Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

Damaj

Active member
Ja sam se vec raspitivao o radu hladnjaka u servisu jer se kod mene pali odmah nakon gašenja motora i ustanovljeno je da je to normalno mada se ja do danas nisam navikao na to, jer mislim da previše iscrpljuje akumulator i skraćuje mu radni vijek.
 

Bratkee

New member
je je, to je normalno ... kod mene radi jos nekih 10-15 sekundi nakon gasenja.
a akumulator bi to trebao podnijeti bez vecih problema. ako zelite produziti radni vijek akumulatora nemojte:paliti klimu ili ventilaciju,paliti radio a kamoli cd slusati,spustati prozore,paliti svijetla (dakle samo po danu voziti )...
:D :D :D :D
 

Damaj

Active member
ako zelite produziti radni vijek akumulatora nemojtealiti klimu ili ventilaciju,paliti radio a kamoli cd slusati,spustati prozore,paliti svijetla (dakle samo po danu voziti )...
Sve što si tu nabrojao nema veze sa akumulatorom jer u radu motora strujom opskrbljuje alternator, ali kada auto ugasiš a pali se ventilator onda ga strujom opskrbljuje sam akumulator. Ako se radio nakon nekih par minuta gasi zbog safe moda akumulatora, zašto misliš da ventilator koji troši puno više energije nema utjecaja na radni vijek akumulatora!?:confused:
 

Dalibor

Dado Tornado
vjerojatno se pali jer u trenucima kada gase auto temp. motora je pogodna za paljenje ventilatoro, a kako je ventilator odvojen od kruga kontakt ključa ostaje im raditi dok se temp. ne spusti na potrebnu.

tako je barem na mom. normalno je, i u 20 god. zamjenjena su 3 akumulatora, a auto je stalno vani.

na modernim autima aku je stalno opterečen i kada je auto ugašen zbog puno elektronike. na bjesnim pilama se isprazni ako auto stoji 3 tjedna.
dok supersportski auti imaju male tanke kabele da ih vlasnici uštekaju jer ih se rijetko vozi.
 

Bratkee

New member
Sve što si tu nabrojao nema veze sa akumulatorom jer u radu motora strujom opskrbljuje alternator, ali kada auto ugasiš a pali se ventilator onda ga strujom opskrbljuje sam akumulator. Ako se radio nakon nekih par minuta gasi zbog safe moda akumulatora, zašto misliš da ventilator koji troši puno više energije nema utjecaja na radni vijek akumulatora!?:confused:
sada cemo još i pazit da ne potrošimo akumulator... kao stavili su akumulator od 10 Ah u auto pa moramo biti oprezni...
kazem da je nepotrebno zivcirati se oko ventilatora i akumulatora!
meni se retrovizori otvaraju/zatvaraju automatski,svijetlo svijetli iz istih,follow me home lights ... sve radi i ne sekiram koliko ce mi struje to popit jer smatram da je akumulator dovoljno velik da opskrbljava sve to!! barem 5-6 god ...:D
 

Damaj

Active member
smatram da je akumulator dovoljno velik da opskrbljava sve to!!
Smatraj ti što hoćeš, očito je da se inžinjeri Citroena ne slažu sa tobom jer su u softver ugradili "safe mode" za potrošače akumulatora nakon gašenja motora. Da struje ima na pretek sigurno ne bi ugrađivali nekakvu kontrolu potrošača što povećava cijenu auta:weeabooface:
 

La Marche

Iskreni optimist
Pa kad su već ugradili taj safe mode, znači da stvarno ne trebamo mi o tome brinuti, kad su se već oni pobrinuli.
Zar nemate nimalo povjerenja u sve te vrhunske stručnjake i milijune ugrađene u razvoj automobila?
 

Damaj

Active member
Nemaju oni vremena ispitati to u sto su ulupali milijune, zato im mi sluzimo da im kroz jamstva dojavljujemo sto jos treba usavrsiti.
 
ovdje je očito da su neki pretplačeni da šire negativnu vibru i da mi oprostite seru!!! :oops:

Tolike godine,toliki novci,toliko iskustvo i da baš ništa nevalja?! Ciki,a da se prebaciš na neki WV,Audi ili sl. forum. Tamo ima i previše isfrustriranih,pa možda da im baciš još ti koju negativnu. :p
 

Zdravac

New member
Ciki, svaka ti dala!!! :)

Konačno, prvi pametni i inteligentni post od tebe! Ova funkcija "ignore" savršeno radi! Oh, koliko divnih tema ima na ovom forumu, sada, kad više nisu ukaljane Cikijevim podjebavanjem!

Sad se već da čitati savjete i iskustva!

PS
I što je najbolje, neću vidjeti niti tvoj cinični odgovor na ovaj moj post! JEEEEEEESSS ;) :D :p

Adios Amigos, Ciki!
 

ZVAJ

Skoro zreo
Pa evo novosti. Na Nizozemcu otkazala pumpica za prskanje tekućine na stakla. Baš kad je počela kiša. Cijelo ljeto je nisam trebao i sad ODE. Pravac servis Èuljak Cerić i naravno nemaju na zalihi. Pošto je garancija, naručili novu ali što sad??? I na moje iznenađenje imaju polovnu dok ne dođe nova. Ugradili i radi. Svaka čast, servisu i dečkima. Ja mogu prati stakla :stovanje: :palacgore:
 

liberty

Well-known member
te pumpice navodno često odu a koštaju ako se ne varam 100-150 kn

nemojte mi dirati Cikija - svako ima pravo na svoje mišljenje i kome smeta nek ga ne čita, ja i u njegovim postovima nalazim korisne savjete tako da mi je odlična protuteža nekima koji samo na sva usta hvale Citroen

u svakom slučaju - tko god imao problema sa C4, isto mišljenja sam da će se redizajnom to sve otkloniti, ne prije, nego baš redizajnom. tako to ide u industriji i ne isplati im se prije rješavati probleme

a problemi s proizvodima i autima su i inaće učestali bez obzira o kojoj marki se radi - golf VI od poznanika se tu i tamo ugasi i ne nalaze rješenje za tu anomaliju, passat koji vozim od šefa nešto škripi u prednjem dijelu i ima mušičave prednje senzore, peugeot 207 od frendice troši ulja kao da je dvotaktni, sa škodom su moji starci unutar prve 3-4 godine imali par zajebancija, meni je sama od sebe napukla ekspanziona posuda na fiesti pri nekih 35.000 km (da ne pazim na razinu tekućina došlo bi do kapitalnog kvara, a ta posuda košta samo 146 kn) itd.........primjera koliko hoćeš, nitko nije bezgrešan, pa tako ni citroen

uostalom, pitanje da li ću i ja voziti u budućnosti citroene
 

calexico

New member
Pozdrav svima,
ne znam jesam li mozda propustio postove na tu temu, ali molim Vas da mi pomognete odgonetnuti slijedece. Dakle, svako jutro, posljednja 4 dana kada palim motor, a radi se o vti 95, 1.4 motoru, čujem jedan vrlo neugodan zvuk nali onome, kao kad na biciklu stavite između žbica i vila plastičnu čašu od jogurta, naravno znatno glasnije i što se brže kreće to je brži zvuk štektanja. Je li neko imao slična iskustva? Zna li netko o cemu se radi, bio sam u servisu, međutim to se ne čuje kad je motor u radnoj temp. Dakle čuje se 100-tinjak metara vožnje od trenutka paljenja auta.Prošle godine u vrijeme zime, pa i onog smrzavanja, nisam imao taj problem.:confused:
 

Marko

Well-known member
Dok upališ hladan auto to lupanje ti traje 3-4 minute jel tako, ne kao jogurt na žici nego kao da si upalio dizela (ne baš ali klepeće ko golf kec)? E pa vidiš - to ti se ventili koprcaju kao ribe na suhom, dok se nakon nekoliko trenutaka ne namoće uljem klepetanje prestane i motor radi tekuće kao što bi i trebao.

Ima ti toga spominjanje tog klepetanja u falabogu manj više svakoj temi.. :D :wub:

Zmix nadopuni komentar molim... :weeabooface:
 

ZVAJ

Skoro zreo
Zmix !!

Što se čeka ??
:)

Pozdrav svima,
ne znam jesam li mozda propustio postove na tu temu, ali molim Vas da mi pomognete odgonetnuti slijedece. Dakle, svako jutro, posljednja 4 dana kada palim motor, a radi se o vti 95, 1.4 motoru, čujem jedan vrlo neugodan zvuk nali onome, kao kad na biciklu stavite između žbica i vila plastičnu čašu od jogurta, naravno znatno glasnije i što se brže kreće to je brži zvuk štektanja. Je li neko imao slična iskustva? Zna li netko o cemu se radi, bio sam u servisu,
Ista stvar i na VTi 120. Èekaju da prođe garancija i da se potroši što se mora potrošiti, a onda smo nahexali. I rashladnu tekućinu pije, opet je u boci ispod minimuma. Šuti i vozi, udoban je, kočnice su odlične, može i ne trošiti puno a tek je 18oookm.
:hm:
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh