibor

Dado Tornado
novi fap-ovi koji su krenuli s ugrađivanjem od peže 508 rade na nižim temperaturama nego stariji fap, tako se žele izbjeć "problemi sa fapovima".
temperature rada su im sada do 100°C, prije se kurili na 150 ili više...
 

Damaj

Active member
Ne želim ovdje citirati ičiji tekst jer ovdje ima isuviše ljudi kojima matematika definitivno ne ide. Pa tko je tu lud, za nizozemca platio 91 500, kn, a za najjeftinijeg dizla trebao izdvojiti 105 000 kn, a da se tom najjeftinijem dizlu nadoda ovo viška opreme što ima i nizozemac koštao bi minimalno 109 000 kn (HDi 90 Medvešćak 119 000 kn). Dakle razlika cca 17 000 - 27 000 kn i zato prestanite lupetati kako je dizel u konačnici povoljniji cijenom. Da nije ovaj nizozemac bio toliko povoljan definitivno ne bih ponovno uzeo novi C4, nisam ja nikakav zaljubljenik u ovaj ili onaj auto, ja se jedino mogu zaljubiti u cure. Omjer uloženo-dobijeno je presudni faktor kod svakoga auta.
 

liberty

Well-known member
Ne želim ovdje citirati ičiji tekst jer ovdje ima isuviše ljudi kojima matematika definitivno ne ide. Pa tko je tu lud, za nizozemca platio 91 500, kn, a za najjeftinijeg dizla trebao izdvojiti 105 000 kn, a da se tom najjeftinijem dizlu nadoda ovo viška opreme što ima i nizozemac koštao bi minimalno 109 000 kn (HDi 90 Medvešćak 119 000 kn). Dakle razlika cca 17 000 - 27 000 kn i zato prestanite lupetati kako je dizel u konačnici povoljniji cijenom. Da nije ovaj nizozemac bio toliko povoljan definitivno ne bih ponovno uzeo novi C4, nisam ja nikakav zaljubljenik u ovaj ili onaj auto, ja se jedino mogu zaljubiti u cure. Omjer uloženo-dobijeno je presudni faktor kod svakoga auta.
ima nas ovdje zaljubljenih i u citroene:)
 

Damaj

Active member
ima nas ovdje zaljubljenih i u citroene
Ma možeš ti biti zaljubljenik i u aute, ali to onda nema veze sa isplativosti kupovine nekoga auta, treba otvoriti novu temu : "ja sam zaljubljen u svoj auto i ne pitam koliko će me to koštati..."
 

liberty

Well-known member
Ma možeš ti biti zaljubljenik i u aute, ali to onda nema veze sa isplativosti kupovine nekoga auta, treba otvoriti novu temu : "ja sam zaljubljen u svoj auto i ne pitam koliko će me to koštati..."
koja je poanta rasprave razlike u cijeni benzinca i dizela
to nije jedina razlika među njima
razlika je i u načinu vožnje, u okretnom momentu itd.
teško je svesti razliku samo na razliku u cijeni
90 ks s benzincem i 90 ks s turbo dizelom nije ista stvar
nekome više odgovara benzinac a nekome dizel
a opet netko vidi samo razliku u cijeni
i sam nekad gledam razliku u cijeni, ali ne nužno samo to
;)
 

Damaj

Active member
koja je poanta rasprave razlike u cijeni benzinca i dizela
to nije jedina razlika među njima
razlika je i u načinu vožnje, u okretnom momentu itd.
teško je svesti razliku samo na razliku u cijeni
90 ks s benzincem i 90 ks s turbo dizelom nije ista stvar
nekome više odgovara benzinac a nekome dizel
a opet netko vidi samo razliku u cijeni
i sam nekad gledam razliku u cijeni, ali ne nužno samo to
;)
Ma jasno je meni o čemu ti pričaš, ali kada netko počne pametovati kako je diesel povoljnija kupnja u konačnici od benzinca, to stvarno ne stoji. Kako je većina nas zaključila kako je diesel bolji i snažniji (čak i tiši) od benzinca, tu nema dileme, jedino još ovdje presuđuje početna cijena, a što je definitivno bilo na strani nizozemaca, pa Astra clasic (stariji model) toliko košta, dakle za te novce dobiješ novi model C4 sa pregršt opreme i to kvalitetne jer mi je na prošlom C4 radilo sve savršeno (4 god - 110 000 km) - ako je moguće po tome suditi!

i sam nekad gledam razliku u cijeni, ali ne nužno samo to
I na ovo ti moram odgovoriti: Svaki prosječan kupac gleda omjer uloženo-dobiveno, što nije nužno najniža cijena, a postoje i "zaljubljenici" u određenje marke vozila kojima nije toliko bitna cijena, odnosno ako se čovjek namjerio na određenu marku vozila kupit će on njega pa čak i starijeg ako mu nedostaje novca. Meni nije tata zaradio novac kojeg trošim tako da uvijek gledam uloženo -dobiveno.
 

ajkamai

New member
Škripanje s laganim lupkanjem. Javlja se ovisno o cesti, neravninama. Kada ga zanjišeš u vožnji lijevo-desno čuje se intenzivnije. Na mjestu se ne čuje kada okrećeš volan. Uglavnom, čuje se u vožnji ovisno o grbama, kada silaziš s nogostupa ili se iz nekog razloga zanjiše L-D. Ne znam što su sada mjenjali jer nisam osobno podigao auto. Idem sutra opet tamo pa ( Citroen CS )...to be continued
 

Zdravac

New member
Ne želim ovdje citirati ičiji tekst jer ovdje ima isuviše ljudi kojima matematika definitivno ne ide. Pa tko je tu lud, za nizozemca platio 91 500, kn, a za najjeftinijeg dizla trebao izdvojiti 105 000 kn, a da se tom najjeftinijem dizlu nadoda ovo viška opreme što ima i nizozemac koštao bi minimalno 109 000 kn (HDi 90 Medvešćak 119 000 kn). Dakle razlika cca 17 000 - 27 000 kn i zato prestanite lupetati kako je dizel u konačnici povoljniji cijenom. Da nije ovaj nizozemac bio toliko povoljan definitivno ne bih ponovno uzeo novi C4, nisam ja nikakav zaljubljenik u ovaj ili onaj auto, ja se jedino mogu zaljubiti u cure. Omjer uloženo-dobijeno je presudni faktor kod svakoga auta.
Ajd, koonačno netko ko razmišlja ko i ja! :)


...Inaće, ja sam zaljubljen u Mercedes S 65 AMG, a pogodite zašto ga ne vozim!?!
 

Konrad

New member
Ma jasno je meni o čemu ti pričaš, ali kada netko počne pametovati kako je diesel povoljnija kupnja u konačnici od benzinca, to stvarno ne stoji. Kako je većina nas zaključila kako je diesel bolji i snažniji (čak i tiši) od benzinca, tu nema dileme, jedino još ovdje presuđuje početna cijena, a što je definitivno bilo na strani nizozemaca, pa Astra clasic (stariji model) toliko košta, dakle za te novce dobiješ novi model C4 sa pregršt opreme i to kvalitetne jer mi je na prošlom C4 radilo sve savršeno (4 god - 110 000 km) - ako je moguće po tome suditi!



I na ovo ti moram odgovoriti: Svaki prosječan kupac gleda omjer uloženo-dobiveno, što nije nužno najniža cijena, a postoje i "zaljubljenici" u određenje marke vozila kojima nije toliko bitna cijena, odnosno ako se čovjek namjerio na određenu marku vozila kupit će on njega pa čak i starijeg ako mu nedostaje novca. Meni nije tata zaradio novac kojeg trošim tako da uvijek gledam uloženo -dobiveno.
Tko je pametovao da je dizel povoljnija kupnja?
 

Ciki vts

New member
Odakle ti ta informacija: Pa neznam da li je osim moga ijedan više prodan u Splitu.Tako su mi barem rekli u servisu kad sam pitao kako su se pokazali, ali provjeriti ću u prodaji.
Ha gle, imam ljude i sim i tam :D :cool:

A ti nizozemci koji su bili tak jeftini , da nisu svi oni sa tim greškama?
Nizozemci su 267556643456543456765435676543 puta bolji.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh