pokra89
Well-known member
Evo dođe i raj dan, nakon 168.580km javila se obavijest za nizak nivo aditiva filtera krutih čestica.
E sad, je li se moglo spriječiti, vjerojatno jeste. Jesu li mi ikad ovi iz servisa rekli ista u vezi toga, nisu. Jesam li ja sam to trebao tražiti, vjerojatno jesam. Ali, jedan od glavnih razloga odlaska u ovlašteni servis je upravo to da sam smatrao da ja nemam šta pitati i provjeravati, oni su tu i odradit će sve što treba. No dobro, što je tu je, idemo sad rješavati problem.
Imam sad par pitanja:
1. Zašto se ovo upozorenje javlja neposredno nakon sipanja goriva? Desilo se meni, a vidim da se u pravilu dešava i ostalima.
2. Koja je procedura, jel se dosipa novi aditiv, ili je potrebno filter i očistiti?
3. Koliko sve to košta?
4. Koliko se auto može voziti u ovakvom stanju, mogu li recimo pričekati mali servis koji mi je za 3.000km?
Napomena: vozilo se uglavnom vozi po otvorenoj cesti, minimalno 40ak km u komadu, vrlo rijetko i vrlo malo po gradu i na kraćim relacijama.
E sad, je li se moglo spriječiti, vjerojatno jeste. Jesu li mi ikad ovi iz servisa rekli ista u vezi toga, nisu. Jesam li ja sam to trebao tražiti, vjerojatno jesam. Ali, jedan od glavnih razloga odlaska u ovlašteni servis je upravo to da sam smatrao da ja nemam šta pitati i provjeravati, oni su tu i odradit će sve što treba. No dobro, što je tu je, idemo sad rješavati problem.
Imam sad par pitanja:
1. Zašto se ovo upozorenje javlja neposredno nakon sipanja goriva? Desilo se meni, a vidim da se u pravilu dešava i ostalima.
2. Koja je procedura, jel se dosipa novi aditiv, ili je potrebno filter i očistiti?
3. Koliko sve to košta?
4. Koliko se auto može voziti u ovakvom stanju, mogu li recimo pričekati mali servis koji mi je za 3.000km?
Napomena: vozilo se uglavnom vozi po otvorenoj cesti, minimalno 40ak km u komadu, vrlo rijetko i vrlo malo po gradu i na kraćim relacijama.
Posljednje uređivanje: