Particle filter additive level too low

Milosh

Test
Nisam bas za tu varijantu da ga skidam, jer ko zna sta ovim nasim moze da padne na pamet, pa da "zategnu" kontrolu na tehnickim pregledima
To se sigurno neće kod nas desiti dok je auto kod tebe. A da se i donese takav propis, kamo sreće da nam država postane tako uređena da se to tako brzo sprovede u djelo. Evo ti za primjer folije.

Malo prije sam dosao do informacije da u BL ima lik koji radi profesionalno ciscenje katalizatora i DPF filtra, pa me zanima da li se neko susretao sa ovim i da li ovo moze da pomogne?
Iskreno, nikad nisam čuo da se to radi, ali potpuno mi je logično da to neko radi i da postoje takve mašine. Znam da ga je moguće očistiti hemijom, ali da je jako teško. Ja bih na tvom mjestu provjerio cijenu i pokušao ako nije skupo, ne možeš ništa osim tih para izgubiti.

Kako ne? Visoka temperatura ispuha je regeneracija sama po sebi. Preko dijagnostike(prisilna regen.) auto forsira visoku temperaturu ispuha, dobije se isti efekt uz veće opterećenje motora. Ne?
Ne mora da znači, ECU određuje da li će da pokrene regeneraciju i to zavisi od dosta parametara, a temp. izduvnih gasova je samo jedan od njih. Kod nekih auta se reg. desi samo na osnovu temperature a kod nekih je potreban i aditiv (kao kod PSA). Onda, može da ne pokrene reg. ako je filter previše začepljen, ako postoji neka greška, dosta je tu faktora.
 

mladenbl

New member
Sad sam pogledao i ja osobno ne bih to radio. Èisto radi tlake ne bih.
Juce mi je drug uspjeo da dodje do lika kome je ovaj Miso uradio ciscenje filtera prije skoro 2 godine. Kako je meni receno, lik je prezadovoljan, filter mu je bio zacepljen na nekakvih 80% prije pustanja filtera na ciscenje. Dobije se garancija na 2 godine i certifikat. Lik je godinama radio u Njemackoj u nekakvoj firmi koja se bavila poslednjih par godina sa ovakvim i slicnim stvarima, pa se on vratio u Bl, kupio masine i sada radi.
Ja mislim da cu uspjeti bez problema da ovo sredim regeneracijom, ujutru cu na auto put, a posle podne ide kod mehanicara :)

Iskreno, nikad nisam čuo da se to radi, ali potpuno mi je logično da to neko radi i da postoje takve mašine. Znam da ga je moguće očistiti hemijom, ali da je jako teško. Ja bih na tvom mjestu provjerio cijenu i pokušao ako nije skupo, ne možeš ništa osim tih para izgubiti.
Cuo sam se ja juce sa Miso, kaze proces traje 5 - 6 sati, zavisno od velicine i stanja filtera. Cijena da se taj proces izvede je 200Km = 100 Eura.
Mada, cim se meni nije upalila lampica na tabli, mislim da moj filter nije alarmantno zaprljan i da cu ga moci regeneracijom srediti. Aditiv je provjeren kada je dijagnostika izbacila gresku za DPF filter i ima ga u dovoljnim kolicinama :)
Vidjeti cemo sve sutra tokom dana sta ce i kako ce da bude :)
 

Cutac

Prèkaroš
Ja mislim da cu uspjeti bez problema da ovo sredim regeneracijom, ujutru cu na auto put, a posle podne ide kod mehanicara
Niš se ne sekiraj, nema toga što gas ne rješava :D
U najgorem slučaju, 100€ za čišćenje, ja bih osobno preskočio prisilnu regeneraciju.
 

mladenbl

New member
A koliko inace kosta uklanjanje fap-a(fizicki i softverski)
150 eura fizicki i softwarerski, ali to ne dolazi u obzir da se radi :) Nije stvar u parama, vec nisam za tu varijantu da se skida DPF sa auta. Ako je napravljeno da taj DPF filter stoji gdje stoji i sluzi cemu sluzi, onda mora biti tu :D
 

mladenbl

New member
Ja mislim da ce se ovo bez vecih problema rijesiti, jer ne bi trebalo biti nekakvo vece zacepljenje :D
Samo bi volio znati, zasto mi se ovo sada pojavilo, jer kada sam radio servis u prije zadnjeg nije bilo ovakvog upozorenja.
Gorivo stalno sipam na istom lancu pumpi, i sipam samo jednu vrstu goriva koja ima na svim njihovim pumpama.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Treba to sve pocupat u tri lijepe... kakve ozonske rupe i ledenjaci.. jadna nam se auta duse s dpfom a mi udisemo svjez zrak [emoji14]
 

mladenbl

New member
Sta da ti kazem, kada sve znas :D

Mali update:
jutros sam cijelo vrijeme vozio malo agresivnije u manuelnom modu, mijenjanje brzina oko 3500-4000 obrtaja. Nije nikoga bilo na magistralnom putu, tako da sam ga mogao voziti brze od propisanog :D
Na auto putu sam ga vozio nekakvih 15-tak minuta 145km/h na 3500 obrtaja.
Tokom dana idem kod mehanicara koji mi odrzava auto, pa cemo vidjeti sta ce da uradi. U svakom slucaju, nadam se da ce se ovo rijesiti tokom dana :)
 

Cutac

Prèkaroš
jutros sam cijelo vrijeme vozio malo agresivnije u manuelnom modu, mijenjanje brzina oko 3500-4000 obrtaja. Nije nikoga bilo na magistralnom putu, tako da sam ga mogao voziti brze od propisanog
I jel bolje to ili gmiziti 60, 70? :D

Na auto putu sam ga vozio nekakvih 15-tak minuta 145km/h na 3500 obrtaja.
Tokom dana idem kod mehanicara koji mi odrzava auto, pa cemo vidjeti sta ce da uradi. U svakom slucaju, nadam se da ce se ovo rijesiti tokom dana
Usporedi sa c4 koji se pržio na 4600, ne jer sam htio, nego jer niže ide samo u leru :D

Nego, ne mora se riješiti odmah, samo da je zapušenost 1% niža, znaš da si na dobrom putu :)

Koliko kilometara ima auto?

Reko bi cutac gas sve rjesava!
Hebeš vožnju ako papučica gasa ne klikne bar 3-4 puta :whistling: :D
 

mladenbl

New member
Usporedi sa c4 koji se pržio na 4600, ne jer sam htio, nego jer niže ide samo u leru
Momacki pravo :D

Nego, ne mora se riješiti odmah, samo da je zapušenost 1% niža, znaš da si na dobrom putu
Znas kako, ja volim sve stvari da rjesavam odmah, jos pogotovo ako znam da imam nesto na auto da mi nije bas u ispravnom stanju, a mogu to da popravim, to se sredjuje u sto kracem roku :)

Koliko kilometara ima auto?
Znas kako kazu, auto kao novo, tek se motor razradjuje :D

I jel bolje to ili gmiziti 60, 70?
U svakom slucaju je bolja ova tvoja varijanta :) Cak mislim da sam uspjeo koliko toliko da zapalim tih cestica, jer kada sam parkirao auto, kao da sam osjetio miris garezi...
 

Cutac

Prèkaroš
Znas kako, ja volim sve stvari da rjesavam odmah, jos pogotovo ako znam da imam nesto na auto da mi nije bas u ispravnom stanju, a mogu to da popravim, to se sredjuje u sto kracem roku
Sve pet, ali želim reći da se ne mora odmah sve očistiti nego da je bitno da se vidi napredak. :)

Znas kako kazu, auto kao novo, tek se motor razradjuje
Kad nećeš reći, njuškao sam, 150 tisuća. Super, možeš ga stiskati bez straha :)

Cak mislim da sam uspjeo koliko toliko da zapalim tih cestica, jer kada sam parkirao auto, kao da sam osjetio miris garezi...
Sad sam već zaboravio zašto, ali znam da je A4 kod mehaničara užasno smrdio, mislim da je bio izvađen DPF ili se čistio, nemam pojma.
E da, nakon ganjanja ga vozi lagano par kilometara i ostavi minutu na leru, nemoj ga odmah gasiti.
 

mladenbl

New member
Sve pet, ali želim reći da se ne mora odmah sve očistiti nego da je bitno da se vidi napredak.
Bitno je da se vidi napredak :D

Kad nećeš reći, njuškao sam, 150 tisuća. Super, možeš ga stiskati bez straha
Nije da necu reci, nego znas kako se to kod nas kaze :D Pogodio si u kilometar, samo sto sam veliki servis uradio kada sam kupio auto :D

A sada mali update: bio kod mehanicara, povezali diagnostiku, zacepljenost filtera manja nego kada sam bio prosli put. Provjereno sve sto se tice motora, od dizni, ventila pa na dalje sta je mogo uticati na novo nastalu situaciju. Sto se tice goriva, ne mislim d je lose, sipam na provjerenom lancu benzinski pumpi.
Da se vratim na ono bitno, stanje DPF -a je bilo bolje nego kada sam prvi put bio kod kolege na servisu. Sada je zacepljenje na nekakvih 10%.
Upoznao sam Misu koji radi ciscenje DPF filtera, kojeg sam spominjao u predhodnim postovima. Donosio je jedan ociscen DPF filter za C4. Gledao sam snimak na kameri kada su ubacivali sondu da mi pokazu, filter je kao nov.
Tako da cu najvjerovatnije uraditi komplet ciscenje DPF-a i kontrolu segmenata koji se vezu za njega.
 
Na vrh