Marko
Well-known member
Nemojte opet.
Hahaha.... Treba ponovit gradivo! Vidim da na tom polju šteka...
Nemojte opet.
CIB u Tratinskoj 2000-te
2000 god je CIB bio u tratinskojCIB je u Velikom Polju ..CS u Tratinskoj..
ALI garnacija je je garancija...Hahaha.... Treba ponovit gradivo! Vidim da na tom polju šteka...
ispravak, Kranjčevičevoj, i prostor je još uvijek CIBov, pored birca..2000 god je CIB bio u tratinskoj
mogu ti ja postati cijeli ugovor..Idemo ljudi kupujte dok ima...
Gledam na citroen.hr ali koliko vidim sve je divno i krasno ALI nedostaje onaj interesantan tekst kojeg obično pišu s jako malenim i iritantnim slovima - to ako netko ima može postati pa da svi zajedno prokomentiramo... Hehehe. Hvala!
Uporan si ,Cibov servis je bio u tratinskoj di je sada cs zagreb od 1991 god do 1994 godispravak, Kranjčevičevoj, i prostor je još uvijek CIBov, pored birca..
To si u pravu..dapače 1996 se CS izdvojio ali ti kažeš cib 2000 a tada toga više nije bilo. Iz Kranjčevičeve su i dalje ljude slali u Tratinsku na servis.Uporan si ,Cibov servis je bio u tratinskoj di je sada cs zagreb od 1991 god do 1994 god
ja sam krivo napisao god ,ja sam mislio da ti kažeš da uopce nije cib bio u tratinskoj sory moja greškaTo si u pravu..dapače 1996 se CS izdvojio ali ti kažeš cib 2000 a tada toga više nije bilo. Iz Kranjčevičeve su i dalje ljude slali u Tratinsku na servis.
Ljudi spominju velike probleme sa doticnim motorom, tipa povremeno slabog odaziva na gas, gorenje klipova, roktanje poput dizela pri nizim okretajima i da dalje ne nabrajam...
Sve si dobro cuo. Los motor
Što su nam to švabe uvalile, neki pokvareni kupus
I danas procitam ovo:Neki kvarovi vezani konkretno uz 1.6 THP su: rastezanje lanca razvoda doslovno za jednu kariku što dovodi do gubitka snage i sigurnosnog načina rada (imao sam slučaj na DS3), stvaranje taloga u motoru do kojeg dolazi zbog kemijske reakcije sa uljima neodgovarajuće graduacije te se zbog toga začepe ventili što opet dovodi do gubitka snage (imao sam slučaj na C4 Picasso), potrošnja ulja - oko litre na 1000 km, uzrok je loša završna obrada glave motora i cilindara (nisam imao slučaj). Ovi kvarovi uglavnom se javljaju na kilometraži od 30000 km.
Bas me zanima dal ce citrojen povuci koji THP motor sa trzista, jer je taj isti motor ugraden u Cooper, a slucajevi sa pumpama su se desavali i kod nas :grin:BMW povlači oko 235 tisuća Minija zbog kvara na pumpi za vodu koja se može pregrijati i eventualno uzrokovati požar. Povlače se samo najjači modeli - Cooper S i John Cooper Works koji su proizvedeni između 2006. i 2011. godine.
S elektronike povratak na klasiku ROFLgurni sarafciger
Èista manuala !alacgore:S elektronike povratak na klasiku ROFL
Nema potrebe za vrijedanjem, ali ako je to jedini nacin... Dapace!nekim vunderkindima
Slazem se, zato i iznosim ISKLJUCIVO cinjenice, s kojima si dobro upoznat.pricat okolo da je motor smece je neutemeljeno
Drago mi je zbog tebe, nazalost, mnogi nisu te srece. Nadam se da ce te auto/motor sluziti jos dugou tih 4 godine imao sam 1500 kn ekstra troskova
Brtva glave za citroen 1.4 motore se radila mislim 10 godina iako je uvijek nakon 80ak tkm propisala. Sad ti meni reci zasto je to tako bilo?da mu fali ne bi se ugradjivao u PSA/BMW i to uzastopno vec 6 godina