Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

liberty

Well-known member
Zmix !!

Što se čeka ??
:)



Ista stvar i na VTi 120. Èekaju da prođe garancija i da se potroši što se mora potrošiti, a onda smo nahexali. I rashladnu tekućinu pije, opet je u boci ispod minimuma. Šuti i vozi, udoban je, kočnice su odlične, može i ne trošiti puno a tek je 18oookm.
:hm:
:hm:
ispada da ovim novim citroenima samo ločnice valjaju i da su još uvijek koliko-toliko udobni i to je to:D

uglavnom nadovezao bi se na Zvaj-a.....i prodati čim prođe garancija:D

nego Zvaj - koliko rashladne "pije" na npr. 1000 km?
 

Joka

New member
Meni već nekih 2 mjeseca se čuje kod prednjeg desnog i stražnjeg desnog dijela nekakvo lupkanje (po zvuku mi se čini da su nekakve plastike) i to kad vozim lagano ( 5 - 10 km/h) na blagim neravninama. Kad se normalno vozim i na rupama na cesti ne čuje se ništa. Tako da vjerujem da su neke pastike olabavile (mislio sam da kad budem prvi servis radio da onda i to saniraju)
 

Monolith

New member
Zmix !!

Što se čeka ??
:)



Ista stvar i na VTi 120. Èekaju da prođe garancija i da se potroši što se mora potrošiti, a onda smo nahexali. I rashladnu tekućinu pije, opet je u boci ispod minimuma. Šuti i vozi, udoban je, kočnice su odlične, može i ne trošiti puno a tek je 18oookm.
:hm:
Evo mogu ja odgovoriti, imam taj 1.6 VTi 120 motor u privatnom Peugeot 207 (na ovom sam forumu jer vozim službeni C4 ;) ). Dakle, auto kupljen 2007. godine, do sad prešao 65000 km. Prvu godinu veliki problemi sa spontanim gašenjem motora (zamijenjena elektronika, napravljen upgrade softvera). Nakon te prve godine auto ide ko zmaj, bio s njim na valjcima (da provjerim što su to oni zamijenili) ispalo da auto ima 125 KS a ne 120 po papirima, ide 200 km/h (po navigaciji) i troši u prosjeku 8,8 l/100 km u kroz tih 65000 km (80% grad, 20% autoput i otvorena cesta). Što se tiče lupanja to je normalno za ovaj motor (i 1.4 VTi jer imaju skoro istu glavu motora) zbog varijabilnog razvoda ventila (princip rada kao VANOS kod BMW-a jer je BMW i konstruirao glavu tog motora). Treba samo stavljati jako rijetko ulje (0W30 ili 0W40) i sve će biti u redu. Nakon 30 sekundi rada u praznom hodu, lupkanje bi trebalo prestati kad se VANOS dobro podmaže. Inače, motorom sam jako zadovoljan i da je uparen s boljim mjenjačem, autić bi bio prava jurilica. E, da, nakon tog upgrade-a 2008. godine mjerio sam čak i ubrzanje posebnim akcelerometrom i dobio 0-60 MPH (0-96 km/h) za 8,87 sekundi. Vrijeme 0-100 je malo više jer je blokada u drugoj taman kod tih 95-96 km/h pa dok prebaciš u treću ispada 0-100 cca 9,2 - 9,3 sekundi što je sasvim dobar rezultat za 120+ konja i 1330 kg težine (auto + gorivo + vozač). Nadam se da sam pomogao.
 

Monolith

New member
Dobro pičiš, nego reci ti meni koliko je od te težine tvoja težina? :D
Ja bi moral na dijetu da poboljšam svoj rezultat... :hm:
Hmm, tada je to bilo ovako:

auto = 1225 kg (mjereno u servisu kad su testirali amortizere - tester amortizera ima vagu u sebi)
gorivo = 25 litara (cca 25 kg)
ja = cca 80 kg, (tek se "udao", sad sam na 94) dakle auto danas nemre više od 195 km/h :grin:

Šalim se, ide ok, stavio sam i BMC filter umjesto papirnatog tako da ima onaj reski zvuk usisa (usisni trakt je odmah ispod završetka šajbe) kad prijeđe 4000 okretaja.
 

ajkamai

New member
Meni već nekih 2 mjeseca se čuje kod prednjeg desnog i stražnjeg desnog dijela nekakvo lupkanje (po zvuku mi se čini da su nekakve plastike) i to kad vozim lagano ( 5 - 10 km/h) na blagim neravninama. Kad se normalno vozim i na rupama na cesti ne čuje se ništa. Tako da vjerujem da su neke pastike olabavile (mislio sam da kad budem prvi servis radio da onda i to saniraju)
Nosč motora, bug...nisi jedini. Meni promjenili i lupkanja nemaaaaaaa.
 

sharkzo

New member
I meni su isto riješili to lupkanje. Ali mi nisu promjenili nosač motora, nego su samo stavili nekakav gumeni podložak . I od onda ne lupa. To je bilo u Cs Tratinska. Gdje ste vi bili ?
 

Matija

New member
Meni zamijenili, pa nakon 10ak tisuća opet počeo. Fino prije isteka garancije tražim još jedan. :D Poslije nek škripi koliko hoće.
 

Joka

New member
Ali nekad imam osjećaj da se i iza čuje da nekad lupne kao i naprijed

Ne čini mi se da je nešto hitno za rješavati, možda je bolje da čekam do servisa prvog, za nekih par mjeseci pa da onda rješavam. Šta vi mislite? A možda i kad zima prođe bude još nekih novih zvukova, pa neka sve riješe na servisu.
 

radojkta

Member
Jel normalno da mi se već nakon 8000km upalila servisna lampica da za 1000km moram na servis?Pretpostavljam da je to zbog puno gradske vožnje ili da nema neki tajmer jer moram za 20 dana na servis!!
 

gužva

New member
Evo moj okrenuo 20 000 sad bu na servis, nikakvih problema osim onog poklopca akumulatora, danas ujutro do Pule i nazad, moram priznati da je jedan od najboljih auta koje sam vozio po snijegu, istina iskrcalo se za GY Ultra Grip 8, ali esp-asr i abs rade nevjerovatno dobro, taman koliko treba i kad treba, vrlo je otporan na olujnu buru (jutros na Kikovici), danas je fakat svih uvjeta pregazio i to sve sa 5,4 lit sa nas 4 u autu.
 

La Marche

Iskreni optimist
Ja prošli tjedan bio malo dalje, jučer se vratih navečer - do Geneve i Laussanne, i još malo dalje. Preko Aoste i Mont Blanc tunela. O vremenskim prilikama ne moram pisati, pogledajte kroz prozor, osim od Trsta do Aoste, gdje kao da je proljeće. Auto je odlično radio, vožnja ugodna i opuštena, prosjek cijelog puta 84 km/h, potrošnja 4,6 l/100km/h (da,da. odgovara i kupljenom gorivu, kao i uvijek). Bila bi i manja, ali jučer sam jurio talijanskim cestama koliko Velocita Tutor dopušta, da stignem u normalno vrijeme do Slovenije i Hrvatske, jer nisam znao kakvo me tu stanje na cestama čeka. Jedino je oko Brežica bilo ledenih ploča nasred autoceste, inače je sve odlično.
I po velikim hladnoćama (oko -10°C) je u kabini vrlo ravnomjerno raspoređena temperatura, nema nikakvih problema ni s magljenjem (tri osobe) u običnom automatskom pložaju, s ručno isključenim A/C (automatska klima). Zapravo jedina stvar koja je ljutila je bilo što kod svakog plaćanja cestarine, nakon spuštanja i dizanja bočnog prozora na prozoru je ostao neki jedva prozirni prljavi sloj, valjda neka smjesa vode, soli, čega li? radi kojeg je bila smanjena vidljivost u bočnom retrovizoru. Nije to strašno, ali ne volim slabu vidljivost, pa sam tri puta stao i oprao staklo.
Sve u svemu, bravo C4!
 

Matija

New member
Zapravo jedina stvar koja je ljutila je bilo što kod svakog plaćanja cestarine, nakon spuštanja i dizanja bočnog prozora na prozoru je ostao neki jedva prozirni prljavi sloj, valjda neka smjesa vode, soli, čega li?
E to i mene uvijek živcira. :D Al to bude na svim autima. :(
 

forum

automatski bot
Zatvaramo temu u cilju povećanja preglednosti i upotrebljivosti sadržaja u C4 II forumu.

Za sva specifična pitanja i rasprave vezane uz C4 II, ukoliko nema postojeće, molimo, otvorite novu temu.

Ukoliko želite kronološki objavljivati i razmjenjivati svoja iskustva i doživljaje u korištenju svojeg C4 II, molimo otvorite zasebnu temu u podforumu "Moj C4 II" naslovljenu: "C4 II, ime/vrsta motora by "svoje korisničko ime".

Za eventualna pitanja, molimo obratite se Voditeljima foruma privatnom porukom ili putem Kontakt obrasca.


Zahavljujemo se na razumijevanju,

Uredništvo foruma
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh