Particle filter additive level too low

mengela

Well-known member
Donator foruma
Ma nece bit potrebe, iskido sam mu se preko telefona, jednostavan lik za min mi sve objasnio i reko mi kad mu kola dotirat! Hvala
 

pokra89

Well-known member
sin i nećak će mu to odradit, on će ti pričati i pi*kama i kako treba nešto je*at i vrijeme će ti proletit :cool:
a bilo šta u vezi auta upitaj, sve će ti pokazati, objasniti, reći...
 

mladenbl

New member
Evo i mene na ovoj temi :) Malo prije odem do svog mehanicara, da nesto provjerimo, uradimo dijagnostiku, izbaci gresku DPF filter skoro pa pun cadji.
Nikako mi nije izbacilo gresku da imam taj problem sa DPF filterom. Rekao mi je da trebamo uraditi regeneraciju u cetvrtak ili petak, da vidi da li ce sa tim sta postici, jer ako ne prodje regeneracija, onda cu morati kupovati novi DPF filter.
Da li je neko imao slicnu situaciju?
 

Cutac

Prèkaroš
Nemoj regeneraciju, rađe gazi motor, bolje je za njega.

I mehaničar mi je pričao o curi koja svaki mjesec dolazi raditi regeneraciju i kaže da to ubija motor.
 

mladenbl

New member
Nemoj regeneraciju, rađe gazi motor, bolje je za njega.
To je ono tipa treca brzina, 3k obrtaji i 60km/h?
Ovo me malo iznenadilo, jer nisam dobio nikakvo upozorenje da mi je to u "alarmantnom" stanju.
 

Cutac

Prèkaroš
Ovo me malo iznenadilo, jer nisam dobio nikakvo upozorenje da mi je to u "alarmantnom" stanju.
Na žalost, auto obavijesti tek kad je kasno.

To je ono tipa treca brzina, 3k obrtaji i 60km/h?
Radije 140 i 3500 okretaja nekih pola sata. Treba se postići što viša temperatura u auspuhu(naravno, u granicama), a lakše je, tj. bolje to raditi na autocesti jer je hlađenje motora daleko bolje, a opterećenje veće.

Za primjer recimo uzmi Milosha(ozbiljno, ne podhebavam). Kada je radio auspuh, tj. nastavke, u gradu i okolici je sve bilo dobro, na autocesti se rastalio branik. Zašto, jer je viša temperatura ispuha i ta viša temperatura dugo traje.

A kada ga očistiš(ako uspiješ, makar mislim da hoćeš), vozi ga "muški", što se kod nas kaže. Znači neka ti rutina bude 3500 okretaja kod malo življeg ubrzavanja.
 

mladenbl

New member
Na žalost, auto obavijesti tek kad je kasno.
Ma da, standardno. Znaci ima nade da nije toliko kriticno stanje cim mi nije izbacilo nikakvo upozorenje sto se tice DPF filtera?
Sto se tice svega ostalog sto si napisao, najmanje imam gradske voznje, 80% mi je voznja na auto putu, gdje u prosjeku vozim 150 - 160 km/h.
Radije 140 i 3500 okretaja nekih pola sata.
U petak kada budem dolazio u Bl, imam auto puta nekakvih 20 kilometara, pa cu ga onda tu tako da vozim, jer cu u petak predvece da odem kod svog mehanicara da vidim sta cemo i kako cemo :D
Nadam se da cu uspjeti da ocistim i da necu imati nikakvih drugih problema.
Najgora varijanta mi je da kupujem taj novi DPF filter, koji je oko 1750km sto je skoro 900 eura.
 

Milosh

Test
Malo ste pobrkali pojmove. Pričate o mogućnosti prisilne regeneracije i normalne regeneracije, ali u oba slučaja se radi o regeneraciji.

Možeš ga pokušati tako voziti, ali to ne garantuje da će doći do regeneracije. Isto kao što nema garancije da će prisilna regeneracija biti uspješna.

Mladene, izvini, ali da prostiš, nisi lud da kupuješ novi dpf. Zašto ga u tom slučaju ne bi fizički uklonio i uradio remap? Pod tim mislim na remap u smislu softverskog uklanjanja dpf-a, ne moraš uopšte dirati snagu, moment, turbinu i egr.
 

mladenbl

New member
Jasno je to meni sve, ali nesto sam malo prije sa kolegom pricao, i kod njega je diagnostika na servisu pokazala da ima problem sa zaprljanosti DPF filtera, ali su mu u servisu rekli da ako mu se nije upalila lampica ( a sto nije ) da nije jos uvijek alarmantno stanje.
Zašto ga u tom slučaju ne bi fizički uklonio i uradio remap
Nisam bas za tu varijantu da ga skidam, jer ko zna sta ovim nasim moze da padne na pamet, pa da "zategnu" kontrolu na tehnickim pregledima :)
Malo prije sam dosao do informacije da u BL ima lik koji radi profesionalno ciscenje katalizatora i DPF filtra, pa me zanima da li se neko susretao sa ovim i da li ovo moze da pomogne?
Video zapis je na linku: https://servismisoabs.com/usluge/
 

Cutac

Prèkaroš
Ma da, standardno. Znaci ima nade da nije toliko kriticno stanje cim mi nije izbacilo nikakvo upozorenje sto se tice DPF filtera?
To da, i dok ti auto ne pokazuje simptome.

80% mi je voznja na auto putu, gdje u prosjeku vozim 150 - 160 km/h.
Èudno da se zaštopao onda...

U petak kada budem dolazio u Bl, imam auto puta nekakvih 20 kilometara, pa cu ga onda tu tako da vozim, jer cu u petak predvece da odem kod svog mehanicara da vidim sta cemo i kako cemo
Nadam se da cu uspjeti da ocistim i da necu imati nikakvih drugih problema.
Najgora varijanta mi je da kupujem taj novi DPF filter, koji je oko 1750km sto je skoro 900 eura.
Tako je, autu neće ništa biti, a još ćeš provjeriti jel ima razlike u začepljenosti filtra poslije autoceste. :)
A 900 eura za DPF ja nikada ne bih dao, tu ti nemam nikakav savjet. :hm:

Možeš ga pokušati tako voziti, ali to ne garantuje da će doći do regeneracije.
Kako ne? Visoka temperatura ispuha je regeneracija sama po sebi. Preko dijagnostike(prisilna regen.) auto forsira visoku temperaturu ispuha, dobije se isti efekt uz veće opterećenje motora. Ne?
 

mladenbl

New member
To da, i dok ti auto ne pokazuje simptome.
Mehanicar mi je rekao da ce preko dijagnostike pokrenuti regeneraciju, i misli da ce se tako rijesiti problem. Mada cu i ja da uradim ovo sto smo vec pisali prije nego sto odem do njega.
Nego, da li si pogledao video sto sam ostavio u opisu, da li je to pametno da se radi?
Malo sam gledao tokom dana oko ovog ciscenja DPF filtera, vidim da svi to masovno rade.

Visoka temperatura ispuha je regeneracija sama po sebi.
Pa da, usled visoke temperature dolazi do spaljivanje nakupljenih cestica. Ako sam ja dobro shvatio, bolja je varijanta kada se radi regeneracija na auto putu, ali i ova prisilna regeneracija koja se radi preko dijagnostike daje isti efekat, samo sto je vece opterecenje motora.
Ima na youtube klip gdje se radi regeneracija preko dijagnostike na C5, kazaljka na obrtomjersatu je na 3500.
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Nego, da li si pogledao video sto sam ostavio u opisu, da li je to pametno da se radi?
Sad sam pogledao i ja osobno ne bih to radio. Èisto radi tlake ne bih.
Ako bi uspjelo normalnom regeneracijom, OK, a ako ne, onda ide van i ne ide nazad.
 
Na vrh