To je ono tipa treca brzina, 3k obrtaji i 60km/h?Nemoj regeneraciju, rađe gazi motor, bolje je za njega.
Na žalost, auto obavijesti tek kad je kasno.Ovo me malo iznenadilo, jer nisam dobio nikakvo upozorenje da mi je to u "alarmantnom" stanju.
Radije 140 i 3500 okretaja nekih pola sata. Treba se postići što viša temperatura u auspuhu(naravno, u granicama), a lakše je, tj. bolje to raditi na autocesti jer je hlađenje motora daleko bolje, a opterećenje veće.To je ono tipa treca brzina, 3k obrtaji i 60km/h?
Ma da, standardno. Znaci ima nade da nije toliko kriticno stanje cim mi nije izbacilo nikakvo upozorenje sto se tice DPF filtera?Na žalost, auto obavijesti tek kad je kasno.
U petak kada budem dolazio u Bl, imam auto puta nekakvih 20 kilometara, pa cu ga onda tu tako da vozim, jer cu u petak predvece da odem kod svog mehanicara da vidim sta cemo i kako cemoRadije 140 i 3500 okretaja nekih pola sata.
Nisam bas za tu varijantu da ga skidam, jer ko zna sta ovim nasim moze da padne na pamet, pa da "zategnu" kontrolu na tehnickim pregledimaZašto ga u tom slučaju ne bi fizički uklonio i uradio remap
To da, i dok ti auto ne pokazuje simptome.Ma da, standardno. Znaci ima nade da nije toliko kriticno stanje cim mi nije izbacilo nikakvo upozorenje sto se tice DPF filtera?
Èudno da se zaštopao onda...80% mi je voznja na auto putu, gdje u prosjeku vozim 150 - 160 km/h.
Tako je, autu neće ništa biti, a još ćeš provjeriti jel ima razlike u začepljenosti filtra poslije autoceste.U petak kada budem dolazio u Bl, imam auto puta nekakvih 20 kilometara, pa cu ga onda tu tako da vozim, jer cu u petak predvece da odem kod svog mehanicara da vidim sta cemo i kako cemo
Nadam se da cu uspjeti da ocistim i da necu imati nikakvih drugih problema.
Najgora varijanta mi je da kupujem taj novi DPF filter, koji je oko 1750km sto je skoro 900 eura.
Kako ne? Visoka temperatura ispuha je regeneracija sama po sebi. Preko dijagnostike(prisilna regen.) auto forsira visoku temperaturu ispuha, dobije se isti efekt uz veće opterećenje motora. Ne?Možeš ga pokušati tako voziti, ali to ne garantuje da će doći do regeneracije.
Mehanicar mi je rekao da ce preko dijagnostike pokrenuti regeneraciju, i misli da ce se tako rijesiti problem. Mada cu i ja da uradim ovo sto smo vec pisali prije nego sto odem do njega.To da, i dok ti auto ne pokazuje simptome.
Pa da, usled visoke temperature dolazi do spaljivanje nakupljenih cestica. Ako sam ja dobro shvatio, bolja je varijanta kada se radi regeneracija na auto putu, ali i ova prisilna regeneracija koja se radi preko dijagnostike daje isti efekat, samo sto je vece opterecenje motora.Visoka temperatura ispuha je regeneracija sama po sebi.
Sad sam pogledao i ja osobno ne bih to radio. Èisto radi tlake ne bih.Nego, da li si pogledao video sto sam ostavio u opisu, da li je to pametno da se radi?